Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPete Doherty laat zijn kat crack roken

Pete Doherty laat zijn kat crack roken

23 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#1
De kat van een vriend van me had ooit thc-kristallen van een top wiet gelikt. Ze was helemaal van de wereld en wij vet in de stress, natuurlijk. Ze lag op den duur op haar rug met de poten in de lucht helemaal raar te doen. En daarna half bewusteloos in de vensterbank voor 4 á 5 uur. Volgens de dierenarts kon het waarschijnlijk verder geen kwaad, maar toch is het niet fijn om te zien. Ik wil niet eens weten hoe die kat op crack zich moet voelen. :(
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#2
Serenity zei:
Kim zei:
Dat zou ik dus niet doen mijn huisdieren crack geven :(
Klik om te vergroten...

zonde van je crack he :wink:
Klik om te vergroten...

Dat zeker
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#3
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#4
Die van mij wil alleen maar lsd, verwende poes!
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Northawke zei:
De kat van een vriend van me had ooit thc-kristallen van een top wiet gelikt. Ze was helemaal van de wereld en wij vet in de stress, natuurlijk. Ze lag op den duur op haar rug met de poten in de lucht helemaal raar te doen. En daarna half bewusteloos in de vensterbank voor 4 á 5 uur. Volgens de dierenarts kon het waarschijnlijk verder geen kwaad, maar toch is het niet fijn om te zien. Ik wil niet eens weten hoe die kat op crack zich moet voelen. :(
Klik om te vergroten...

De kat van een vriendin van mij wordt wel eens stoned van de zijrook (dan blaast ze heel veel rook op die kat). Dat beest ligt dan ook eerst heel raar te rollen en gaat dan ergens slapen en blijft heel lang liggen. Die kat kwam wel vrijwillig naar de rook toe trouwens, mijn kat vlucht als als er rook in de kamer is dus die kat lijkt het wel uit eigen wil te doen. Anders zou ik die vriendin ook wel zeggen dat ze dat niet moet doen, maar ze mishandeld haar kat dus ook niet.
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#6
azgaza zei:
De kat van een vriendin van mij wordt wel eens stoned van de zijrook (dan blaast ze heel veel rook op die kat). Dat beest ligt dan ook eerst heel raar te rollen en gaat dan ergens slapen en blijft heel lang liggen. Die kat kwam wel vrijwillig naar de rook toe trouwens, mijn kat vlucht als als er rook in de kamer is dus die kat lijkt het wel uit eigen wil te doen. Anders zou ik die vriendin ook wel zeggen dat ze dat niet moet doen, maar ze mishandeld haar kat dus ook niet.
Klik om te vergroten...

Daar worden ze, denk ik, ook niet zo raar van als de pure kristallen. Tja, sommige katten zijn daar heel raar mee. M'n eigen katten zijn wisselend. De één vindt het supergoor en vlucht weg, terwijl de ander ook in de rook probeert te liggen. Ik zet haar dan altijd van schoot.

Maar ja, wiet en crack zijn ook heel verschillende dingen.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Northawke zei:
azgaza zei:
De kat van een vriendin van mij wordt wel eens stoned van de zijrook (dan blaast ze heel veel rook op die kat). Dat beest ligt dan ook eerst heel raar te rollen en gaat dan ergens slapen en blijft heel lang liggen. Die kat kwam wel vrijwillig naar de rook toe trouwens, mijn kat vlucht als als er rook in de kamer is dus die kat lijkt het wel uit eigen wil te doen. Anders zou ik die vriendin ook wel zeggen dat ze dat niet moet doen, maar ze mishandeld haar kat dus ook niet.
Klik om te vergroten...

Daar worden ze, denk ik, ook niet zo raar van als de pure kristallen. Tja, sommige katten zijn daar heel raar mee. M'n eigen katten zijn wisselend. De één vindt het supergoor en vlucht weg, terwijl de ander ook in de rook probeert te liggen. Ik zet haar dan altijd van schoot.

Maar ja, wiet en crack zijn ook heel verschillende dingen.
Klik om te vergroten...

Dat sowieso, en de dosis aan THC in de zij rook en uitgeblazen rook is niet zo hoog, zelfs zo laag dat mensen van wietrook die ze niet roken niet stoned worden. Katten echter; worden ook vaag van 1/16e apsrine, zo vaag dat ze niet kunnen lopen, dus misschieni s het voor katten dna juist de 'prettige dosis'.
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#8
^ Zou goed kunnen. Een vriend van me had vroeger een boskat die het lekker vond om die zijrook in te ademen. Misschien is dat gewoon net oké. Weer wat geleerd. :mrgreen:
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#9
Denk er wel even aan dat het allemaal ook opgeblazen kan zijn door de media. Foto's zijn zo subjectief als het maar kan, en wat er allemaal gebeurde toen die foto gemaakt werd weet je natuurlijk helemaal niet.

Zonde Pete Doherty zo'n junk is trouwens, 'tis best een leuke jongen als 'ie er niet zo vercrackt uitziet tenminste.


:tearsofjoy:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jezus. Arm dier, je gaat een kat toch geen drugs voeren? Ik vind dat echt mishandeling.
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dat zou ik dus niet doen mijn huisdieren crack geven :(
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#12
Kim zei:
Dat zou ik dus niet doen mijn huisdieren crack geven :(
Klik om te vergroten...

zonde van je crack he :wink:
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Serenity zei:
Kim zei:
Dat zou ik dus niet doen mijn huisdieren crack geven :(
Klik om te vergroten...

zonde van je crack he :wink:
Klik om te vergroten...

Veel gebruikers zijn egoïsten.
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#14
Crack is voor pussies
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Sowieso; de dosis voor zo'n kat komt echt véééél sterker aan. Katten zijn al van de wereld van 1/16e asprine.
'
't onvermijdelijkeLid
01-01-2024, 00:00
#16
AMSTERDAM - Pete Doherty is weer eens in opspraak. De drugsverslaafde rocker laat zijn kat Dinger crack roken, zo is op foto's te zien. Vrienden van de geplaagde Babyshambles-zanger speelden de afbeeldingen door naar de Britse krant The Sun.

Op de foto's is te zien hoe Doherty een zelfgemaakte crackpijp voor de bek van zijn kat houdt. "Pete vindt het geweldig als het beest doordraait", zo zeggen zijn vrienden.

"Soms raakt Dinger bewusteloos en ligt hij met zijn pootjes in de lucht. Ook heeft het beest vaak last van stemmingswisselen en denkt hij dat hij kan vliegen", zo citeert The Sun Doherty's vrienden.

Bewijs

De Britse dierenbescherming laat in een reactie weten dat het moeilijk is om actie te ondernemen. "We hebben meer bewijs nodig", zo zegt de dierenbescherming in een reactie.

Pinguïn

Het is niet de eerste keer dat Doherty dieren in aanraking brengt met drugs. Eerder dit jaar voerde de rocker cannabis aan een pinguïn in een Britse dierentuin.

Doherty, die onlangs aan de kant gezet werd door topmodel Kate Moss, zit momenteel in een afkickkliniek. Op 2 oktober moet hij voor de rechtbank verschijnen wegens het in bezit hebben van harddrugs.

Bron:
http://www.nu.nl/news/1226385/62/Pete_D ... roken.html
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mijn goudvis doet 't ook geweldig in de Smirnoff.
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik heb er ook wel eens aan gedaxht om mijn huisdier iets te geven ,, haha.... een beetje mdma in een vis stuwen en kijken hoe hard ie dan zwemt .. ! :P

LACHE!

nooit gedaan though
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ocharme die dieren. :(
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#20
Sinds ik op dit forum zit kom ik veel meer dieren + drugs verhalen / filmpjes tegen. Ghehe

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."