Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPeter R. Krijgt (nog meer) klappuh.

Peter R. Krijgt (nog meer) klappuh.

21 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#1
...okee, m'n pa heeft kent steve brown van z'n opleiding en vond het wel een relaxte gast :tearsofjoy:
P
PipstothePoXLid
01-01-2024, 00:00
#2
Peter R. de Vries is vandaag in zijn auto aangevallen door voormalig drugshandelaar Steve Brown. Deze ligt al jaren overhoopt met de misdaadverslaggever. De Vries werd aangevallen toen hij in Amsterdam voor een stoplicht stond. Brown opende het portier en begon te slaan. De Vries kon zich moeilijk verweren doordat hij in de autogordels zat.

Omstanders wisten De Vries uiteindelijk te ontzetten waarna Brown er vandoor ging. De misdaadjournalist doet aangifte van mishandeling, meldt het ANP. Hij liep onder meer een snijwond aan zijn kaak op. Hij verklaarde ‘verbijsterd’ te zijn en sprak van ‘gekkenwerk’.

Brown is van mening dat De Vries al meer dan 20 jaar een ‘maffiajournalist’ is. Volgens de ex-drugshandelaar verricht De Vries hand en spandiensten verricht voor ‘bepaalde misdaadgroepen’. Het is afgelopen met Peter R. de Vries, zei Brown in 2007. Hij wil de misdaadjournalist ‘eens stevig aan de tand voelen’.
Het kwam in dat jaar ook al tot een handgemeen tussen beide mannen. Bij een toevallige ontmoeting, ook in Amsterdam, kreeg De Vries een schop onder zijn kont.



browns weblog: http://www.stevenbrown.web-log.nl/
http://www.mediajournaal.nl/2009/01/24/ ... brown.html
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#3
Haha alweer door die gast?
Er stond al een filmpje op internet over hoe hij hem ging schoppen. Zag er echt droog uit.
En die gast schrijft ook allemaal kritiek tegen Peter op zijn blog en zo. Het is zijn levensdoel Peter zwart te maken. Echt grappig, wat een imbeciel. :tearsofjoy:
P
PipstothePoXLid
01-01-2024, 00:00
#4
Naja..iemand kan je natuurlijk ook zoveel schade toedoen dat een persistent wrok niet abnormaal is, dus imbiciel, misschien, maar misschen ook niet.. dunno..

dit is iig de kern van zijn versie van de gebeurtenis:

‘Coca Peter’ maakte minachtige gebaren naar mij vanuit zijn Pooiers M5 Bolide. Gebaren in de trend van dat hij mij filmde met een cameraatje. Hierop liep ik naar zijn auto. Hij wachtte tot ik vlak bij hem was en gooide toen kennelijk met opzet de deur van zijn auto in mijn gezicht. Ik heb daar een wond aan overgehouden boven mijn oog.

http://www.stevenbrown.web-log.nl/
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vind die steve brown zelf ook een beetje een proleet, maar hij staat wel voor redelijke dingen. En ik ben nu al jaren schijtziek van die Peter R De Vries met zijn schijnheilige verachtelijke programma. Zijn 'misdaadprogramma' is een soort symbool van de steeds groter wordende kruising tussen informatie en amusement.

Alleen voor heel Nederland dagen lang lastig vallen met zijn gezeik over Joran Van Der Sloot verdiend die goser al wat tikken :P (niet letterlijk).
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#6
LOL.

Laffing out lout.
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik vind het wel sneu.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik kan er wel om lachen. Iets met katten en spek.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Las het vanmorgen in de krant nog.
Wel grappig dat ze elkaar zo tegen komen..
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#10
er is hier zeker geen filmpje van te vinden of wel?
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Schijnt wel gefilmd te zijn dacht ik..
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb medelijden met de mensen die die Peter stalkt en lastigvalt..
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ghehe coen en sander (3fm) gingen m gister bellen...

Zegt ie zo van ja ben ik in de uitzending? dan had je me van tevoren wel even mogen bellen of ik hieraan mee wil werken, want hier heb ik geen toestemming voor gegeven. hing die op

Alsof joran wel toestemming heeft gegeven?

en terwijl alstie een emmy wint ze m wel zo kunnen bellen.

Hypocriete lul dat t is :rolleyes:
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#14
tsja, Peter is een lul
volgens mij is Steve ook niet helemaal kosjer maar zeker niet minder dan Peterrrr de V.
En hij heeft wel een punt die Steve, iemand maakt jou zwart dan kan je natuurlijk wel een keertje verwachten dat iemand terugslaat zo letterlijk hoeft nou ook weer niet maar toch is het een teken van wie een kuil graaft voor een ander...
min of meer, pfff veels te laat alweer :)
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#15
alsof ons petertje zo'n lieverdje is, geloof er geen drol van, wat een blaaskaak is dat. gatver, om van te kotsen.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#16
drain bamage zei:
tsja, Peter is een lul
volgens mij is Steve ook niet helemaal kosjer maar zeker niet minder dan Peterrrr de V.
En hij heeft wel een punt die Steve, iemand maakt jou zwart dan kan je natuurlijk wel een keertje verwachten dat iemand terugslaat zo letterlijk hoeft nou ook weer niet maar toch is het een teken van wie een kuil graaft voor een ander...
min of meer, pfff veels te laat alweer :)
Klik om te vergroten...

Weet je wel wat er gaande was? Steve wou vals getuigen tegen Peter 10 jaar geleden ofzo. Peter bewees met een geheime camera actie dat Steve dat van plan was.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#17
dirtbag zei:
alsof ons petertje zo'n lieverdje is, geloof er geen drol van, wat een blaaskaak is dat. gatver, om van te kotsen.
Klik om te vergroten...

Daarom moet hij maar geslagen worden inderdaad.
Niet dat ik Peter mag hoor, zeker het laatste jaar niet.
P
PipstothePoXLid
01-01-2024, 00:00
#18
neej, de persoon die hem sloeg vond dat gepast omdat hij er eens door peter was ingeluisd, en omdat hij van mening is dat peter zelf in criminaliteit actief is en dit met zijn rol verbergt.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#19
het gaat gewoon niet meer over rechtvaardigheid en eerherstel, maar over geld en kijkceifers, who cares als je daar wat mensen voor moet kapotmaken en vernederen
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#20
het ligt nogal voor de hand dat peter r de vries zelf ook genoeg criminele contacten heeft en dat hij af en toe eens een oogje dicht knijpt voor een van hen. anders redt je het ook niet zo lang in die wereld denk ik.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."