#1
dus als je er niet uitziet zoals hoort dan ben je alles behalve gezond? wat is dan niet zo gezond?
Jaah maar zorg er dan wel voor dat je er geen overgewicht bij krijgt héAmaranth zei:Dan kan ik gelukkig fijn door blijven roken![]()
Angramar Temenos zei:Ik heb echt een hekel aan mensen die veel kunnen eten maar niet aankomen. Krijg zin om ze in een vulcaan te gooien![]()
Hij delivered toch nietBlackRobBlunt zei:Angramar Temenos zei:Ik heb echt een hekel aan mensen die veel kunnen eten maar niet aankomen. Krijg zin om ze in een vulcaan te gooien![]()
Bring it.![]()

Mindgamer zei:a vaak langs de mcdonalds

Riel zei:volgens BMI is een bodybuilder ook ongezond en te dik![]()
Dat zegt hij niet. Bodybuilders overlijden regelmatig aan hartproblemen en dat komt echt niet alleen door de steroïden die ze slikken.Riel zei:dus als je er niet uitziet zoals hoort dan ben je alles behalve gezond? wat is dan niet zo gezond?
deadlock zei:Dat zegt hij niet. Bodybuilders overlijden regelmatig aan hartproblemen en dat komt echt niet alleen door de steroïden die ze slikken.Riel zei:dus als je er niet uitziet zoals hoort dan ben je alles behalve gezond? wat is dan niet zo gezond?
Ik zal je nog een mooier geheimpje verklappen wat vorig jaar in de media is geweest. Originele cijfers komen onder andere van het CBS, ik ben bereid om de bronnen op te zoeken mocht het gewenst zijn.Flip Trip zei:Lichtelijk offtopic: Dit is ook de reden waarom ik zwaar ertegen ben dat je meer moet betalen bij ziektekosten als je in een bepaalde risicogroep valt, bijvoorbeel roken of overgewicht. Je zou voor bijna iedereen iets kunnen bedenken waarom hij/zij in een risicogroep valt, dus bijna iedereen zou extra moeten betalen.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."