Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHelp mee in de strijd tegen het verbod van de Paddo..

Help mee in de strijd tegen het verbod van de Paddo..

11 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#1
"... Of LSD in het leidingwater van het kabinet mengen. Zal leuke discussies geven."

Hahaha, dat lijkt mij vet. Hoe doe je zoiets? :grin:
Jammer dat hier echt extreem veel LSD voor nodig is, en dat mensen misschien wel komen te sterven aan een overdosis :mrgreen:
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mindgamer zei:
"... Of LSD in het leidingwater van het kabinet mengen. Zal leuke discussies geven."

Hahaha, dat lijkt mij vet. Hoe doe je zoiets? :grin:
Jammer dat hier echt extreem veel LSD voor nodig is, en dat mensen misschien wel komen te sterven aan een overdosis :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Mooi. nieuw kabinet met mensen die weten waar de wereld om draait... En hopelijk ook mensen met een visie én de capaciteit. Niet alleen meer mensen met een visie die vervolgens in een log en doodgediscusseerd orgaan hun ambitie verliezen.

Dan opent dit hopelijk ook de weg voor talentjes die best wat minder willen verdienen maar eindelijk eens de hoop zien dat hun ambitie nagevolgd kan worden.
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mindgamer zei:
"... Of LSD in het leidingwater van het kabinet mengen. Zal leuke discussies geven."

Hahaha, dat lijkt mij vet. Hoe doe je zoiets? :grin:
Jammer dat hier echt extreem veel LSD voor nodig is, en dat mensen misschien wel komen te sterven aan een overdosis :mrgreen:
Klik om te vergroten...

dit is al eens geprobeerd door de provo's in de 70's
niet gelukt helaas.
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#4
helaas? denk dat er dan nogal wat ongelukken en doden gaan vallen. leuk om op je geweten te hebben :)
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Riel zei:
helaas? denk dat er dan nogal wat ongelukken en doden gaan vallen. leuk om op je geweten te hebben :)
Klik om te vergroten...

Phy zei:
Mooi. nieuw kabinet met mensen die weten waar de wereld om draait... En hopelijk ook mensen met een visie én de capaciteit. Niet alleen meer mensen met een visie die vervolgens in een log en doodgediscusseerd orgaan hun ambitie verliezen.

Dan opent dit hopelijk ook de weg voor talentjes die best wat minder willen verdienen maar eindelijk eens de hoop zien dat hun ambitie nagevolgd kan worden.
Klik om te vergroten...
:)
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb hier 2 rode staan ^_^
P
PipstothePoXLid
01-01-2024, 00:00
#7
..en koop voor 4,50 bij Azarius een 'Red de Paddo'- Nachtlampje waarvan het volledige bedrag ten goede komt om te helpen de kosten voor de rechtszaak te dekken.

Investeer in het behouden van je psychonautisch recht nu het nog kan, want je beschikt over net zoveel vrijheid als dat je weigert af te staan.

http://www.azarius.nl/smartshop/shrooms ... ightlamp/#

*delnote misschien is het een idee dit verzoek sticky te maken tot de relevantie ervan is verdwenen?
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb die van Azarius gekregen als kerstkadotje :wink: Twee rode!
Ik heb ook al moe kwartjes gestort, telkens bij iedere bestelling wel zeker een paar euro's extra die moesten dienen als kwartjes.

Maar ik blijf mij afvragen, wanneer komt er iemand op straat met spandoeken en co?
Is dit niet zo'n gelegenheid waarin Amsterdam kan dienen om de wereld te ontvangen, een stille VREDEVOLLE mars houden, maar met één duidelijke boodschap.
Wanneer komen we nog es op straat? Ik heb al even niet meer betoogd, en zou het helemaal niet erg vinden om daarvoor tot Amsterdam af te zakken.

De rechtzaak is één ding, maar duizenden mensen de straat op met één boodschap is iets anders.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Is het daar niet een beetje te laat voor?
P
PipstothePoXLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nee, is het niet. (al moet ik eerlijk toegeven dat mij de status ook even niet duidelijk is. uit het blog afgeleid denk ik te lezen dat men 13jan in hoger beroep is gegaan...toch?(want er staat geen aparte blogvermelding bij, dus beetje vaag idd))
Hier iig het statusblog:
http://www.mushmush.nl/?page=begin/news ... es_archive
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hier staat een roodje te pronken! :hearteyes:
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#12
We kunnen ook met zijn allen demonstratief voor het huis van Klink trippen, en hem bombarderen met onze door onze paddo-awareness ingegeven wijsheden..

... Of LSD in het leidingwater van het kabinet mengen. Zal leuke discussies geven.

... Of demonstratief een paddotuin aanleggen (verkleed als 'bos'). Want... bossen kan je niet verbieden :wink:

Ik dat laatste idee zie ik eigenlijk nog wel wat :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."