#1
Ja leuk.. bedankt voor het topic en gefeliciteerd met je eigen mening.
Anon zei:Ja leuk.. bedankt voor het topic en gefeliciteerd met je eigen mening.
Waarom vind je dat verschrikkelijk? Het is, vind ik, juist goed dat je een ander probeerd jouw kant op te sturen...Je gaat er immers van uit dat jouw kant de goede kant is, dus je probeerd iemand alleen maar te helpen, te sturen. Je probeerd iemand - en daarmee dus ook de wereld - beter te maken. Ik vind het verschrikkelijk en afschrikwekkend dat je daar iets op tegen hebt.3970 zei:ktja zei:Wat je ook stemt, stem geen PVV!!![]()
Tja, ik denk dat ieder dat voor zichzelf uitmaakt? Verschrikkelijk, al die mensen die vinden dat ze anderen moeten overtuigen dat hun keuzes de enige juiste zijn![]()
nicolai zei:Ik vind het verschrikkelijk en afschrikwekkend dat je daar iets op tegen hebt.

Je geeft hiermee aan dat je dus echt niet het type mens bent om anderen ergens van te overtuigen noch laat je je overtuigen...no problem.3970 zei:nicolai zei:Ik vind het verschrikkelijk en afschrikwekkend dat je daar iets op tegen hebt.
En dat is je goed recht..![]()
ExceptionalInsight zei:Ik stem liever helemaal niet
deadlock zei:<3ExceptionalInsight zei:Ik geef te weinig om 'de samenleving' om me druk te maken over politiek. Ik zeur dan ook nergens over, ik vind mn eigen geluk wel, daar heb ik geen hulp van stropdassen met mooie praatjes voor nodig.cropp zei:wat jij doet is niets, jij kijkt alleen. ik vind niet dat je nou nog kan zeuren als het fout gaat
nicolai zei:heel grappig dit...ik typte jouw antwoord dus eerder dan jijzelf. best ironisch, zo zie je maar weer hoe stereotiep je eigenlijk bent.
dat eerste stukje was trouwens was trouwens puur sarcastisch, jammer dat je dat niet ziet.



ExceptionalInsight zei:Ik stem liever helemaal niet, of D66 ofzo, eentje met een leuk drugsbeleid. Sowieso niet op de PVV, de ene populist wordt doodgeschoten en krijgt zo het halve land achter zich (nee niet 50%, figure of speech) en de volgende staat alweer op om al die verloren zieltjes voor zich te winnen. Eigenlijk maakt het me niets uit, dit land gaat al naar de hel en ik blijf hier toch niet lang meer.
ktja zei:Wat je ook stemt, stem geen PVV!!![]()

ktja zei:Een aantal kerpunten uit de visie van de PVV:
Daarom zijn er dringend veranderingen nodig. Nederland moet weer een sterk en vitaal land worden. Een land met een kleinere en minder betuttelende overheid
- Preventief fouilleren invoeren in heel nederland
- Einde gedoogbeleid: sluiten coffeeshops, krachtige aanpak thuisteelt en drugsoverlast, geen vrije heroïneverstrekking, strenge straffen voor bezit kleine hoeveelheden hard/softrdrugs
hoe bedoel je, de betutteling tegen door door van nederland een politiestaat te maken? Volgens mij is die site van Wilders na 1 nachtje brainstormen in elkaar gezet, staat vol met tegenstrijdigheden en andere onzin. Wat je ook stemt, stem geen PVV!!![]()
Wat snap je niet aan hoe het uitgelegd werd door Nick?cropp zei:wat jij doet is niets, jij kijkt alleen. ik vind niet dat je nou nog kan zeuren als het fout gaat
nicolai zei:Je geeft hiermee aan dat je dus echt niet het type mens bent om anderen ergens van te overtuigen noch laat je je overtuigen...no problem.
nicolai zei:Maar toch zit je hier op een forum en toch kun je het niet laten om te reageren. Dus het gaat je wel aan en je vindt het duidelijk boeiend genoeg om te lezen. Ook jij probeerd mensen te beinvloeden en ook jij probeerd te overtuigen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."