#1
En 10 van de 400, dat is nog steeds relatief niet weinig. Nog buiten beschouwing gelaten dat een ander gedeelte van de demonstranten op dat moment de politie bij de slopers weg probeert te houden.... Lekker makkelijk.
waarom niet gewoon zenuwgas, bij voorkeur VX gasAngramar Temenos zei:Is er niet een manier om ze ongemerkt drugs (bij voorkeur tripmiddelen) toe te dienen?
Angramar Temenos zei:Is er niet een manier om ze ongemerkt drugs (bij voorkeur tripmiddelen) toe te dienen?
Wacky zei:ALs jij dat doet, dan denk ik dat we met DF wel een fonds bij elkaar krijgen voor de kosten en ben je voortaan onze grote held.
Wacky zei:Angramar Temenos zei:Is er niet een manier om ze ongemerkt drugs (bij voorkeur tripmiddelen) toe te dienen?
Koop een stapel plastic bekertjes, en doe in elk bekertje 2 druppeltjes LSD en steek ze terug in het plastic.
Scheer je kop kaal en regel wat lonsdale kleding zodat je kunt doen of je bij ze hoort.
Neem 10 flessen frisdrank en een paar kannen koffie mee en stap op de bus.
Uitdelen maar.
ALs jij dat doet, dan denk ik dat we met DF wel een fonds bij elkaar krijgen voor de kosten en ben je voortaan onze grote held.
. Werkt ook nog eens een stuk langer.drain bamage zei:ik zei toch al: VX gas
http://www.collegenet.nl/index_mainfram ... %26site%3D
yeti zei:Laten we in dat geval de gasmaskers niet vergeten![]()
![]()
Jokkelshizzle zei:drain bamage zei:ik zei toch al: VX gas
http://www.collegenet.nl/index_mainfram ... %26site%3D
Dat is toch niet zo makkelijk te maken???? ik zoek iets minder dodelijks man... anders had ik het wel willen kopen
shokora zei:Jokkelshizzle zei:drain bamage zei:ik zei toch al: VX gas
http://www.collegenet.nl/index_mainfram ... %26site%3D
Dat is toch niet zo makkelijk te maken???? ik zoek iets minder dodelijks man... anders had ik het wel willen kopen
Jammer alleen dat je dan ook 15000 antifa en godweethoeveel normale burgers ombrengt :P
, dus die missen we ook als kiespijn. hahahaha.Flip Trip zei:De antifa is geen haar beter dan de rechtsextremen. En voor die normale burgers, ja het is Mestreech, dus die missen we ook als kiespijn. hahahaha.
en ?shokora zei:Iemand nog aanwezig geweest?
Ik wel iig.
das is 1 manier om het te interpreteren, volgens mij bedoelde Flip het meer als: "het zijn ook gewoon irritante gasten die geweld ook niet schuwen"shokora zei:Flip Trip zei:De antifa is geen haar beter dan de rechtsextremen. En voor die normale burgers, ja het is Mestreech, dus die missen we ook als kiespijn. hahahaha.
Ja die verdomde antifa toch, stiekem willen ze gewoon onderscheid op ras en in het speciaal alle joden uitmoorden
Ik begrijp je volkomen.
dropkick_tamas zei:Ik ben iniedergeval bij de demo van AFA Nederland. Persoonlijk walg ik van ultra-rechts enz, ik hoop dan ook dat we ze helemaal de k*nker in slaan.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."