Godver..tja wat te zeggen...dit zuigt echt heel erg.
#2
Ik wil een actie beginnen met de slogan :
KLINK ga eens snel Kapot met je Paddoverbod !!!
#3
#4
Heel erg triest!
Maar hoe gaat het nu? Is dat vanaf vandaag dat er dan al geen paddo's meer verkocht mogen worden? Of binnen enkele dagen , weken?
Wat nu?
#5
Godver. Stelletje klootzakken. Ik kan me even niet anders uitdrukken. Ben gewoon superkwaad op dit moment.
#6
dit is het begin over een paar jaar zijn de wallen weg en worden de coffeshops gesloten
#7
Tering waar je al niet hysterisch over kan lopen doen zeg. Aanstellers.
#8
Haha inderdaad, het slaat wel nergens op natuurlijk. Maar jezus, er zijn wel ergere dingen in de wereld.
Bovendien, we gebruiken met z'n allen massaal harddrugs, wat al jaren illegaal is, en toch iedereen weekend gebruikt wordt door het gros hier. Dan kunnen die paddo's ook bij dat lijstje toch? Kan er niet echt wakker van liggen.
#9
Het boeit me ook niet zoveel dat die paddo's nu verboden zijn. Ja het is wel jammer natuurlijk. Maar ik ben vooral boos omdat het kabinet toch zijn zin heeft gekregen. We zitten nu gezamenlijk met al die andere landen in de EU. Dat betekend dat ons beleid zoveel mogelijk op elkaar afgestemd moeten worden. En aangezien wij het enige land zijn met de coffeeshops zullen die over een tijd ook gaan verdwijnen. Tenzij alle andere landen ook coffeeshops gaan neerplanten.
#10
Het huidige kabinet is als de Bully van de klas die dagelijks van iedereen de lunch afpikt. Niet echt de manier om loyaliteit te kweken ey?
Ik vind dat Klink tot verantwoording moet worden geroepen. Hij beschikt niet over tastbare geldende redenen om dit te verbieden. Integendeel, al het bewijs wijst op het tegenovergestelde.
Hoe kan dit dan toch voldoende zijn om een stuk van onze individuele vrijheid af te nemen en welke garantie hebben wij dat dit niet nog veel vaker gaat gebeuren. Vrijheidbeperkende regels moeten op zn minst ergens op zijn gebaseerd. Nu lijkt het erop dat de beslissing is gebaseerd op het feit dat de groep geinteresseerden relatief klein lijkt te zijn waardoor de kans om het erdoor te douwen relatief groot is... een generale repetitie voor het volledig verwijderen van coffeeshops en hele gedoogbeleid waarschijnlijk...
In mijn ogen heeft de rest vd politiek de Plicht om Klink tot verantwoording te roepen en zijn uitspraak ongedaan te maken en hem het liefstuit de politiek te zetten.
toch grappig om te beseffen dat een paar jaar geleden mijn 'loyaliteit' ten opzichte (of acceptatie) van het Nederlandse bestuur vrijwel optimaal was..tegenwoordig denk ik daar toch iets anders over...i wonder why..
#11
zouden sporen ook verboden worden?
anders maar zelf kweken.....
kutkabinet
#12
dood aan het hele kabinet !!! En vooral de peepz die over drugszaken gaan totaal geen verstand van zaken.
Hard dingen roepen maar waar is de research die word alleen gebasseerd op slechte dingen rondom de paddo maar deze slechte ervaringen komt doordat een stel psychoten (meestal franse achterlijke touristen) Stomme dingen doen.
Mensen in het kabinet zouden misschien zelf eens paddo's moeten proberen en inzien dat deze drugs ook juist voor rust in een persoon kan zorgen, tijdens een paddotrip maak je connectie met je onderbewustzijn en kan je achter veel dingen over jezelf te weten komen die je nog niet weet, en je misschien kunnen helpen om vragen over jezelf te beantwoorden.
Maarja als kabinet is het je taak om de maatschappij dom te houden, Dus dan maar een verbod op geestverruimende drugs.
#13
Ben net nog naar de smartshop geweest. Ik vertelde hen over het verbod en men viel er compleet uit de lucht.
Hun ijskast stond nog aardig vol trouwens. Allen daarheen!
#14
Hoezo volksvertegenwoordiging? Ik heb niet veel mensen lovend gehoord over het paddo verbod. Eigenlijk alleen dat tuig van het CDA zelf...
Ontzettend triest dat weer een entheogeen middel gecriminaliseert wordt en daardoor verboden. Het is absurd dat mensen die hun eigen geest willen verkennen behandeld worden als criminelen.
#15
Ook maar even naar de smartshop geweest, is anderhalf uur fietsen heen en anderhalf uur terug, maar ik heb het er voor over
#16
Zouden ze ook alle paddo's in het wild gaan kappen en zo van de paddo's een beschermde schimmelsoort maken?
#17
ik vind het maar dom
volgens mij zit er, als je jezelf goed informeert van te voren, zowat geen gevaren aan
#18
Magische paddestoelen leiden naar een OPEN MIND. Dat is een presentje die je krijgt van magische paddestoelen
#19
de pleuris met ze ze verneuken nederland over een paar jaar word wiet ook verboden dan word nederland net zon preuts pleuris land als amerika
#20
belachelijk
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.