Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPete Doherty laat zijn kat crack roken

Pete Doherty laat zijn kat crack roken

23 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Northawke zei:
De kat van een vriend van me had ooit thc-kristallen van een top wiet gelikt. Ze was helemaal van de wereld en wij vet in de stress, natuurlijk. Ze lag op den duur op haar rug met de poten in de lucht helemaal raar te doen. En daarna half bewusteloos in de vensterbank voor 4 á 5 uur. Volgens de dierenarts kon het waarschijnlijk verder geen kwaad, maar toch is het niet fijn om te zien. Ik wil niet eens weten hoe die kat op crack zich moet voelen. :(
Klik om te vergroten...

De kat van een vriendin van mij wordt wel eens stoned van de zijrook (dan blaast ze heel veel rook op die kat). Dat beest ligt dan ook eerst heel raar te rollen en gaat dan ergens slapen en blijft heel lang liggen. Die kat kwam wel vrijwillig naar de rook toe trouwens, mijn kat vlucht als als er rook in de kamer is dus die kat lijkt het wel uit eigen wil te doen. Anders zou ik die vriendin ook wel zeggen dat ze dat niet moet doen, maar ze mishandeld haar kat dus ook niet.
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#2
azgaza zei:
De kat van een vriendin van mij wordt wel eens stoned van de zijrook (dan blaast ze heel veel rook op die kat). Dat beest ligt dan ook eerst heel raar te rollen en gaat dan ergens slapen en blijft heel lang liggen. Die kat kwam wel vrijwillig naar de rook toe trouwens, mijn kat vlucht als als er rook in de kamer is dus die kat lijkt het wel uit eigen wil te doen. Anders zou ik die vriendin ook wel zeggen dat ze dat niet moet doen, maar ze mishandeld haar kat dus ook niet.
Klik om te vergroten...

Daar worden ze, denk ik, ook niet zo raar van als de pure kristallen. Tja, sommige katten zijn daar heel raar mee. M'n eigen katten zijn wisselend. De één vindt het supergoor en vlucht weg, terwijl de ander ook in de rook probeert te liggen. Ik zet haar dan altijd van schoot.

Maar ja, wiet en crack zijn ook heel verschillende dingen.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Northawke zei:
azgaza zei:
De kat van een vriendin van mij wordt wel eens stoned van de zijrook (dan blaast ze heel veel rook op die kat). Dat beest ligt dan ook eerst heel raar te rollen en gaat dan ergens slapen en blijft heel lang liggen. Die kat kwam wel vrijwillig naar de rook toe trouwens, mijn kat vlucht als als er rook in de kamer is dus die kat lijkt het wel uit eigen wil te doen. Anders zou ik die vriendin ook wel zeggen dat ze dat niet moet doen, maar ze mishandeld haar kat dus ook niet.
Klik om te vergroten...

Daar worden ze, denk ik, ook niet zo raar van als de pure kristallen. Tja, sommige katten zijn daar heel raar mee. M'n eigen katten zijn wisselend. De één vindt het supergoor en vlucht weg, terwijl de ander ook in de rook probeert te liggen. Ik zet haar dan altijd van schoot.

Maar ja, wiet en crack zijn ook heel verschillende dingen.
Klik om te vergroten...

Dat sowieso, en de dosis aan THC in de zij rook en uitgeblazen rook is niet zo hoog, zelfs zo laag dat mensen van wietrook die ze niet roken niet stoned worden. Katten echter; worden ook vaag van 1/16e apsrine, zo vaag dat ze niet kunnen lopen, dus misschieni s het voor katten dna juist de 'prettige dosis'.
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#4
^ Zou goed kunnen. Een vriend van me had vroeger een boskat die het lekker vond om die zijrook in te ademen. Misschien is dat gewoon net oké. Weer wat geleerd. :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."