Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsUndercover naait ons allemaal ....

Undercover naait ons allemaal ....

29 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
ff geduld daarna komt de keta dealerster die het staat uit te koken en een benzo dealer ...

ik heb het net gezien namelijk kan niet de verkeerde link zijn.

:wave:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het ging inderdaad weer nergens over. Veel waarschuwingen en bangmakerij, maar hij laat vooral zien hoe makkelijk het is om aan drugs te komen. Dat vrouwtje met die keta mag hier inderdaad ook wel even komen koken (:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ah fijn, geduld is niet aan mij besteed. Ik zal m zo eens bekijken.
s
salvationLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zou ook wel keta thuisbezorg willen krijgen :hearteyes:
Wel debiel natuurlijk dat ze hun aandacht met programma op drugs richten, zijn wel wat grotere beerputten te openen dunkt me!
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat een stomme, nietszeggende reportage.

Wat hebben we hieruit geleerd: door dergelijke middelen uit het legale circuit te halen, belanden deze mensen in het illegale circuit.
Vreemd dat niemand dan de vraag stelt of het wel zo'n goed idee was om eenzijdig de verkoop te verhinderen ipv voorlichting te verschaffen.
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Medidrugs? Medicijnen is gewoon een ander woord voor drugs, het hangt er maar van af hoe je het gebruikt.

En eigenlijk wel zonde van die ketanest.. Kun je beter mee IM gaan spuiten, pure s-ketamine :hearteyes:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#7
honingolie zei:
'diazepam, een soort valium'.. lol, sukkels.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
0
0penmindeDLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hij komt met veel van ze in contact via het net, of heb ik het nou mis :confused:
Als dat zo is dan zijn die gasten wel donkey's zeg :tearsofjoy:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
mooi he die dikke keta negerin aan de roti pan ...... bla bla bla.

binnenkort hangt Roberto natuurlijk ook aan de crack pijp, en laten we wel wezen.
De politie hangt hier ook rond, journalisten ook, Roberto ook en die gooien constant vislijntjes uit om te kijken of er iemand bijt.

Is een vorm van uitlokking vind ik , als Roberto me vraagt of ik een gram mdma wil hebben. :tearsofjoy:
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#10
SBS 6.. :kots:

'diazepam, een soort valium'.. lol, sukkels.
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wat een fucking mongolen :') Dat hondengevechten en dergelijke kan ik nog wel begrijpen, maar hebben ze echt niets beters te doen dan een meisje met wat ketamine naaien? Ik vind het eigenlijk meer een bewijs dat het legaal gemaakt zou moeten worden omdat deze mensen dan niet in het illegale circuit zouden hoeven opereren. Maar aan de 'enorm ernstige morele toon' te horen zijn de makers van dit programma dat niet met me eens.

Overigens hebben ze die morele toon ook bij al het andere wat 'illegaal' is, zo werd in een andere aflevering gedaan alsof het kweken van wiet de ergste misdaad is die je kunt begaan...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
Maar naaien ze die mensen ook echt? Of laten ze alleen maar zien hoe makkelijk het is om eraan te komen? Ze geven er natuurlijk nietszeggende informatie bij, maar verder dan dat.. worden die mensen opgepakt of is het puur en alleen slechte journalistiek?
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#13
ExceptionalInsight zei:
Maar naaien ze die mensen ook echt? Of laten ze alleen maar zien hoe makkelijk het is om eraan te komen? Ze geven er natuurlijk nietszeggende informatie bij, maar verder dan dat.. worden die mensen opgepakt of is het puur en alleen slechte journalistiek?
Klik om te vergroten...

Dat vraag ik me ook wel af, maar het lijkt me dat die mensen ook wel problemen krijgen. Ik weet niet of hier een bepaalde bescherming voor is, maar wanneer er een politieonderzoek gestart wordt en zij willen niet zeggen wie die mensen zijn etc is dat dan geen tegenwerking van een politieonderzoek?

Daarnaast vraag ik me ook af of dat nodig zal zijn, want volgens mij zijn die mensen maar wat graag bereid mensen op te laten pakken.
t
tripkopLid
01-01-2024, 00:00
#14
Volgens mij is wat zij doen uitlokken en kunnen ze daarom weinig doen. En misschien dat het feit dat ze zonder hun medeweten gefilmd worden ook meespeelt.

Vergeet niet dat een "undercoverjournalist" nog altijd geen politieagent is. Om die reden denk ik trouwens dat hij op het moment dat hij 'undercover' zijn drugs koopt volgens de letter van de wet zelf evengoed strafbaar is..
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Volgens mij gaan de meeste, zo niet alle dealertjes gewoon vrijuit en doet SBS er verder ook weinig mee. Het gaat niet om een moordzaak ofzo.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#16
honingolie zei:
Volgens mij gaan de meeste, zo niet alle dealertjes gewoon vrijuit en doet SBS er verder ook weinig mee. Het gaat niet om een moordzaak ofzo.
Klik om te vergroten...
Inderdaad. Als jij een vriend hebt die terminaal is en je verkoopt zijn voorgeschreven dope krijg je hooguit een boete.. niet interessant denk ik.
0
0penmindeDLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik vind het commentaar in het programma altijd zo overdreven, omdat "het zo hoort volgens het boekje" . Mede daardoor is zo'n onderkoffer actie altijd lachwekkend, en zie ik het eerder als een stand-up comedy show :tearsofjoy:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#18
shokora zei:
Dat vraag ik me ook wel af, maar het lijkt me dat die mensen ook wel problemen krijgen. Ik weet niet of hier een bepaalde bescherming voor is, maar wanneer er een politieonderzoek gestart wordt en zij willen niet zeggen wie die mensen zijn etc is dat dan geen tegenwerking van een politieonderzoek?
Klik om te vergroten...

Is geen tegenwerking van een politieonderzoek als hij zwijgt. Hij is namelijk journalist en als journalist mag je ten alle tijde je bronnen beschermen. De rechter kan de journalist dan wel gijzelen, in de hoop dat de journalist bezwijkt onder die druk, maar ze mogen hem absoluut niet dwingen tot het prijs geven van zijn bron.

Journalisten vallen naar Nederlands recht niet onder de groep, die beroepshalve zich op het verschoningsrecht kunnen beroepen. Voor hen geldt wel onder omstandigheden het recht, om zich te verzetten tegen het prijsgeven van hun bronnen. De Hoge Raad der Nederlanden heeft in zijn arrest van 10 mei 1996 (Van den Biggelaar) met een verwijzing naar artikel 10 van het Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens (EVRM) uitgemaakt, dat een journalist in een getuigenverhoor een vraag niet behoeft te beantwoorden, als hij daardoor het risico loopt, dat zijn bron bekend wordt. Dit is alleen anders, als de rechter van oordeel is dat de openbaring van die bron noodzakelijk is in een democratische samenleving.
Klik om te vergroten...

bron: wikipedia

ik weet dat wikipedia niet altijd even betrouwbaar is, maar dit klopt voor 100% zo heb ik t in ieder geval ook geleerd tijdens mijn opleiding journalistiek :)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#19
dat van die honden heb ik maar niet gekeken, ondanks dat mijn hond gespecialiseerd is in het jagen op wilde zwijnen op de Pampa.

El Dogo Argentino

Daar doen ze het wel anders, is het nog legaal, jagen ze in groepsverband, en ze eten ze op, de jagers dan. Mijn lieve hond rent heel hard weg vrees ik als er een mannetjes zwijn van 250 kg voor haar staat.
Ik ook eerlijk gezegd ....

:tearsofjoy:

Door robertos actie is de snuffelbeurs wel dicht getimmert met restricites, wakende oogjes, meelezende politie ....
En waar ik dus een punt mee wil maken !!

DAT KAN MET DIT FORUM OOK ZO MAAR GEBEUREN ......
ALS ER OOK MAAR 1 MONGOOL IETS ACHTERLIJKST DOET !!
B
BelgoLid
01-01-2024, 00:00
#20
[SF] Safiertje zei:
shokora zei:
Dat vraag ik me ook wel af, maar het lijkt me dat die mensen ook wel problemen krijgen. Ik weet niet of hier een bepaalde bescherming voor is, maar wanneer er een politieonderzoek gestart wordt en zij willen niet zeggen wie die mensen zijn etc is dat dan geen tegenwerking van een politieonderzoek?
Klik om te vergroten...

Is geen tegenwerking van een politieonderzoek als hij zwijgt. Hij is namelijk journalist en als journalist mag je ten alle tijde je bronnen beschermen. De rechter kan de journalist dan wel gijzelen, in de hoop dat de journalist bezwijkt onder die druk, maar ze mogen hem absoluut niet dwingen tot het prijs geven van zijn bron.



ik weet dat wikipedia niet altijd even betrouwbaar is, maar dit klopt voor 100% zo heb ik t in ieder geval ook geleerd tijdens mijn opleiding journalistiek :)
Klik om te vergroten...


Wordt je dan niet gedwongen wanneer je gegijzeld wordt :confused:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."