#1
Ah bah wat een gezeik zeg. En waarom moeten ze nou zo nodig wiet afpakken.. ik zou bijna blij zijn dat ik nauwelijks in het gewone uitgaansleven uit ga.
Politie struint horeca Doetinchem af met drugshond
Uitgegeven op zondag 06 april 2008 om 12:50:21
(Novum) - Tientallen stappers zijn zaterdagnacht in Doetinchem door een drugshond van de dansvloer of van een barkruk geplukt. De verdachten werden meegenomen naar een mobiele fouilleringruimte die voor de gelegenheid in de binnenstad was geplaatst. In ruim veertig gevallen bleek de hond het bij het rechte eind te hebben. Zeven mensen moesten vervolgens voor verhoor mee naar een politiebureau.
De politie heeft niet nader toegelichte hoeveelheden xtc, cocaïne, speed en wiet in beslag genomen. Aan de controle namen twee elftallen agenten uit de Achterhoek, twee speurhondgeleiders, de parketpolitie en rechercheurs deel. De politie in Gelderland laat zondag weten dat de controle 'een behoorlijke indruk' op het Doetinchemse uitgaanspubliek heeft gemaakt.
De politie in Doetinchem constateerde het afgelopen jaar dat bij 64 geweldsincidenten in het weekeinde sprake was van drankgebruik in combinatie met drugs. Daarbij vonden mishandelingen, vechtpartijen en openlijke geweldplegingen plaats. Onder meer vanwege de afschrikwekkende werking is de grootscheepse controle van zaterdagnacht volgens de politie voor herhaling vatbaar.
[Copyright 2008, Novum]

shokora zei:En terecht, altijd als ik uit ga dan zie je mensen die ontzettend agressief zijn van de wiet en xtc. Als die mensen nou gewoon zoals ieder ander mens alcohol zouden gaan drinken voor een leuk effectje zou het een stuk beter gaan met de wereld.
:') Wat is deze wereld toch fucking hypocriet.
Mathijs zei:shokora zei:En terecht, altijd als ik uit ga dan zie je mensen die ontzettend agressief zijn van de wiet en xtc. Als die mensen nou gewoon zoals ieder ander mens alcohol zouden gaan drinken voor een leuk effectje zou het een stuk beter gaan met de wereld.
:') Wat is deze wereld toch fucking hypocriet.
Ik zie dronken mensen toch sneller agresief dan mensen op de mdma of stoned van de wiet^
Maar dat kan aan mij liggen.
minamo zei:godver, als ze maar uit groningen blijven -.-
Adrenochroom zei:Mathijs zei:shokora zei:En terecht, altijd als ik uit ga dan zie je mensen die ontzettend agressief zijn van de wiet en xtc. Als die mensen nou gewoon zoals ieder ander mens alcohol zouden gaan drinken voor een leuk effectje zou het een stuk beter gaan met de wereld.
:') Wat is deze wereld toch fucking hypocriet.
Ik zie dronken mensen toch sneller agresief dan mensen op de mdma of stoned van de wiet^
Maar dat kan aan mij liggen.
LOL!!
minamo zei:te late 1 april grap?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."