Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOvergewicht net zo ongezond als roken.

Overgewicht net zo ongezond als roken.

30 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#1
Angramar Temenos zei:
Ik heb echt een hekel aan mensen die veel kunnen eten maar niet aankomen. Krijg zin om ze in een vulcaan te gooien :angry:
Klik om te vergroten...

Bring it. :grin:
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#2
BlackRobBlunt zei:
Angramar Temenos zei:
Ik heb echt een hekel aan mensen die veel kunnen eten maar niet aankomen. Krijg zin om ze in een vulcaan te gooien :angry:
Klik om te vergroten...

Bring it. :grin:
Klik om te vergroten...
Hij delivered toch niet :wink:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik zag het topic en ik zal maar meteen een shaggie draaien
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Laten de gezonde ariërs zich afzonderen van deze afschuwelijke wereld waarin iedereen zijn best om elkaar te killen. Niks is zo hinderlijk als concurrentie!!
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Yes, hoe meer mensen dik worden en gaan roken, hoe meer prachtige vrouwen ik alleen voor mezelf heb! Want ik eet zo gezond mogelijk, doe veel aan hardlopen, rook niet, ben alleen nog niet heel gelukkig, maar dat komt nog wel.

Dus mensen! Ga heel veel zware shag roken, ga vaak langs de mcdonalds, en geef niks om je uiterlijk!
P
PipstothePoXLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wie te dik is, loopt evenveel kans om vroegtijdig te overlijden als wie rookt. Wie rookt én te zwaar is, loopt dubbel gevaar. Dat blijkt uit een onderzoek dat door het British Medical Journal is gepubliceerd.Het onderzoek werd gehouden onder leiding van Martin Neovius van de geneeskundeafdeling van het Karolinska Instituut in Zweden. De onderzoekers hebben de doodsoorzaak geanalyseerd van ruim 45.000 mannen die op 18-jarige leeftijd waren gekeurd voor militaire dienst. Bij die keuring werd hen gevraagd of en hoeveel ze rookten. Ook werd hun Body Mass Index (BMI) gemeten. Een normaal gewicht stemt overeen met een BMI van 18,5 tot 24,9, wie overgewicht heeft zit tussen 25 en 30 en wie een BMI van meer dan 30 heeft is zwaarlijvig.

http://www.knodenark.nl/overgewicht-net ... als-roken/
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#7
En dan te bedenken dat er zo veel dikke mensen ook nog eens roken..
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dan kan ik gelukkig fijn door blijven roken :smoke:
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mindgamer zei:
a vaak langs de mcdonalds
Klik om te vergroten...


NEEEEEEEEE! dan wordt het druk bij de mc donalds dus dan moet ik hard werken :P
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#10
volgens BMI is een bodybuilder ook ongezond en te dik :rolleyes:
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dikke mensen zijn een stuk irritanter dan rokers. Twee stoelen in het OV nodig. Zoveel vreten dat ik mijn eetlust verlies.

Ik zeg; Verplicht dieet tot hun BMI lager dan hun leeftijd is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."