Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFamilie snijdt foetus uit dochter

Familie snijdt foetus uit dochter

16 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#1
:openmouth:
Ik zal ze nooit begrijpen.
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#2
Moker zei:
bij hun hoeven ze temminste niet zo`n stom poppetje door de brievenbus te gooien.
Klik om te vergroten...
Wat een kutopmerking. Duizend keer liever zo'n neppe actie van de christenen wat een zolen aan de dijk zet dan een familie wat eigenhandig mijn foetus eventjes wegsnijdt.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Moker zei:
bij hun hoeven ze temminste niet zo`n stom poppetje door de brievenbus te gooien.
Klik om te vergroten...


Ik kan wel raden hoe ver jou zicht is...kortzichtig.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#4
Sarcasm strikes again.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#5
Maar weten dat het elders -70 is is weer een ander verhaal.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Familie snijdt foetus uit dochter

Bron telegraaf http://www.telegraaf.nl/buitenland/2...dochter__.html


GHAZNI - Een Afghaanse tiener is in ernstige toestand in het ziekenhuis openomen nadat broer en moeder haar buik hadden opengesneden om een vijf maanden oude foetus te verwijderen. Dat meldde de gouverneur van de Afghaanse provincie Bamiyan dinsdag.

De dochter was in verwachting geraakt door een verkrachting en had vervolgens voor haar familie verzwegen dat ze zwanger was. In de primitieve islamitische boerengemeenschap waarin ze leefde is dat een schande en moest met de drieste ingreep kennelijk de familie-eer worden gered.

De moeder en broer hadden het meisje vastgebonden in een stal en haar buik met een groot mes opengesneden. Nadat ze de foetus hadden verwijderd naaiden ze haar buik dicht met een dikke naald die anders wordt gebruikt om zakken meel te sluiten. De wond raakte vervolgens ernstig geïnfecteerd waardoor ze naar het ziekenhuis moest. Ze is er slecht aan toe, meldde een ziekenhuisfunctionaris.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#7
oeh ik had mijn famillie vermoord, afgeslacht, niet gedood, maar gemarteld, gek gemaakt, laten leiden
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nee hoor, ook jij zou geindoctrineerd zijn met de cultuur en het geloof dat daar heerst en dus jezelf zien als waardeloze hoer die het verdient zo behandelt te worden. :(
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wacky zei:
Nee hoor, ook jij zou geindoctrineerd zijn met de cultuur en het geloof dat daar heerst en dus jezelf zien als waardeloze hoer die het verdient zo behandelt te worden. :(
Klik om te vergroten...

ik zou nog steeds een soort rode waas voor mijn ogen krijgen en niet kunnen stoppen voor ik onder het bloed zat
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nah, je zou je broer en moeder bedanken voor het weghalen van die vieze foetus. Dit omdat je wist dat, hadden ze dit niet gedaan, je vader je vermoord had.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wat een gekken :rolleyes:
M
MokerLid
01-01-2024, 00:00
#12
bij hun hoeven ze temminste niet zo`n stom poppetje door de brievenbus te gooien.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#13
Moker zei:
bij hun hoeven ze temminste niet zo`n stom poppetje door de brievenbus te gooien.
Klik om te vergroten...

als je het zo bekijkt is het eigenlijk gewoon burgerplicht
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#14
Flameon zei:
Wat een gekken :rolleyes:
Klik om te vergroten...
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dit is zo'n moment waarop je toch ergens wel blij bent met de normen en waarden van JPB.
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hans zei:
Dit is zo'n moment waarop je toch ergens wel blij bent met de normen en waarden van JPB.
Klik om te vergroten...

Weten dat het ergens anders -10graden is maakt de -5 hier nog steeds niet relaxt
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Toch blijf ik dromen van een zonnige +25, maar dat zal altijd dromen blijven, want dat is het nergens op de wereld.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."