Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMan gewond na val uit hotelraam A'dam

Man gewond na val uit hotelraam A'dam

13 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat doen die vakantiegangers toch allemaal maf joh.. :confused:
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#2
Een 30-jarige man uit Estland is gisteravond zwaargewond geraakt toen hij vanaf de vierde verdieping van het Pullitzer hotel aan de Amsterdamse Prinsengracht uit het raam viel. De man is afgevoerd naar het ziekenhuis. Zijn toestand is kritiek, aldus een woordvoerder van de politie.

Het incident gebeurde rond negen uur 's avonds. Het is nog onduidelijk hoe de man uit het raam kon vallen.

Vlak voor zijn val zou de man ruzie hebben gemaakt met andere hotelgasten en een personeelslid. Vermoedelijk was hij onder invloed van drugs, zo liet de woordvoerder weten. Op zijn kamer zijn niet nader door de politie benoemde verdovende middelen en alcohol gevonden.


:rolleyes: :smilingimp:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dit is toch al een aantal dagen (mss weken) geleden gebeurd?
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#4
dit is volgens mij weer een nieuw incident althans.. het nieuwsbericht is van vanmorgen :rolleyes: :smilingimp:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Aking zei:
dit is volgens mij weer een nieuw incident althans.. het nieuwsbericht is van vanmorgen :rolleyes: :smilingimp:
Klik om te vergroten...

kwist niet dat je kwaad werd, tralala :wave:
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#6
caatje zei:
Aking zei:
dit is volgens mij weer een nieuw incident althans.. het nieuwsbericht is van vanmorgen :rolleyes: :smilingimp:
Klik om te vergroten...

kwist niet dat je kwaad werd, tralala :wave:
Klik om te vergroten...

niet kwaad op jou :mrgreen: :wink: kwaad op het zoveelste geval in n week :smilingimp:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Aking zei:
caatje zei:
Aking zei:
dit is volgens mij weer een nieuw incident althans.. het nieuwsbericht is van vanmorgen :rolleyes: :smilingimp:
Klik om te vergroten...

kwist niet dat je kwaad werd, tralala :wave:
Klik om te vergroten...

niet kwaad op jou :mrgreen: :wink: kwaad op het zoveelste geval in n week :smilingimp:
Klik om te vergroten...

ohw hahaha, nou ja, het incident kwam me erg bekend voor van een nieuwtje een aantal dagen/paar weken geleden. vandaar.
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#8
ja en dit is dus alweer de volgende in t rijtje.. en dat maakt me toch op zn minst wel lichtelijk bedroefd :rolleyes:
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bepaalde mediagroeperingen willen er volgens mij dolgraag een paddoverbod doorheen hebben..
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik vind dat er 'n vreemd luchtje aan hangt...
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#11
http://www.telegraaf.nl/binnenland/arti ... ce?cid=rss
D
DinaatjuhLid
01-01-2024, 00:00
#12
De vorige die sprong was een Ijslander, en hij verbrijzelde zijn benen.
Dus dit moet wel een nieuw incident zijn.

Mijn voorstel: alleen mensen met een nederlands paspoort mogen paddo's kopen.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bron?
f
falinterLid
01-01-2024, 00:00
#14
toeristen? :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."