#1
what a load of horseshit!
Dat zal je tegenvallen.Ivoos zei:Slechte arbeidsmarkt![]()
Er zijn meer dan genoeg jobs voor laaggeschoolden... Als ze dan niet tevreden zijn met 10€ per uur met vakken te vullen in de C1000, is dat hun probleem, dan ligt het niet aan de arbeidsmarkt.

.deadlock zei:Als je in een compleet uitzichtloze situatie zit dan glij je af in criminaliteit.
Err, sinds wanneer is dat BS? Het is gewoon logische redenatie, ik had het wel anders moeten zeggen en wel als volgt; "Als je in een compleet uitzichtloze situatie zit, is de kans veel groter dat je in het criminele circuit belandt". In de criminaliteit beland je niet zomaar. Als jij uitzicht op een goede opleiding en een goede baan hebt, dan is de kans dat je in het criminele circuit belandt gewoon veel kleiner. Dat wordt in de OP al aangekaart.3970 zei:deadlock zei:Als je in een compleet uitzichtloze situatie zit dan glij je af in criminaliteit.
Dat is natuurlijk bs, tenzij je het kunt onderbouwen met wat feiten...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."