#1
Wat een fucking mongolen :') Dat hondengevechten en dergelijke kan ik nog wel begrijpen, maar hebben ze echt niets beters te doen dan een meisje met wat ketamine naaien? Ik vind het eigenlijk meer een bewijs dat het legaal gemaakt zou moeten worden omdat deze mensen dan niet in het illegale circuit zouden hoeven opereren. Maar aan de 'enorm ernstige morele toon' te horen zijn de makers van dit programma dat niet met me eens.
Overigens hebben ze die morele toon ook bij al het andere wat 'illegaal' is, zo werd in een andere aflevering gedaan alsof het kweken van wiet de ergste misdaad is die je kunt begaan...
Overigens hebben ze die morele toon ook bij al het andere wat 'illegaal' is, zo werd in een andere aflevering gedaan alsof het kweken van wiet de ergste misdaad is die je kunt begaan...
