#1
waar gaat het toch weer heen wat een gestoorde mafketels
muziek afpakken is onmenselijk gemeen..
muziek afpakken is onmenselijk gemeen..

BlackRobBlunt zei:deadlock zei:Ik luister toch niet naar popmuziek![]()
Ik denk dat ze brutal death metal ook niet leuk vinden![]()
deadlock zei:Ik luister toch niet naar popmuziek![]()
deadlock zei:BlackRobBlunt zei:deadlock zei:Ik luister toch niet naar popmuziek![]()
Ik denk dat ze brutal death metal ook niet leuk vinden![]()
daar heb je een punt
BlackRobBlunt zei:deadlock zei:BlackRobBlunt zei:deadlock zei:Ik luister toch niet naar popmuziek![]()
Ik denk dat ze brutal death metal ook niet leuk vinden![]()
daar heb je een punt
Alhoewel het te proberen valt.
http://www.youtube.com/watch?v=nS9O_cDaEvI
![]()
Deicide !..!, Ben persoonlijk meer fan van CoB maar ok"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."