Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPeter.R vs Joran prt 2 gisteravond

Peter.R vs Joran prt 2 gisteravond

45 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#1
LOL, in Nederland is die hetze al lang bezig en ik zag het hier in België gisteren pas op het nieuws :tearsofjoy:
h
hodgepodgeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Serenity zei:
Als hij een echte verslaggever was, en een goede ook, had hij ALLANG ''nee'' gezegd tegen de media. En dat heeft hij niet gedaan, in tegenstelling, die vieze kutaap zwemt in smerig geld.
Klik om te vergroten...
Op zich wel, maar heeft ook 2 kanten. Die mediaandacht is gewoon reclame voor zijn programma om kijkers te trekken. Haalt hij onvoldoende kijkcijfers krijgt hij minder tips en moet hij misschien zelfs stoppen. Dan kan hij helemaal niks meer.

En dan doet hij het voor het geld, een chirurg doet het ook niet voor niks. Het is toch mooi als je geld kunt verdienen door maatschappelijk goed bezig te zijn, het een hoeft het ander niet uit te sluiten. Maar hij gaat daar wel te ver in, ben ik het mee eens. En ik snap ook dat mensen hem irritant vinden. Is jammer, want ik vind dat hij zijn taak als misdaadjournalist supergoed uitvoerd.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Serenity zei:
Als hij een echte verslaggever was, en een goede ook, had hij ALLANG ''nee'' gezegd tegen de media. En dat heeft hij niet gedaan, in tegenstelling, die vieze kutaap zwemt in smerig geld.
Klik om te vergroten...

Dat is hetzelfde als je je werkt als verkoper en je winkel gaat sluiten op drukke tijden. Dat doe je toch niet? Het is zijn werk.
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#4
Weet iemand een site ofzo waar ik over dit onderwerp kan lezen? Ik wil ook meepraten... :grin:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#5
Die aflevering van afgelopen zondag was trouwens wel helemaal belachelijk. Die man is niet verboden om weer met kinderen te werken. Dit was echt een sensatieuitzending.
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Verspilde moeite. Jullie Belgen hebben veel spannendere misdaad: ga lekker wat goede oude onderzoeksjournalistiek over de Bende van Nijvel lezen. Of over de CCC. Niet over zo'n onbenul als Joran. Daar passen er 20 van in een dozijn :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."