Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSuïcidaal na Avatar

Suïcidaal na Avatar

25 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb hem gezien en ben niet suïcidaal.

Ik hoor ook nooit eens ergens bij. :(

*pakt handvol pillen*
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#2
Amerikanen proberen ook echt elke mooie ervaring voor anderen te verpesten hèh..
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lauu zei:
8 euro ofzo, ik zou em wil in een betere bioscoop kijken als ik jou was...of zelfs in 3D
Klik om te vergroten...
Hierzo kan je hem in 3d bekijken, misschien dat ik mn vriendin er heen sleep dit weekend :tongueout:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ga hem vrijdag in volle psychedelische glorie in 3D zien.
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mooi, dan hoef ik ze na het instellen van mijn dictatuur niet meer te ruimen of op te sluiten in werkkampen.
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#6
ImmortalTech zei:
Gek verhaal. Ik denk dat het idee achter de film ook is geweest om mensen bewust te maken van waar we mee bezig zijn. De film is in mijn ogen een metafoor voor wat er hier op Aarde gebeurt en dat is best wel confronterend. Om er dan weer suïcidaal van te worden.. :rolleyes: Bewustzijn is de eerste stap naar verandering hoop ik.
Klik om te vergroten...

Tja, maar goed. Het verhaal an zich is niks bijzonders. tis niks anders dan het Pocahontas verhaal in een nieuw jasje, welke verschrikkelijk mooi gebracht wordt.
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#7
ImmortalTech zei:
Gek verhaal. Ik denk dat het idee achter de film ook is geweest om mensen bewust te maken van waar we mee bezig zijn. De film is in mijn ogen een metafoor voor wat er hier op Aarde gebeurt en dat is best wel confronterend. Om er dan weer suïcidaal van te worden.. :rolleyes: Bewustzijn is de eerste stap naar verandering hoop ik.
Klik om te vergroten...
Het doel is om miljarden te verdienen.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nu maar wachten op het verbod.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ok de film is leuk en de wereld van pandora is idd prachtig gemaakt maar om nou suicidaal te worden omdat het fake is gaat wel erg ver... :tearsofjoy:
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
ImmortalTech zei:
Het verhaal is inderdaad heel standaard en voorspelbaar.
Klik om te vergroten...

Je moet ook niet anders verwachten van een standaard hyped hollywood film.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Een film is mijns inziens op de eerste plaats vermaeck, en dan is er nog ruimte voor een boodschap. Maar om nou maar depressief en suïcidaal te worden na het zien van een knap stukje techniek, adt is helaas niet aan mij besteedt. Sowieso is depressief of suïcidaal niet aan mij besteed. Ik zie veel te veel mooie dingen om mij heen waar ik blij van word om somber door het leven te gaan. Natuurlijk, toen de kat dood was had ik het erg moeilijk maar een eind maken aan je leven? Hoe diep moet je dan wel niet in je gevoel kruipen en continu denken dat je het slecht hebt?

Wat is er gebeurt in je leven dat je het zo naar hebt dat je niet meer wilt leven? Ik bedoel, ik heb ook het een en ander meegemaakt, en nog steeds ondervind ik daar problemen mee, vooral op sociaal vlak, maar is de gift van het leven niet iets wat zo te gek is dat je dat gevoel overstijgt?

Ik kan er niet bij met mijn gedachten.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik word eerder depressief na docu's als technocalyps en religulous...zo'n sprookje dat je leven gaat beheersen, lijkt de bijbel wel.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Oom Klaas zei:
Ik word eerder depressief na docu's als technocalyps en religulous...zo'n sprookje dat je leven gaat beheersen, lijkt de bijbel wel.
Klik om te vergroten...
Ja precies, van die docu's die laten zien hoe manipulatief religie is en hoe makkelijk ze inspelen op de kudde drang.

:(
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nu wil ik die film ook wel zien
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
http://www.spitsnieuws.nl/archives/vide ... vatar.html

Nog een mooi voorbeeld van Darwins gelijk.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#16
Die mensen zijn gewoon zwakzinnig :tearsofjoy:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Andrew zei:
Nu wil ik die film ook wel zien
Klik om te vergroten...
:grin:

Gewoon doen.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#18
Drientje zei:
Andrew zei:
Nu wil ik die film ook wel zien
Klik om te vergroten...
:grin:

Gewoon doen.
Klik om te vergroten...
Wat kost dat tegenwoordig? Een film kijken in de bios?
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#19
Andrew zei:
Drientje zei:
Andrew zei:
Nu wil ik die film ook wel zien
Klik om te vergroten...
:grin:

Gewoon doen.
Klik om te vergroten...
Wat kost dat tegenwoordig? Een film kijken in de bios?
Klik om te vergroten...

8 euro ofzo, ik zou em wil in een betere bioscoop kijken als ik jou was...of zelfs in 3D
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#20
TeKNoZem zei:
ImmortalTech zei:
Gek verhaal. Ik denk dat het idee achter de film ook is geweest om mensen bewust te maken van waar we mee bezig zijn. De film is in mijn ogen een metafoor voor wat er hier op Aarde gebeurt en dat is best wel confronterend. Om er dan weer suïcidaal van te worden.. :rolleyes: Bewustzijn is de eerste stap naar verandering hoop ik.
Klik om te vergroten...

Tja, maar goed. Het verhaal an zich is niks bijzonders. tis niks anders dan het Pocahontas verhaal in een nieuw jasje, welke verschrikkelijk mooi gebracht wordt.
Klik om te vergroten...
:grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."