#1
Zijn ze gek in hun hoofd geworden?
Ownee... dit waren ze al
Ownee... dit waren ze al


BlackRobBlunt zei:deadlock zei:Ik luister toch niet naar popmuziek![]()
Ik denk dat ze brutal death metal ook niet leuk vinden![]()
deadlock zei:Ik luister toch niet naar popmuziek![]()
deadlock zei:BlackRobBlunt zei:deadlock zei:Ik luister toch niet naar popmuziek![]()
Ik denk dat ze brutal death metal ook niet leuk vinden![]()
daar heb je een punt
BlackRobBlunt zei:deadlock zei:BlackRobBlunt zei:deadlock zei:Ik luister toch niet naar popmuziek![]()
Ik denk dat ze brutal death metal ook niet leuk vinden![]()
daar heb je een punt
Alhoewel het te proberen valt.
http://www.youtube.com/watch?v=nS9O_cDaEvI
![]()
Deicide !..!, Ben persoonlijk meer fan van CoB maar okBlackRobBlunt zei:Ik luister ook graag naar Children, maar extremer = beter :P

ThaReaper zei:BlackRobBlunt zei:Ik luister ook graag naar Children, maar extremer = beter :P
Ja maar om dan meteen op de Antichristelijke tocht te gaan![]()
Even androchroom pesten 
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."