Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPolitie struint horeca Doetinchem af met drugshond

Politie struint horeca Doetinchem af met drugshond

14 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ah bah wat een gezeik zeg. En waarom moeten ze nou zo nodig wiet afpakken.. ik zou bijna blij zijn dat ik nauwelijks in het gewone uitgaansleven uit ga.
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Politie struint horeca Doetinchem af met drugshond
Uitgegeven op zondag 06 april 2008 om 12:50:21

(Novum) - Tientallen stappers zijn zaterdagnacht in Doetinchem door een drugshond van de dansvloer of van een barkruk geplukt. De verdachten werden meegenomen naar een mobiele fouilleringruimte die voor de gelegenheid in de binnenstad was geplaatst. In ruim veertig gevallen bleek de hond het bij het rechte eind te hebben. Zeven mensen moesten vervolgens voor verhoor mee naar een politiebureau.

De politie heeft niet nader toegelichte hoeveelheden xtc, cocaïne, speed en wiet in beslag genomen. Aan de controle namen twee elftallen agenten uit de Achterhoek, twee speurhondgeleiders, de parketpolitie en rechercheurs deel. De politie in Gelderland laat zondag weten dat de controle 'een behoorlijke indruk' op het Doetinchemse uitgaanspubliek heeft gemaakt.

De politie in Doetinchem constateerde het afgelopen jaar dat bij 64 geweldsincidenten in het weekeinde sprake was van drankgebruik in combinatie met drugs. Daarbij vonden mishandelingen, vechtpartijen en openlijke geweldplegingen plaats. Onder meer vanwege de afschrikwekkende werking is de grootscheepse controle van zaterdagnacht volgens de politie voor herhaling vatbaar.

[Copyright 2008, Novum]
Klik om te vergroten...
m
minamoLid
01-01-2024, 00:00
#3
godver, als ze maar uit groningen blijven -.-
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#4
waarom pakken ze wiet af :confused:
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#5
En terecht, altijd als ik uit ga dan zie je mensen die ontzettend agressief zijn van de wiet en xtc. Als die mensen nou gewoon zoals ieder ander mens alcohol zouden gaan drinken voor een leuk effectje zou het een stuk beter gaan met de wereld.

:') Wat is deze wereld toch fucking hypocriet.
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#6
sar·cas·me (het; sarcastisch, sarcast)
1 bittere, bijtende spot
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#7
Daar betaal ik belasting voor.. gtv.. Ga boeven vangen. Heb je de hele week hard gewerkt om een deel van hun salaris te betalen, pakken ze je in het weekend op..

Gelukkig woon ik niet daar. :stoned:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#8
shokora zei:
En terecht, altijd als ik uit ga dan zie je mensen die ontzettend agressief zijn van de wiet en xtc. Als die mensen nou gewoon zoals ieder ander mens alcohol zouden gaan drinken voor een leuk effectje zou het een stuk beter gaan met de wereld.

:') Wat is deze wereld toch fucking hypocriet.
Klik om te vergroten...

Ik zie dronken mensen toch sneller agresief dan mensen op de mdma of stoned van de wiet^
Maar dat kan aan mij liggen.
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#9
komt steeds vaker voor, die drugsrazzia's.. back to the old days!
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mathijs zei:
shokora zei:
En terecht, altijd als ik uit ga dan zie je mensen die ontzettend agressief zijn van de wiet en xtc. Als die mensen nou gewoon zoals ieder ander mens alcohol zouden gaan drinken voor een leuk effectje zou het een stuk beter gaan met de wereld.

:') Wat is deze wereld toch fucking hypocriet.
Klik om te vergroten...

Ik zie dronken mensen toch sneller agresief dan mensen op de mdma of stoned van de wiet^
Maar dat kan aan mij liggen.
Klik om te vergroten...

LOL!!
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#11
minamo zei:
godver, als ze maar uit groningen blijven -.-
Klik om te vergroten...

Uit betrouwbare bron; derde weekend in Juni staat Groningen gepland.
m
minamoLid
01-01-2024, 00:00
#12
te late 1 april grap? maar mocht het toch zo zijn,bevestig het even net voor die tijd, en in dat geval hartelijk dank XD
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#13
raizeredge zei:
waarom pakken ze wiet af :confused:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: dat vraag ik me ook af
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Adrenochroom zei:
Mathijs zei:
shokora zei:
En terecht, altijd als ik uit ga dan zie je mensen die ontzettend agressief zijn van de wiet en xtc. Als die mensen nou gewoon zoals ieder ander mens alcohol zouden gaan drinken voor een leuk effectje zou het een stuk beter gaan met de wereld.

:') Wat is deze wereld toch fucking hypocriet.
Klik om te vergroten...

Ik zie dronken mensen toch sneller agresief dan mensen op de mdma of stoned van de wiet^
Maar dat kan aan mij liggen.
Klik om te vergroten...

LOL!!
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: dude...
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#15
minamo zei:
te late 1 april grap?
Klik om te vergroten...

Dat dachten ze in Doetinchem aanvankelijk ook.

Anyway; 100% zekerheid kan ik je uiteraard niet geven, maar zoals ik al zei; ik heb 't uit zeer betrouwbare bron. (M'n schoonvader heeft 'n beleidsfunctie bij die schoften in 't noorden.)

Grr.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."