Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAnti demonstratie beginnen ?

Anti demonstratie beginnen ?

68 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#1
En 10 van de 400, dat is nog steeds relatief niet weinig. Nog buiten beschouwing gelaten dat een ander gedeelte van de demonstranten op dat moment de politie bij de slopers weg probeert te houden.... Lekker makkelijk.
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#2
Angramar Temenos zei:
Is er niet een manier om ze ongemerkt drugs (bij voorkeur tripmiddelen) toe te dienen?
Klik om te vergroten...
waarom niet gewoon zenuwgas, bij voorkeur VX gas
hehehe
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Angramar Temenos zei:
Is er niet een manier om ze ongemerkt drugs (bij voorkeur tripmiddelen) toe te dienen?
Klik om te vergroten...

Koop een stapel plastic bekertjes, en doe in elk bekertje 2 druppeltjes LSD en steek ze terug in het plastic.
Scheer je kop kaal en regel wat lonsdale kleding zodat je kunt doen of je bij ze hoort.
Neem 10 flessen frisdrank en een paar kannen koffie mee en stap op de bus.
Uitdelen maar.

ALs jij dat doet, dan denk ik dat we met DF wel een fonds bij elkaar krijgen voor de kosten en ben je voortaan onze grote held.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wacky zei:
ALs jij dat doet, dan denk ik dat we met DF wel een fonds bij elkaar krijgen voor de kosten en ben je voortaan onze grote held.
Klik om te vergroten...

Dat zou inderdaad wel een heldendaad zijn.
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#5
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wacky zei:
Angramar Temenos zei:
Is er niet een manier om ze ongemerkt drugs (bij voorkeur tripmiddelen) toe te dienen?
Klik om te vergroten...

Koop een stapel plastic bekertjes, en doe in elk bekertje 2 druppeltjes LSD en steek ze terug in het plastic.
Scheer je kop kaal en regel wat lonsdale kleding zodat je kunt doen of je bij ze hoort.
Neem 10 flessen frisdrank en een paar kannen koffie mee en stap op de bus.
Uitdelen maar.

ALs jij dat doet, dan denk ik dat we met DF wel een fonds bij elkaar krijgen voor de kosten en ben je voortaan onze grote held.
Klik om te vergroten...


Nee dat lijkt me verschrikkelijk zonde, het heilige lsd molecuul, hehe, zal dat namelijk hoogstwaarschijnlijk niet overleven. Pak dan een paar mg van de DOx serie in die bekertjes :rock: . Werkt ook nog eens een stuk langer.
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#7
In plaats van lsd kan je ze beter datura geven, slachten ze zichzelf en hun vriendjes wel af.

Volgende dag op het nieuws, kan je lachen.
J
JokkelshizzleLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja dit moeten we met geweld oplossen, beter vergiftigen we ze. met rookbommen
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik zei toch al: VX gas
http://www.collegenet.nl/index_mainfram ... %26site%3D
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Laten we in dat geval de gasmaskers niet vergeten :grin:
J
JokkelshizzleLid
01-01-2024, 00:00
#11
drain bamage zei:
ik zei toch al: VX gas
http://www.collegenet.nl/index_mainfram ... %26site%3D
Klik om te vergroten...

Dat is toch niet zo makkelijk te maken???? ik zoek iets minder dodelijks man... anders had ik het wel willen kopen
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#12
yeti zei:
Laten we in dat geval de gasmaskers niet vergeten :grin:
Klik om te vergroten...
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#13

Iets voor bij jou in de badkamer Drain? Ik heb hem al besteld :grin:
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jokkelshizzle zei:
drain bamage zei:
ik zei toch al: VX gas
http://www.collegenet.nl/index_mainfram ... %26site%3D
Klik om te vergroten...

Dat is toch niet zo makkelijk te maken???? ik zoek iets minder dodelijks man... anders had ik het wel willen kopen
Klik om te vergroten...

Jammer alleen dat je dan ook 15000 antifa en godweethoeveel normale burgers ombrengt :P
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#15
shokora zei:
Jokkelshizzle zei:
drain bamage zei:
ik zei toch al: VX gas
http://www.collegenet.nl/index_mainfram ... %26site%3D
Klik om te vergroten...

Dat is toch niet zo makkelijk te maken???? ik zoek iets minder dodelijks man... anders had ik het wel willen kopen
Klik om te vergroten...

Jammer alleen dat je dan ook 15000 antifa en godweethoeveel normale burgers ombrengt :P
Klik om te vergroten...


De antifa is geen haar beter dan de rechtsextremen. En voor die normale burgers, ja het is Mestreech :kots: , dus die missen we ook als kiespijn. hahahaha.
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#16
Flip Trip zei:
De antifa is geen haar beter dan de rechtsextremen. En voor die normale burgers, ja het is Mestreech :kots: , dus die missen we ook als kiespijn. hahahaha.
Klik om te vergroten...

Ja die verdomde antifa toch, stiekem willen ze gewoon onderscheid op ras en in het speciaal alle joden uitmoorden :(

Ik begrijp je volkomen.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#17
shokora zei:
Iemand nog aanwezig geweest?

Ik wel iig.
Klik om te vergroten...
en ?
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#18
shokora zei:
Flip Trip zei:
De antifa is geen haar beter dan de rechtsextremen. En voor die normale burgers, ja het is Mestreech :kots: , dus die missen we ook als kiespijn. hahahaha.
Klik om te vergroten...

Ja die verdomde antifa toch, stiekem willen ze gewoon onderscheid op ras en in het speciaal alle joden uitmoorden :(

Ik begrijp je volkomen.
Klik om te vergroten...
das is 1 manier om het te interpreteren, volgens mij bedoelde Flip het meer als: "het zijn ook gewoon irritante gasten die geweld ook niet schuwen"
en daar heeft Flip gelijk in, damn hypocrites :P fucking punk-ass bitches

@ yeti, wat een vet ding :tearsofjoy:
deze dude wilde hetzelfde doen en heeft daarmee enkele 10 tallen mensen in de subway van Tokyo met sarin weten te vergassen:

nog meer info: http://nl.wikipedia.org/wiki/Aum_Shinrikyo
d
dropkick_tamasLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik ben iniedergeval bij de demo van AFA Nederland. Persoonlijk walg ik van ultra-rechts enz, ik hoop dan ook dat we ze helemaal de k*nker in slaan. :grin:
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#20
dropkick_tamas zei:
Ik ben iniedergeval bij de demo van AFA Nederland. Persoonlijk walg ik van ultra-rechts enz, ik hoop dan ook dat we ze helemaal de k*nker in slaan. :grin:
Klik om te vergroten...

De kans dat je er dicht bij komt als je in AFA achtige kleding gaat is niet heel erg groot. En daarbij is het gewoonweg niet tactisch om ze de tering in te meppen... (je schiet er niks mee op en er staan weer 10 pagina's in de krant over hoe ongelofelijk niet lief links wel niet is).

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."