#1
ik slaap meestal maar 3 Ã 4 uur per nacht, zeker nu men benzo's op zijn..
je kan dus wel zeggen dat het erg gesteld is
je kan dus wel zeggen dat het erg gesteld is
In april 2002 was de oudste mens ter wereld een Japanse: Kamato Hongo, geboren 16/9/1887
Kamato Hongo overlijdt op 31 oktober 2003 in Kagoshima. Haar ouderdomsgeheim zat misschien in haar ongebruikelijke slaapritme: ze wisselde 48 uur slaap af met 48 uur waken
Dat lijkt me vrij onwaarschijnlijk, dat heb ik een keer, op een dag na, gedaan (don't ask).Wacky zei:De LD50 van niet slapen ligt geloof ik rond de 9 dagen![]()
ZI09 zei:Ik hoor altijd verhalen van mensen die in hun slaap sterven, dus ik durf niet zo goed.
sorry.

Lig jij dus maar 6 uur per nacht in bed? Dan is het zeer aan te raden twee uurtjes langer te blijven liggen om je kans op overlijden niet te vergroten!
-spaceman- zei:Lig jij dus maar 6 uur per nacht in bed? Dan is het zeer aan te raden twee uurtjes langer te blijven liggen om je kans op overlijden niet te vergroten!
Ik zal het voortaan melden op mn werk/school: Ja ik ben te laat, maar dood heb je helemaal niks aan me!
pipoxyz zei:-spaceman- zei:Lig jij dus maar 6 uur per nacht in bed? Dan is het zeer aan te raden twee uurtjes langer te blijven liggen om je kans op overlijden niet te vergroten!
Ik zal het voortaan melden op mn werk/school: Ja ik ben te laat, maar dood heb je helemaal niks aan me!![]()
pipoxyz zei:In april 2002 was de oudste mens ter wereld een Japanse: Kamato Hongo, geboren 16/9/1887
Kamato Hongo overlijdt op 31 oktober 2003 in Kagoshima. Haar ouderdomsgeheim zat misschien in haar ongebruikelijke slaapritme: ze wisselde 48 uur slaap af met 48 uur waken
helemaal Nergens op slaanTe weinig ontspanning zou volgens Britse wetenschappers de sterfkans van de mens met 110% verhogen.
haha...'t is een beetje selecteren...het was nl toevallig wel gewoon de oudste persoon ter wereld.Purple haze zei:pipoxyz zei:In april 2002 was de oudste mens ter wereld een Japanse: Kamato Hongo, geboren 16/9/1887
Kamato Hongo overlijdt op 31 oktober 2003 in Kagoshima. Haar ouderdomsgeheim zat misschien in haar ongebruikelijke slaapritme: ze wisselde 48 uur slaap af met 48 uur waken
Zo werkt het nietDit noemen we selecteren van test resultaten. Dat 1 iemand zonder slaap kan en lang blijft leven betekend niet dat dat voor iedereen op gaat
![]()
Conclusie:azgaza zei:Toen ik stopte met blowen had ik een hele week maximaal 1-2 uur per nacht geslapen.
Solidius zei:Van leven ga je dood.
spacekonijn zei:hoe zit dat met te lang slapen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."