Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStop PVV van Geert Wilders!!

Stop PVV van Geert Wilders!!

35 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja leuk.. bedankt voor het topic en gefeliciteerd met je eigen mening.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Anon zei:
Ja leuk.. bedankt voor het topic en gefeliciteerd met je eigen mening.
Klik om te vergroten...

Ik denk, dat als je zo'n "advies" geeft, dat je eigen mening niet echt je eigen mening is...maar dat is natuurlijk slechts mijn mening :rolleyes:

Ktja, vind je het trouwens niet betuttelend wat je hier doet? Mensen je mening opdringen? Ga je zondagmorgens ook langs de deuren om kiezers te bekeren? :tearsofjoy:
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#3
3970 zei:
ktja zei:
Wat je ook stemt, stem geen PVV!! :wave:
Klik om te vergroten...

Tja, ik denk dat ieder dat voor zichzelf uitmaakt? Verschrikkelijk, al die mensen die vinden dat ze anderen moeten overtuigen dat hun keuzes de enige juiste zijn :kots:
Klik om te vergroten...
Waarom vind je dat verschrikkelijk? Het is, vind ik, juist goed dat je een ander probeerd jouw kant op te sturen...Je gaat er immers van uit dat jouw kant de goede kant is, dus je probeerd iemand alleen maar te helpen, te sturen. Je probeerd iemand - en daarmee dus ook de wereld - beter te maken. Ik vind het verschrikkelijk en afschrikwekkend dat je daar iets op tegen hebt.

De topicstarter doet niet aan indoctrinatie en dringt ons helemaal niks op, al kiest hij of zij misschien de verkeerde toon als zij of hij iemand wil overtuigen.
Je (TS) kunt misschien proberen wat minder opdringerig over te komen. Verder is het beter om argumenten te gebruiken in plaats van alleen wat droge feitjes te noemen die iedereen al kent...Waarom vind jij het slecht dat het gedoodbeleid vervalt en dat niemand meer legaal aan drugs kan komen? En waarom vind jij het slecht als de overheid meer bevoegdheden krijgt als dit de sociale controle bevorderd? Waarom vind jij het fout dat Wilders ons behoedt voor wat hij zelf de "islamisering noemt? Hij schijnt er namelijk van overtuigd te zijn dat dat het grootste gevaar is voor de mensheid.

Ik ben geen voorstander van Geert Wilders` ideeen. Integendeel zelfs. Maar hij is, vind ik, wel een van de beste politici die er hier in Nederland rondloopt. Hij komt echt op voor zijn ideeen en idealen en dat kan ik alleen maar prijzen.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#4
nicolai zei:
Ik vind het verschrikkelijk en afschrikwekkend dat je daar iets op tegen hebt.
Klik om te vergroten...

En dat is je goed recht.. :wave:
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#5
3970 zei:
nicolai zei:
Ik vind het verschrikkelijk en afschrikwekkend dat je daar iets op tegen hebt.
Klik om te vergroten...

En dat is je goed recht.. :wave:
Klik om te vergroten...
Je geeft hiermee aan dat je dus echt niet het type mens bent om anderen ergens van te overtuigen noch laat je je overtuigen...no problem.

Maar toch zit je hier op een forum en toch kun je het niet laten om te reageren. Dus het gaat je wel aan en je vindt het duidelijk boeiend genoeg om te lezen. Ook jij probeerd mensen te beinvloeden en ook jij probeerd te overtuigen.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#6
ExceptionalInsight zei:
Ik stem liever helemaal niet
Klik om te vergroten...

Dan mag je ook niet zeuren.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#7
deadlock zei:
ExceptionalInsight zei:
cropp zei:
wat jij doet is niets, jij kijkt alleen. ik vind niet dat je nou nog kan zeuren als het fout gaat
Klik om te vergroten...
Ik geef te weinig om 'de samenleving' om me druk te maken over politiek. Ik zeur dan ook nergens over, ik vind mn eigen geluk wel, daar heb ik geen hulp van stropdassen met mooie praatjes voor nodig.
Klik om te vergroten...
<3
Klik om te vergroten...
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#8
nicolai zei:
heel grappig dit...ik typte jouw antwoord dus eerder dan jijzelf. best ironisch, zo zie je maar weer hoe stereotiep je eigenlijk bent.

dat eerste stukje was trouwens was trouwens puur sarcastisch, jammer dat je dat niet ziet.
Klik om te vergroten...

Ik had eerder gedacht dat het tweede stukje sarcastisch bedoeld was... :wink:

En ik denk echt dat je aan mijn posts hier niet kunt opmaken hoe stereotiep ik ben... :rolleyes:
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#9
is 5.1 dan geen stereo??? :rolleyes:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
@TS:

Een luidruchtig tegengeluid (een tegenpartij, zoals van Kooten en de Bie al jaren geleden mooi schetste) kan ook juist een goede beweging krijgen in de vorm van een tegen tegen geluid zeg maar...Doordat wilders nu zo geliefd en door anderen weer zo gehaat word, krijg je mensen politiek gezien veel actiever en zullen zij eerder met een mening komen..Daardoor kan het heel fout gaan, of juist erg goed en komen de PVV aanhangers erachter dat ze de foute keuze maken...

Maar wat is tegenwoordig een goede keuze in de politiek.. :openmouth:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#11
Weer zo eentje die zijn politieke voorkeur alleen laat bepalen door het drugsbeleid.
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#12
geen gezeik, iedereen rijk! :rock:

dat is nog eens een programma punt :P
k
ktjaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Een aantal kerpunten uit de visie van de PVV:

Daarom zijn er dringend veranderingen nodig. Nederland moet weer een sterk en vitaal land worden. Een land met een kleinere en minder betuttelende overheid

- Preventief fouilleren invoeren in heel nederland

- Einde gedoogbeleid: sluiten coffeeshops, krachtige aanpak thuisteelt en drugsoverlast, geen vrije heroïneverstrekking, strenge straffen voor bezit kleine hoeveelheden hard/softrdrugs

hoe bedoel je, de betutteling tegen door door van nederland een politiestaat te maken? Volgens mij is die site van Wilders na 1 nachtje brainstormen in elkaar gezet, staat vol met tegenstrijdigheden en andere onzin. Wat je ook stemt, stem geen PVV!! :wave:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik stem liever helemaal niet, of D66 ofzo, eentje met een leuk drugsbeleid. Sowieso niet op de PVV, de ene populist wordt doodgeschoten en krijgt zo het halve land achter zich (nee niet 50%, figure of speech) en de volgende staat alweer op om al die verloren zieltjes voor zich te winnen. Eigenlijk maakt het me niets uit, dit land gaat al naar de hel en ik blijf hier toch niet lang meer.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#15
ExceptionalInsight zei:
Ik stem liever helemaal niet, of D66 ofzo, eentje met een leuk drugsbeleid. Sowieso niet op de PVV, de ene populist wordt doodgeschoten en krijgt zo het halve land achter zich (nee niet 50%, figure of speech) en de volgende staat alweer op om al die verloren zieltjes voor zich te winnen. Eigenlijk maakt het me niets uit, dit land gaat al naar de hel en ik blijf hier toch niet lang meer.
Klik om te vergroten...

De rest van de wereld ook hoor, waar ga je heen dan ?
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Het is een feit dat er iets negatiefs sluimert in Nederland. Daar moet iets aan gebeuren. Ik vind het goed dat Wilders er is, alleen stem ik niet op hem, omdat ik geen zin heb in een zeer streng beleid waar totaal geen tolerantie is. Lijkt me afschuwelijk.
Mocht hij machtig worden in NL, dan worden de autochtonen meer van de allochtonen afgedreven en wij individuelen worden op ten duur meer van elkaar afgedreven. We worden los gekoppeld van vrede, worden verontrust en raken gefrustreerd, en daaruit ontstaat haat en dan is het aan de klok om te wachten tot we de vrijheden krijgen om iets met onze haat te doen.
Als ik mijn gevoel volg en mijn verstand uitschakel, lijkt het me heerlijk om op moslims te jagen met een dikke shotgun. Yeah, lekker in Nederland leven met een hengel en een overschot aan wapens :hearteyes:
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#17
ktja zei:
Wat je ook stemt, stem geen PVV!! :wave:
Klik om te vergroten...

Tja, ik denk dat ieder dat voor zichzelf uitmaakt? Verschrikkelijk, al die mensen die vinden dat ze anderen moeten overtuigen dat hun keuzes de enige juiste zijn :kots:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#18
ktja zei:
Een aantal kerpunten uit de visie van de PVV:

Daarom zijn er dringend veranderingen nodig. Nederland moet weer een sterk en vitaal land worden. Een land met een kleinere en minder betuttelende overheid

- Preventief fouilleren invoeren in heel nederland

- Einde gedoogbeleid: sluiten coffeeshops, krachtige aanpak thuisteelt en drugsoverlast, geen vrije heroïneverstrekking, strenge straffen voor bezit kleine hoeveelheden hard/softrdrugs

hoe bedoel je, de betutteling tegen door door van nederland een politiestaat te maken? Volgens mij is die site van Wilders na 1 nachtje brainstormen in elkaar gezet, staat vol met tegenstrijdigheden en andere onzin. Wat je ook stemt, stem geen PVV!! :wave:
Klik om te vergroten...

Ik ben overtuigd! -.- Voor mezelf denken kan ik niet dus bedankt dat je t ff voor me hebt gedaan.
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#19
cropp zei:
wat jij doet is niets, jij kijkt alleen. ik vind niet dat je nou nog kan zeuren als het fout gaat
Klik om te vergroten...
Wat snap je niet aan hoe het uitgelegd werd door Nick?
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#20
nicolai zei:
Je geeft hiermee aan dat je dus echt niet het type mens bent om anderen ergens van te overtuigen noch laat je je overtuigen...no problem.
Klik om te vergroten...

Nee, dat maak jij eruit op, ik geef er niets mee aan. Je hebt het namelijk fout, ik ben te overtuigen, of probeer wel eens anderen te overtuigen, maar niet op de manier zoals TS dat hierboven doet. "Wat je ook stemt, stem geen PVV!!" Zo zou ik het niet doen....

nicolai zei:
Maar toch zit je hier op een forum en toch kun je het niet laten om te reageren. Dus het gaat je wel aan en je vindt het duidelijk boeiend genoeg om te lezen. Ook jij probeerd mensen te beinvloeden en ook jij probeerd te overtuigen.
Klik om te vergroten...

Zie mijn antwoord hierboven :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."