#1
9 december 2009
Vanmorgen tijdens de ochtendspits om 7:47 uur was er een zeer bijzonder verschijnsel te zien in het noordelijk deel van Noorwegen. Het werd beschreven als een gloeiende ronddraaiende bol die ringen van licht uitstootte. Het fenomeen groeide snel uit tot een enorme spiraal van blauw fel licht in het midden, uitspreidend naar wit licht in de buitenste ringen. De spiraal groeide gestaag totdat het groter was dan de maan of welk ander luchtverschijnsel dan ook, die normaal gesproken te zien zijn.
De "spiraal" verplaatste zich door de lucht, waarbij een blauw spoor achtergelaten werd.
Het hele gebeuren duurde niet langer dan een minuut. Het spiraalvormige licht implodeerde uiteindelijk als het ware en eindigde in een donker rond "gat" in de hemel.
Getuigen hebben het fenomeen massaal weten vast te leggen op foto en video.
(bron: Niburu.nl)
Aliens?
(zeldzaam)Natuur fenomeen ?
Nieuw speeltje van de plaatselijke discotheek?
Of zoals de mainstream media zegt mislukte Russische raket oefening?
Ik ben er nog niet uit, benieuwd wat jullie er van denken..
Vanmorgen tijdens de ochtendspits om 7:47 uur was er een zeer bijzonder verschijnsel te zien in het noordelijk deel van Noorwegen. Het werd beschreven als een gloeiende ronddraaiende bol die ringen van licht uitstootte. Het fenomeen groeide snel uit tot een enorme spiraal van blauw fel licht in het midden, uitspreidend naar wit licht in de buitenste ringen. De spiraal groeide gestaag totdat het groter was dan de maan of welk ander luchtverschijnsel dan ook, die normaal gesproken te zien zijn.
De "spiraal" verplaatste zich door de lucht, waarbij een blauw spoor achtergelaten werd.
Het hele gebeuren duurde niet langer dan een minuut. Het spiraalvormige licht implodeerde uiteindelijk als het ware en eindigde in een donker rond "gat" in de hemel.
Getuigen hebben het fenomeen massaal weten vast te leggen op foto en video.
(bron: Niburu.nl)
Aliens?
(zeldzaam)Natuur fenomeen ?
Nieuw speeltje van de plaatselijke discotheek?
Of zoals de mainstream media zegt mislukte Russische raket oefening?
Ik ben er nog niet uit, benieuwd wat jullie er van denken..