#1
Jokkelshizzle zei:drain bamage zei:ik zei toch al: VX gas
http://www.collegenet.nl/index_mainfram ... %26site%3D
Dat is toch niet zo makkelijk te maken???? ik zoek iets minder dodelijks man... anders had ik het wel willen kopen
shokora zei:Jokkelshizzle zei:drain bamage zei:ik zei toch al: VX gas
http://www.collegenet.nl/index_mainfram ... %26site%3D
Dat is toch niet zo makkelijk te maken???? ik zoek iets minder dodelijks man... anders had ik het wel willen kopen
Jammer alleen dat je dan ook 15000 antifa en godweethoeveel normale burgers ombrengt :P
, dus die missen we ook als kiespijn. hahahaha.Flip Trip zei:De antifa is geen haar beter dan de rechtsextremen. En voor die normale burgers, ja het is Mestreech, dus die missen we ook als kiespijn. hahahaha.
en ?shokora zei:Iemand nog aanwezig geweest?
Ik wel iig.
das is 1 manier om het te interpreteren, volgens mij bedoelde Flip het meer als: "het zijn ook gewoon irritante gasten die geweld ook niet schuwen"shokora zei:Flip Trip zei:De antifa is geen haar beter dan de rechtsextremen. En voor die normale burgers, ja het is Mestreech, dus die missen we ook als kiespijn. hahahaha.
Ja die verdomde antifa toch, stiekem willen ze gewoon onderscheid op ras en in het speciaal alle joden uitmoorden
Ik begrijp je volkomen.
dropkick_tamas zei:Ik ben iniedergeval bij de demo van AFA Nederland. Persoonlijk walg ik van ultra-rechts enz, ik hoop dan ook dat we ze helemaal de k*nker in slaan.![]()
Wacky zei:en ?shokora zei:Iemand nog aanwezig geweest?
Ik wel iig.
deadlock zei:Schandalig politieoptreden? Sinds wanneer is het normaal om met stenen te gooien naar demonstranten. Krijg de hik. Ik heb ook niets met die idioten en ook wel eens in een tegendemonstratie meegelopen, maar het zijn áltijd die extreem linkse bosmongolen die geweld beginnen te gebruiken.
Het is het goed recht van de NVU om de denkbeelden te hebben die ze hebben en die ook te uiten. Ik ben een voorstander van absolute vrijheid van meningsuiting. Op het moment dat ze een kamp gaan bouwen gaan we er wel wat aan doen, maar als ze alleen maar zeggen dat joden achter een wereldwijde samenzwering zitten en onder elkaar elkaar de Hitlergroet brengen, be my guest, ik kan er geen seconde wakker van liggen en vermaak me kostelijk met de debiliteit van de verheerlijking van de op één na ergste dictator uit de moderne geschiedenis.
Krijg de hik. Ik heb ook niets met die idioten en ook wel eens in een tegendemonstratie meegelopen, maar het zijn áltijd die extreem linkse bosmongolen die geweld beginnen te gebruiken.
Oh sorry dat ik even alle extreem rechtsen op een hoopje gooide :')shokora zei:Ten eerste gaat het hier om Voorpost en heeft het geen reet met de NVU te maken.
Nonsens. De enige beperking van vrijheid van meningsuiting zou moeten zijn dat het een ander schaadt. Dus smaad of laster. Als ik zeg "ik vind alle negers luie mongolen" dan zou dat mijn goed recht moeten zijn. En weet je wat jij dan moet doen? Mij uitlachen en je vooral niet beledigd voelen (ook al ben je een neger). Als iedereen die instelling zou hebben dan was onverdraagzaamheid binnen de kortste keren de deur uit. Mensen moeten gewoon meer pikken. Sticks and stones. Als er geen reacties op provocaties komen dan houden ze op met provoceren.Ten tweede ben ik het niet met je eens wat betreft de vrijheid van meningsuiting. Vrijheids van meninguiting betekent niet dat je zomaar alles kunt zeggen en dat daar geen consequenties aan vast zitten.
Omdat het in onze maatschappij en democratie een voorrecht én een mogelijkheid is om die van binnenuit te kunnen afbreken. Als 67% van de kamerleden voor een grondwetswijziging zijn waardoor we in een dictatuur terechtkomen, dan hebben de stemmers dat aan zichzelf te danken. Is het volk het er niet mee eens, dan kunnen ze de straat op om te demonstreren.Ook betekent het niet, dat iedereen maar apathisch moet reageren wanneer mensen zeer vrijheidsbedreigende leuzen roepen (die duidelijk effect schijnen te hebben bij de intellectueel minder capabele mens...). Waarom zou je vrijheid geven aan hen die juist die vrijheid af willen breken?
Toevallig hebben we op dit moment *exact* dezelfde discussie op een ander forum waarin mensen hetzelfde riepen als jij en weet je wat blijkt? Er kunnen talloze bronnen naar voren gehaald worden waarin extreem links geweld gebruikt, maar andersom niet. En dan heb ik het niet over 3 skinheads die een neger in elkaar tikken, want het omgekeerde (3 negers die een blanke in elkaar tikken) gebeurt aan de lopende band, maar over georganiseerd geweld. Dat kent alléén extreem links in Nederland. Zie bijvoorbeeld het gezeik met de krakers (Fort Pannerden, Vrankrijk, de dierenterroristen in Limburg en de rest van het land).En wat betreft:
Nog een typische gevolg van onwetendheid, ten eerste is extreem rechts doorgaans een stuk geweldaddiger en vooral ook tegen onschuldige burgers (kijk de nieuwsbronnen er maar eens op na).
Dan rewinden we even naar de zomer van 2008, toen de NVU hier een demonstratie had met een aantal Duitse, Franse en Belgische zusterorganisaties. De enigen die gewelddadig waren, waren de antifa leden.Ten tweede is geweld vanuit antifa vaak een reactie of het is slechts een klein groepje. Ten derde was het nu voornamelijk niet antifa die voorpost belaagde maar voetbal hooligans en locals
En waar halen ze het recht vandaan om het ze te verbieden?allerminst de standaard 'extreem linkse mensen' dus. Blijkbaar zijn het niet alleen de uitgesproken linkse mensen die vinden dat fascisten niets te zoeken hebben in Maastricht of de wereld in het algemeen.
Hoe kan de vrijheid van een ander ingeperkt worden als ik een grafhekel aan negers zou hebben? Of Joden? Of hoe zou de vrijheid van negers of Joden ingeperkt worden in die situatie? He-le-maal NIET.Ik ben voor zoveel mogelijk persoonlijke vrijheid zolang het de persoonlijke vrijheid van andere mensen niet inperkt (niet op een mierenneukerige manier).
Nonsens. Die mening mogen ze hebben. Op dit moment is er nog maar een krappe meerderheid in de tweede kamer die voor het handhaven van het huidige drugsbeleid is en ik gok dat het bij de volgende verkiezingen over is. Daar sta je dan.... En dan nog, ook al zouden ze het willen, die 100 idioten kunnen het toch niet veranderen. Láát het ze denken. Wat dacht je nou echt, dat je met een tegendemonstratie hen ineens laat denken "potverdorie, ze hebben gelijk, WIJ zijn fout!" Niet dus. Je vestigt alleen maar meer aandacht aan ze dan ze zouden moeten krijgen.Het willen van een agressief beleid tegen allochtonen, verbieden van drugs en het instellen van algeheel fascistisch beleid is duidelijk een inperking van andermans persoonlijke vrijheid en dient dus bestreden te worden.
Oh jah, dat is een lekker makkelijke opmerking. Behalve als het niet anders kan. En wie bepaalt dan wanneer het wel en niet kan?Of dit met geweld moet is een andere discussie, ik ben zelf in principe tegen geweld behalve wanneer het niet anders kan.
Ik heb me hier zeer grondig in verdiept en er is geen enkel argument wat ik gebruikt heb wat je kan weerleggen.Kortom, verdiep je eens en kom met een fatsoenlijke post.
Extreem rechts roept ook niet dat ze de concentratiekampen wil herinvoeren dus waar héb je het over....shokora zei:Ik ben blij dat je eindelijk eens met wat concrete dingen komt. Ik ben vast wel een persoon die jij als 'extreem links' zou ervaren en ik ben zelf geen vegatarier en nog nooit heeft iemand mij proberen te converten naar vegatarier. Ik geloof ook niet dat dit 1 van de grootste agenda punten is van links door de jaren heen, dus waar heb je het over.
Het optreden van de regering met betrekking tot bijvoorbeeld de recessie heeft weinig te maken met struisvogelpolitiek. En ik ben het ook niet eens met de huidige parlementaire democratie en al helemaal niet met de huidige vulling van Vak K. Een dictatuur met een dictator die niet random moorden pleegt maar daadwerkelijk de belangen van het complete volk behartigt, zou de ultieme staatsvorm zijn. Het tegenovergestelde, anarchie is namelijk onmogelijk tot in het paradoxale en dat heeft alles te maken met hoe de mens zelf in elkaar zit.Struisvogelpolitiek? Is dat niet juist iets van de parlementaire politieke zooi die we nu hebben? Ik geloof dat 'extreem links' toch wel de meest kritische kijk op de maatschappij heeft (ook dingen als integratie). Als het goed is zijn het vrijwel altijd de linkse mensen die in opstand komen tegen dingen als kernenergie, racisme, neo-liberalisme en waar denk je dat alle sociale regelingen vandaan komen, het kapitalisme? :')
Het kapitalistische systeem met een socialistische grondslag brengt het volk en zelfs individuen veruit de meeste welvaart (en dus *niet* rijkdom!!) in vergelijking met andere staatsvormen. Hiervoor is wel een grote belastingdruk nodig, maar dat verdient zichzelf ruim terug. Dat heeft ook weer te maken met de aard van het beestje mens. En je komt niet eens met een alternatief. Dat zegt dan wel weer genoeg denk ik.Hiermee maak je jezelf echt compleet belangrijk. In de afgelopen 300 jaar alleen al (ik reken even sinds Marx), zijn er hele bibliotheken vol geschreven over kritiek op het kapitalisme en andere systemen zoals Socialisme in het algemeen maar ook specificaties zoals communisme, anarcho-syndicalisme, anarcho-communisme en ga zo maar door. Als je werkelijk beweert dat kapitalisme het beste systeem mogelijk is op dit moment en dat de tegenstanders geen ander systeem te bieden hebben dan stop ik hier de discussie want dan is het echt compleet zinloos.
Wat een domme kutopmerking. Dat is namelijk communisme en gaat heel wat verder dan het socialisme zoals wij dat kennen. Noorwegen is een goed voorbeeld van een extreem rijk land met een extreem lage werkloosheid(rond de 2%) waar veel genivelleerd is en waar een enorm sterk sociaal vangnet is (op het niveau van zoals wij het een paar decennia terug hadden). Ik krijg het idee dat je met termen gooit zonder dat je een idee hebt hoe ze in de discussie passen.Kom niet met argumenten als 'Socialisme werkt niet kijk maar naar Soviet-Unie, China of Cuba' aangezien die gevallen veel complexer in elkaar zitten. Omdat soort uitspraken te doen moet je ze fatsoenlijk kunnen onderbouwen met socio-economische argumenten wat betreft het land voor de revolutie, de reactie van de wereld naar het land toe en ga zo maar door.
Natuurlijk gooi ik die op één hoop. Een directeur van een bouwonderneming dusdanig bedreigen zodat er geen bedrijventerrein gebouwd gaat worden in Limburg bijvoorbeeld. Er zijn tal van voorbeelden van links extremistisch geweld. Ook het uitdagen van de politie bij anti-Israël demonstraties komt me mijn strot uit.Daarnaast doe je volgens mij echt je best om mijn afgelopen posts verkeerd te begrijpen omdat ik steeds probeer uit te leggen dat ik iets totaal anders bedoel dan waar jij elke keer weer op terug komt hameren. Natuurlijk mag je van mij je geheel eigen mening hebben, maar wil jij hier extreem rechts en 'extreem links' op 1 hoop gaan flikkeren mag je wel een flinke posts met argumenten en referenties schrijven of je maakt jezelf alleen maar belachelijk.
deadlock zei:Nonsens. De enige beperking van vrijheid van meningsuiting zou moeten zijn dat het een ander schaadt. Dus smaad of laster. Als ik zeg "ik vind alle negers luie mongolen" dan zou dat mijn goed recht moeten zijn. En weet je wat jij dan moet doen? Mij uitlachen en je vooral niet beledigd voelen (ook al ben je een neger). Als iedereen die instelling zou hebben dan was onverdraagzaamheid binnen de kortste keren de deur uit. Mensen moeten gewoon meer pikken. Sticks and stones. Als er geen reacties op provocaties komen dan houden ze op met provoceren.
Omdat het in onze maatschappij en democratie een voorrecht én een mogelijkheid is om die van binnenuit te kunnen afbreken. Als 67% van de kamerleden voor een grondwetswijziging zijn waardoor we in een dictatuur terechtkomen, dan hebben de stemmers dat aan zichzelf te danken. Is het volk het er niet mee eens, dan kunnen ze de straat op om te demonstreren.
Toevallig hebben we op dit moment *exact* dezelfde discussie op een ander forum waarin mensen hetzelfde riepen als jij en weet je wat blijkt? Er kunnen talloze bronnen naar voren gehaald worden waarin extreem links geweld gebruikt, maar andersom niet. En dan heb ik het niet over 3 skinheads die een neger in elkaar tikken, want het omgekeerde (3 negers die een blanke in elkaar tikken) gebeurt aan de lopende band, maar over georganiseerd geweld. Dat kent alléén extreem links in Nederland. Zie bijvoorbeeld het gezeik met de krakers (Fort Pannerden, Vrankrijk, de dierenterroristen in Limburg en de rest van het land).
Dan rewinden we even naar de zomer van 2008, toen de NVU hier een demonstratie had met een aantal Duitse, Franse en Belgische zusterorganisaties. De enigen die gewelddadig waren, waren de antifa leden.
En waar halen ze het recht vandaan om het ze te verbieden?
Hoe kan de vrijheid van een ander ingeperkt worden als ik een grafhekel aan negers zou hebben? Of Joden? Of hoe zou de vrijheid van negers of Joden ingeperkt worden in die situatie? He-le-maal NIET.
Nonsens. Die mening mogen ze hebben. Op dit moment is er nog maar een krappe meerderheid in de tweede kamer die voor het handhaven van het huidige drugsbeleid is en ik gok dat het bij de volgende verkiezingen over is. Daar sta je dan.... En dan nog, ook al zouden ze het willen, die 100 idioten kunnen het toch niet veranderen. Láát het ze denken. Wat dacht je nou echt, dat je met een tegendemonstratie hen ineens laat denken "potverdorie, ze hebben gelijk, WIJ zijn fout!" Niet dus. Je vestigt alleen maar meer aandacht aan ze dan ze zouden moeten krijgen.
Oh jah, dat is een lekker makkelijke opmerking. Behalve als het niet anders kan. En wie bepaalt dan wanneer het wel en niet kan?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."