Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSGP wil verbod op popmuziek

SGP wil verbod op popmuziek

33 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zijn ze gek in hun hoofd geworden? :openmouth:

Ownee... dit waren ze al :beer:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als mtv voortaan alleen maar devotionele liedjes mag draaien, dan word het tijd voor mij om junk te worden en echt alles met een korreltje zout te nemen.
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
Popmuziek verbieden zou nog niet eens zo slecht zijn, komt er misschien weer goede mainstream muziek? :')

Altijd die falende zwarte kousen christenen >_<

btw, deicide \\m/
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#4
we gaan helemaal back to the 60`s/70`s he. toen wilden ze ook al de popmuziek uitbannen....de mode deze zomer is al een beetje flower power. straks staan we allemaal op de dam een blowtje te roken en te protesteren tegen deze overheid. gaat natuurlijk helemaal nergens over.
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als je de SGP wilt verbieden ben je net zo erg als zij.

Voor de rest:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
e
esth0rLid
01-01-2024, 00:00
#6
joh prima, als ze van de tekno en de hardcore(punk) afblijven!
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#7
bron: nu.nl
datum: 24 april 2008

AMSTERDAM - De SGP in de Provinciale Staten van Gelderland wil popmuziek verbieden, omdat deze zou aanzetten tot drank- en drugsgebruik. Dat meldt De Pers donderdag. "Popmuziek heeft de intentie de mens los te maken van God", aldus Statenlid Nelis Zondag.
De SGP wil dat de overheid alleen evenementen subsidieert die een educatieve waarde hebben. Popmuziek valt daar niet onder, zo zei Zondag tijdens een debat over subsidie voor Gelderse popcentra. "Bij popmuziek gaat het om opzwepen."

De politicus wuift het argument dat poppodia jongeren van de straat houdt, weg. "Na afloop kunnen ze ook vandalisme plegen." Verder wijst Zondag op het gebruik van drugs onder bezoekers van houseparty's. "Mensen gebruiken daar drugs en leven zich uit op de muziek", zo zegt hij op de website van de krant.

Verbod

De SGP'er zegt zelf te betwijfelen of het ooit tot een verbod zal komen. "We zijn maar een klein partijtje. Maar we kunnen wel onze beginselen uitdragen en de mensen laten nadenken."
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#8
We mogen blij zijn dat ze maar een kleine partij zijn. Bemoei je met zaken die er echt toe doen, zeg. Ik kan me super kwaad maken over politieke partijen die zich geroepen voelen om over dit soort dingen statements uit te laten gaan. Kijk eerst maar eens in de spiegel. :angry:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#9
wat een simpele zielen
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik vind het grappig!
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik luister toch niet naar popmuziek :wink:
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#12
BlackRobBlunt zei:
deadlock zei:
Ik luister toch niet naar popmuziek :wink:
Klik om te vergroten...

Ik denk dat ze brutal death metal ook niet leuk vinden :(
Klik om te vergroten...

:( daar heb je een punt
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#13
deadlock zei:
Ik luister toch niet naar popmuziek :wink:
Klik om te vergroten...

Ik denk dat ze brutal death metal ook niet leuk vinden :(
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#14
ze hebben gelijk, feestgangers die nuchter op een techno partie rondlopen moeten de doodstraf krijgen.

dat noem ik toeristen volk ....
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#15
deadlock zei:
BlackRobBlunt zei:
deadlock zei:
Ik luister toch niet naar popmuziek :wink:
Klik om te vergroten...

Ik denk dat ze brutal death metal ook niet leuk vinden :(
Klik om te vergroten...

:( daar heb je een punt
Klik om te vergroten...

Alhoewel het te proberen valt.

http://www.youtube.com/watch?v=nS9O_cDaEvI

:grin:
T
ThaReaperLid
01-01-2024, 00:00
#16
BlackRobBlunt zei:
deadlock zei:
BlackRobBlunt zei:
deadlock zei:
Ik luister toch niet naar popmuziek :wink:
Klik om te vergroten...

Ik denk dat ze brutal death metal ook niet leuk vinden :(
Klik om te vergroten...

:( daar heb je een punt
Klik om te vergroten...

Alhoewel het te proberen valt.

http://www.youtube.com/watch?v=nS9O_cDaEvI

:grin:
Klik om te vergroten...

:mrgreen: Deicide !..!, Ben persoonlijk meer fan van CoB maar ok
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#17
:grin: Ik luister ook graag naar Children, maar extremer = beter :P
T
ThaReaperLid
01-01-2024, 00:00
#18
BlackRobBlunt zei:
:grin: Ik luister ook graag naar Children, maar extremer = beter :P
Klik om te vergroten...

Ja maar om dan meteen op de Antichristelijke tocht te gaan :mrgreen:
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#19
ThaReaper zei:
BlackRobBlunt zei:
:grin: Ik luister ook graag naar Children, maar extremer = beter :P
Klik om te vergroten...

Ja maar om dan meteen op de Antichristelijke tocht te gaan :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Waarom niet? :P Ik ben ook anti-christendom, een organisatie van onderontwikkelde gladiolen die alleen door indoctrinatie van kinderen en zwakzinnigen voort kan bestaan hoort niet in deze wereld.

Dat ik die ideeen nou ook nog eens terug vind in mijn favo muziek, mooi toch :wink:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dankzij het geloof, konden mensen een breed publiek ervan overtuigen dat de wereld rond is, de maan en zon rondjes draait om onze blauwe planeet en dat het verstandig was dat ik in 1990 geboren moest worden, want anders werd ik op mijn 5de al op de brandstapel geflikkerd :beer: Even androchroom pesten :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."