Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJongen van 21 eet eigen moeder op

Jongen van 21 eet eigen moeder op

31 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jongen van 21 eet eigen moeder op
Klik om te vergroten...

Misschien had hij honger?
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#2
Pikachu zei:
Jongen van 21 eet eigen moeder op
Klik om te vergroten...

Misschien had hij honger?
Klik om te vergroten...
Over vreetkicks gesproken :stoned:
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#3
MECHELEN - UPDATE 16:12 De man die gisteren in Mechelen is aangehouden omdat hij zijn moeder had neergestoken, heeft haar ook opgegeten. Dit was eerder slechts een gerucht.

Mikhail Bolshakov vermoorde zondagavond in de Vlaamse stad Mechelen zijn moeder Vera Bolshakova (4:sunglasses:. Daarna sneed hij haar open en at hij enkele van haar ingewanden op. Volgens een woordvoerder van de politie was de 21-jarige was onder invloed van drugs.

Buurvrouw Suzy Jacobs had alarm geslagen en maakte het hele drama van begin tot eind mee. Ze hoorde hoe Vera Bolshakova om hulp riep: “Suzy help mij, Suzy help mij, riep ze. Toen ik naar binnen keek zag ik hoe Mikhail voorovergebogen op haar zat. Het bloed spoot uit haar lichaam. Uit angst heb ik de deur dichtgegaan. Wat kon ik doen? Ik ben een vrouw en stond machteloos. In paniek ben ik naar de buren gegaan en om hulp groepen... niemand reageerde. Toen belde ik het alarmnummer”, vertelt ze.

Agenten vonden de jongeman op de plaats delict in de buurt van zijn opengesneden moeder. Volgens de agenten had hij zelfs nog ingewanden in zijn mond tijdens de arrestatie, waarin hij bijna stikte. Voordat ze hem konden meenemen moesten ze hem reanimeren.

De jongeman kampte wel met psychische problemen. Hij had in het verleden al meermalen agressief gedrag vertoond en gedreigd de ogen van zijn moeder uit te steken. Het motief van de moord is tot op heden onbekend.

De jongen wordt aangeklaagd voor kannibalisme en moord.

Bron: http://www.telegraaf.nl/buitenland/2804 ... html?p=1,1

Bizar.... :confused:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ken een belg uit mechelen en die is misschien kazachstaan maar 100% rus geen twijfel aan.
Volgens mij kennen jullie hem allemaal want hij is hier lid. Mijn geheugen kent geen echte namen alleen DF namen, ze noemen hem Mikhail in het bericht ..... ( braincrush braincrush) :confused:

:wave:

mijn god ff sjekke hoor .... kan niet echt zijn, dit moet een hallucinatie zijn een flinke flashback van toen.
Ik durf zijn DF naam niet te noemen ik vrees dat het onetisch is en problemen gaat veroorzaken.

:(
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Damn..
M
MokerLid
01-01-2024, 00:00
#6
aardig ziek dit,

heeft die Mikhail hier echt een account? :confused:
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#7
Er was ook nog een man in Amerika die zn eigen moeder heeft geveld en een pak van haar huid had gemaakt ik zoek nog wel een link naar dit.

dit is em meneer Edward Theodore Gein


lees dat maar ff aardig zieke shit wat die gast allemaal gedaan heeft.

http://en.wikipedia.org/wiki/Ed_Gein
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Tijdje terug had je dat ook in vlaardingen

Moordenaar liep in huid moeder door Vlaardingen
De computerdeskundige uit Vlaardingen, die onlangs zijn moeder vermoordde, blijkt haar daarna te hebben gevild. Vervolgens is hij 'in haar huid' de straat op gegaan.

Nacht
De 42-jarige Ronald Z. zwierf over straat in de bizarre 'outfit', schrijft De Telegraaf. Pas anderhalf uur later, in het holst van de nacht, werd hij door de politie opgepakt. In het politiebureau zagen de agenten wat de man op zijn lichaam droeg. Het ging om de 15 kilo wegende huid met vetweefsel van een vrouw.
Ziekte
De man bekende daarop zijn 76-jarige moeder te hebben vermoord. Haar zwaar verminkte lichaam werd vervolgens in haar woning aangetroffen. De gestoorde it'er lijdt onder meer aan godsdienstwaanzin. Hij zit achter slot en grendel van een zwaarbewaakte gevangenisafdeling. Zijn ziekte wordt onderzocht.



VLAARDINGEN, vrijdag
Als er een toptien van bizarre moordpraktijken in ons land zou bestaan, veroverde moedermoordenaar Roland Z. uit Vlaardingen een hoge notering. Door zijn bloedstollende daden heeft de haringstad inmiddels haar eigen ’Silence of the lambs’. De krankzinnige computerexpert die onlangs zijn eigen moeder in haar huis afslachtte, blijkt later druipend van het bloed door de straten te hebben gezwalkt. Op zijn lichaam droeg hij de afgestroopte huid van zijn moeder…
Tot zijn verbazing werd Roland Sylvester Z. (42) anderhalf uur lang door niemand aangesproken, laat staan aangehouden door de politie. Hoewel diep in de carnavalsnacht van vrijdag 4 op zaterdag 5 februari, was zijn verschijning niet te missen. De it’er schreeuwde bovendien voortdurend bijbelteksten naar voorbijgangers en huizen waar nog licht uit de ramen scheen.
Sommige getuigen blijken te hebben gedacht dat zijn gruwelijke uitdossing een carnavalspak was. Anderen dachten een dronken man te zien die een merkwaardig soort vlag om zijn schouders had gedrapeerd. „Ik hoorde hem gillen”, verklaarde een getuige gisteren tegenover De Telegraaf. „Toen ik vanuit mijn flat naar beneden keek, zag ik hem staan. Zijn gezicht was helemaal donker, het moet met bloed besmeurd zijn geweest. Ik dacht dat hij een witte kaftan had omgeslagen. Later hoorde ik wat dat werkelijk was… Sindsdien kan ik niet meer slapen.”
Vlaardingen gruwt van de slachtpartij aan de Vossiusstraat die sterk doet denken aan Amerikaanse horrorthrillers als ’Seven’ of ’The silence of the lambs’. Rond twaalf uur die nacht sloeg Z. de hand aan zijn moeder, die in haar flat bekendstond als de vriendelijke ’buurvrouw Mientje’. Roland Z. wilde haar naar eigen zeggen ’pijnloos laten sterven’ en sloeg de 76-jarige vrouw de schedel in. Wat de computerdeskundige daarna met het lijk uitspookte, tart iedere verbeelding. Vanaf de halspartij vilde de Vlaardinger de omgebrachte vrouw, om daarna in haar huid te stappen en er als een trofee mee rond te lopen.
Anderhalve kilometer van de plek des onheils, werd de moordenaar uiteindelijk opgepakt. Hij bekende de moedermoord onmiddellijk. Niemand kon de politieagenten voorbereiden op het tafereel dat zij even later aan de Vossiusstraat zouden aanschouwen.
Roland Z., nu achter slot en grendel van een zwaarbewaakte gevangenisafdeling, is voer voor psychologen. De Vlaardinger die sinds 1987 een adviseringsbedrijfje in automatisering heeft en daarmee redelijk succesvol moet zijn geweest, is volgens zijn raadsman een vriendelijke, intelligente en zelfs zachtaardige man. „Het contrast tussen de moordenaar die zijn moeder ombracht en zo vreselijk verminkte en de begaafde it’er die maatschappelijk zijn sporen heeft verdiend, is ongekend. Echt heel bizar. Wie mijn cliënt spreekt en van niets weet, zou niets bijzonders opmerken. Dat het Riagg, waarmee hij eerder te maken had, niets heeft ontdekt is dus wellicht niet vreemd.”

Welke psychiatrische ziektes de Vlaardinger precies heeft, moet nog worden onderzocht. Roland Z. lijdt in ieder geval aan godsdienstwaanzin. Toen zijn vader, een tandtechnicus, zo’n vier jaar geleden was gestorven, ging het volgens bronnen uit zijn omgeving bergafwaarts met de alleenstaande computerspecialist. Het nette pak en de stropdas verruilde Z. voor een afgetrapte spijkerbroek. Zijn keurig gekapte haar liet hij groeien. Als hij de deur uitkwam, pakte Z. de fiets. Rond zijn groenmetallic auto op de parkeerplaats groeide het gras door de wieldoppen heen.
De Vlaardinger ging vaak bij zijn oudere moeder langs, om een hapje te eten en gezelschapsspelen te spelen. Waarom de vrouw die hem ooit het leven schonk, op deze manier door hem werd afgemaakt, is onduidelijk. Maar angstaanjagend is het gegeven dat Z. tegenover de recherche heeft verklaard dat hij precies wist wat hij deed. De man is ervan overtuigd dat hij psychisch in orde is en zegt dat hij heeft gehandeld in opdracht van God. Jezus stond achter hem, waren zijn woorden. De afschuwelijke verminkingen en het rondsjouwen in de huid verklaart de krankzinnige Z. als „door het slijk gaan en zichzelf vernederen voor God”.
De teksten die Roland Z. op straat schreeuwde, waren afkomstig uit het bijbelboek Openbaringen van Johannes, dat gaat over het einde der tijden. Een getuige: „Terwijl hij voorbijliep, riep hij steeds teksten uit die visioenen.”
Toen zijn advocaat Roland Z. na het eerste gesprek op het politiebureau vroeg of hij nog contact moest opnemen met familie, antwoordde de Vlaardinger mistroostig: „Dat zou mijn moeder geweest zijn. Als ik haar niet had móeten doden…”

bron: De Telegraaf
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nou zie je eindelijk wat de bijbel kan aanrichten. Afschaffen het geloven. Kinderen lees je ook maar tot een bepaalde leeftijd sprookjes voor. Mensen die geloven zijn raar. Als iemand overlijd: God heeft het zo gewilt. Als iemand overleeft: God steunde ons. Er komt zelfs oorlog door. Waar is het goed voor? Mensen die geloven kunnen volgensmij gewoon moeilijk met de realiteit omgaan en zoeken in uitvlucht in het geloof. Dat is hoe ik erover denk.

Schiet me een mooie quote van Hans Teeuwen te binnen.
'Gelovigen hebben de neiging een monopoly op de waarheid te hebben' @ meiden van halal.

Nou was de desbetreffende persoon wel een grof voorbeeld van geloven maar het is gewoon nutteloos. Je schiet er niks mee op. Uiteindelijk kom je bedrogen uit en dan was het gods wil. Ik vind het dom dat die mensen zoiets zelf ook niet inzien. Als het aan mij zou liggen zou al het geloven van mij flink beperkt mogen worden. Laat andere mensen geen last hebben van jouw fabelachtige levensstijl, iets wat te vaak gebeurd. Of het nou iets kleins of iets groots is..
M
Man_in_the_BoxLid
01-01-2024, 00:00
#10
Tjesus, wat lopen er toch een sicko's rond. Ik dacht dat kannibalen alleen diep in allerlei jungles op onherbergzame plekken (en duitsland) voorkwamen, ik ben dan nog nooit in Mechelen geweest maar denk niet dat het in de jungle ligt, toch? Correct me if I'm wrong :grin: .
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik zou echt willen dat ik zulke mensen op msn had. Natuurlijk wel wil ik zker weten dat ik veilig ben :tongueout:
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#12
TrippyShit zei:
Nou zie je eindelijk wat de bijbel kan aanrichten. Afschaffen het geloven. Kinderen lees je ook maar tot een bepaalde leeftijd sprookjes voor. Mensen die geloven zijn raar. Als iemand overlijd: God heeft het zo gewilt. Als iemand overleeft: God steunde ons. Er komt zelfs oorlog door. Waar is het goed voor? Mensen die geloven kunnen volgensmij gewoon moeilijk met de realiteit omgaan en zoeken in uitvlucht in het geloof. Dat is hoe ik erover denk.

Schiet me een mooie quote van Hans Teeuwen te binnen.
'Gelovigen hebben de neiging een monopoly op de waarheid te hebben' @ meiden van halal.

Nou was de desbetreffende persoon wel een grof voorbeeld van geloven maar het is gewoon nutteloos. Je schiet er niks mee op. Uiteindelijk kom je bedrogen uit en dan was het gods wil. Ik vind het dom dat die mensen zoiets zelf ook niet inzien. Als het aan mij zou liggen zou al het geloven van mij flink beperkt mogen worden. Laat andere mensen geen last hebben van jouw fabelachtige levensstijl, iets wat te vaak gebeurd. Of het nou iets kleins of iets groots is..
Klik om te vergroten...

Je denkt nu heel zwart wit. Geloof kan ook goede dingen doen hoor. Zo ken ik een paar christenen en dat zijn echt hele goede, liefdevolle mensen. Als jij ze gaat verachten omdat ze zoveel liefde trekken uit een illusie dan ben jij echt stom bezig. Maar het is inderdaad zo dat geloof teveel als een machtsmiddel werd gebruikt.

Ik denk trouwens ook niet dat de bijbel de man er toe heeft gezet. Alsof zoiets ooit in de bijbel zou staan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."