Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMogelijk meer drugsrunners actief

Mogelijk meer drugsrunners actief

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Tsja die boys doen meer op de 180cc dan alleen wheely's maken. :grin:
B
BoleaLid
01-01-2024, 00:00
#2
UTRECHT - De politie sluit meer aanhoudingen niet uit in het onderzoek naar de harddrugsconnectie Utrecht-Maastricht.

Vorige week werden bij een grote actie al dertien mensen aangehouden op verdenking van handel in harddrugs. Vijf van hen zijn afkomstig uit de Utrechtse wijk Kanaleneiland, de anderen komen uit Maastricht, Frankrijk, België en Luxemburg. De verdachten uit Utrecht maken volgens de politie deel uit van criminele jeugdgroep.

Tijdens het onderzoek stuitte de politie in Maastricht op ongeveer vier kilo cocaïne en heroïne. Ook werden vuurwapens, geld en auto's in beslag genomen. Zestig politiemensen uit Utrecht en Maastricht werken mee aan het oprollen van het drugsrunnersnetwerk.
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat kanaleneiland een beetje schoonvegen is niet heel erg geloof ik :sunglasses: .
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#4
Maar de drugsrunners niet? Ze doen het allemaal voor ons (en hun eigen portemonnee, daar niet van).
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#5
Amaranth zei:
Maar de drugsrunners niet? Ze doen het allemaal voor ons (en hun eigen portemonnee, daar niet van).
Klik om te vergroten...

Ik geloof niet dat die 'drugsrunners' echt de dealers zijn die ik zou willen zien. Kijk als 1 of andere super relaxte hippie die zijn mede psychonauten van wat stofjes voorziet nou opgepakt wordt, daar kan ik nog om rouwen...
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#6
http://www.youtube.com/watch?v=H6B3QFBYv44

:grin:
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#7
shokora zei:
Amaranth zei:
Maar de drugsrunners niet? Ze doen het allemaal voor ons (en hun eigen portemonnee, daar niet van).
Klik om te vergroten...

Ik geloof niet dat die 'drugsrunners' echt de dealers zijn die ik zou willen zien. Kijk als 1 of andere super relaxte hippie die zijn mede psychonauten van wat stofjes voorziet nou opgepakt wordt, daar kan ik nog om rouwen...
Klik om te vergroten...
True, maar dealers zijn dealers en zorgen dat jij je drugs krijgt. Als jij het van een dealer krijgt die niet het type is dat jij omschrijft kunnen daar ook best runners aan hebben bijgedragen (ook wel als het wel dat type is dat jij beschrijft en er niks van wist omdat het weer allemaal viaviavia komt).
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#8
het doel heiligt de middelen, maar dan net even anders
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#9
Amaranth zei:
shokora zei:
Amaranth zei:
Maar de drugsrunners niet? Ze doen het allemaal voor ons (en hun eigen portemonnee, daar niet van).
Klik om te vergroten...

Ik geloof niet dat die 'drugsrunners' echt de dealers zijn die ik zou willen zien. Kijk als 1 of andere super relaxte hippie die zijn mede psychonauten van wat stofjes voorziet nou opgepakt wordt, daar kan ik nog om rouwen...
Klik om te vergroten...
True, maar dealers zijn dealers en zorgen dat jij je drugs krijgt. Als jij het van een dealer krijgt die niet het type is dat jij omschrijft kunnen daar ook best runners aan hebben bijgedragen (ook wel als het wel dat type is dat jij beschrijft en er niks van wist omdat het weer allemaal viaviavia komt).
Klik om te vergroten...
Gepakt worden hoort simpelweg bij het vak. En als het geen lieverdjes zijn, tja, geen medelijden.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Oh jammer, ik dacht dat het om softdrugs ging, door het sluiten van de shops :(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."