Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerandert jouw druggebruik door zero-tollerance?

Verandert jouw druggebruik door zero-tollerance?

30 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#1
mijn drugs gebruik is totaal niet veranderd door het ''nieuwe'' optreden van de politie of desbetreffende instanties... het lijkt wel of het zero tollerance beleid op feesten mij vaak over het hoofd ziet... op mystery land was het zero tollerance beleid ook van kracht maar daar kreeg ik letterlijk 2 tikjes tegen mn zij en kon doorlopen... :confused:

Ik merk wel dat er steeds meer controle is om drugs op te sporen, ik vind dat ze zich met hun eigen zaakjes moeten bemoeien... wat ik allemaal naar binnen gooi is mijn verantwoordelijkheid en niet van de politie aka moraalridders. Blijft altijd grappig hoe andere mensen jouw kunnen vertellen wat goed en slecht is... daar heb ik mn eigen verstand voor, ik hoef ook niet tegen mezelf beschermd te worden...

Het blijft nog geen enkel probleem om vanalles mee naar binnen te nemen dus dat doe ik ook.. ik ga er niet meer of minder door nemen, of op een andere manier... het blijft gewoon precies hetzelfde... kopen van vreemden doe ik alleen als ze te vertrouwen zijn... dan kun je zeggen: ''hoe weet je nou of ze te vertrouwen zijn'' maar ach, met een beetje mensenkennis prik je daar zo doorheen...
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het is tolerance.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik maak grotere mdma bommen zodat ik er wat minder mee hoef te nemen en ik neem er natuurlijk alvast één in voordat ik naar binnen ga, teringirritant dat beleid. :(
P
PassiebloemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Deranged zei:
Het is tolerance.
Klik om te vergroten...
Bedankt voor de tolerantie :grin:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Op de feestjes waar ik kom komt de politie niet, en als ze al komen komen ze meestal gewoon het feestje sluiten en worden er geen drugs controles gehouden, en daar veranderd en aan gebruik natuurlijk helemaal niks..

Nee maar voor het gemak zou ik grote feesten gewoon vermijden(als je er tenminste ook niet mag blowen, wat ik neem is toch niet geschikt voor grote commerciele feesten), kleiner en ondergrondser (niet letterlijk) is toch veel leuker vind ik persoonlijk.
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik ben laatste tyd niet meer naar een groot feest geweest met zulke controle, maar het zal mijn drugs verbruik mischien iets minderen.
het aantal mee nemen zodat je er zonder arrestatie van af komt als je wel gepakt word.
het lukt genoeg mensen om drugs mee naar binnen te krijgen kijk maar bij de foto's van masters of hardcore, als je er iemand nuchter tussen ziet staan is het vreemd.

http://partyflock.nl/gallery/3394.html
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ben nog nooit naar een feest geweest waar er politie bij de ingang staat. :P
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#8
mijn druggebruik veranderd er niet door, ik ga gewoon buiten ergens een jointje roken dan, en een pilletje valt nu niet echt op :grin:
alhoewel ik nu niet meer zoveel feest als vroeger
M
Melanie1Lid
01-01-2024, 00:00
#9
ik heb nog niet een van die dergelijke drugs gebruikt
maar op Spuiten & Slikken hebben ze ook geprobeerd binnen te komen met drugs. Een zakje coke in het knotje van Nicolette. Pilletjes in haar bh en wiet in haar schoenen onder het steunlaagje.
ze kwam zo door de controle heen.
Zero tollerance heeft geen zin, degene die het willen gebruiken gebruiken het ook.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik zou zowiezo nooit binnen kopen, ik wil wel een beetje weten wat ik nuttig

op feesten( ook in horeca) waar ik kom word meestal niet zo moeilijk gedaan over een pilletje, als je maar niet van de bar afsnuift, of ik pak mijn pilletje op de wc

ik ga ook niet minder gebruiken op feesten, net zo hard als altijd
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#11
ik heb schijt aan alles, met mijn speciale smokkel technieken loop ik lachend naar binnen en kneiter high naar buiten .....

hoe vind je een naald in een hooiberg ? Niet dus .....

ik :kots: op deze regering en hun Zero Tolorance :kots:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."