#1
Ik heb hem gezien en ben niet suïcidaal.
Ik hoor ook nooit eens ergens bij.
*pakt handvol pillen*
Ik hoor ook nooit eens ergens bij.
*pakt handvol pillen*
Hierzo kan je hem in 3d bekijken, misschien dat ik mn vriendin er heen sleep dit weekendLauu zei:8 euro ofzo, ik zou em wil in een betere bioscoop kijken als ik jou was...of zelfs in 3D
ImmortalTech zei:Gek verhaal. Ik denk dat het idee achter de film ook is geweest om mensen bewust te maken van waar we mee bezig zijn. De film is in mijn ogen een metafoor voor wat er hier op Aarde gebeurt en dat is best wel confronterend. Om er dan weer suïcidaal van te worden..Bewustzijn is de eerste stap naar verandering hoop ik.
Het doel is om miljarden te verdienen.ImmortalTech zei:Gek verhaal. Ik denk dat het idee achter de film ook is geweest om mensen bewust te maken van waar we mee bezig zijn. De film is in mijn ogen een metafoor voor wat er hier op Aarde gebeurt en dat is best wel confronterend. Om er dan weer suïcidaal van te worden..Bewustzijn is de eerste stap naar verandering hoop ik.
ImmortalTech zei:Het verhaal is inderdaad heel standaard en voorspelbaar.
Ja precies, van die docu's die laten zien hoe manipulatief religie is en hoe makkelijk ze inspelen op de kudde drang.Oom Klaas zei:Ik word eerder depressief na docu's als technocalyps en religulous...zo'n sprookje dat je leven gaat beheersen, lijkt de bijbel wel.
Wat kost dat tegenwoordig? Een film kijken in de bios?Drientje zei:
Andrew zei:Wat kost dat tegenwoordig? Een film kijken in de bios?Drientje zei:
TeKNoZem zei:ImmortalTech zei:Gek verhaal. Ik denk dat het idee achter de film ook is geweest om mensen bewust te maken van waar we mee bezig zijn. De film is in mijn ogen een metafoor voor wat er hier op Aarde gebeurt en dat is best wel confronterend. Om er dan weer suïcidaal van te worden..Bewustzijn is de eerste stap naar verandering hoop ik.
Tja, maar goed. Het verhaal an zich is niks bijzonders. tis niks anders dan het Pocahontas verhaal in een nieuw jasje, welke verschrikkelijk mooi gebracht wordt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."