Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSuïcidaal na Avatar

Suïcidaal na Avatar

25 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#1
Amerikanen proberen ook echt elke mooie ervaring voor anderen te verpesten hèh..
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nu wil ik die film ook wel zien
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
http://www.spitsnieuws.nl/archives/vide ... vatar.html

Nog een mooi voorbeeld van Darwins gelijk.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#4
Die mensen zijn gewoon zwakzinnig :tearsofjoy:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Andrew zei:
Nu wil ik die film ook wel zien
Klik om te vergroten...
:grin:

Gewoon doen.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#6
Drientje zei:
Andrew zei:
Nu wil ik die film ook wel zien
Klik om te vergroten...
:grin:

Gewoon doen.
Klik om te vergroten...
Wat kost dat tegenwoordig? Een film kijken in de bios?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb hem gezien en ben niet suïcidaal.

Ik hoor ook nooit eens ergens bij. :(

*pakt handvol pillen*
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#8
Andrew zei:
Drientje zei:
Andrew zei:
Nu wil ik die film ook wel zien
Klik om te vergroten...
:grin:

Gewoon doen.
Klik om te vergroten...
Wat kost dat tegenwoordig? Een film kijken in de bios?
Klik om te vergroten...

8 euro ofzo, ik zou em wil in een betere bioscoop kijken als ik jou was...of zelfs in 3D
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lauu zei:
8 euro ofzo, ik zou em wil in een betere bioscoop kijken als ik jou was...of zelfs in 3D
Klik om te vergroten...
Hierzo kan je hem in 3d bekijken, misschien dat ik mn vriendin er heen sleep dit weekend :tongueout:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik ga hem vrijdag in volle psychedelische glorie in 3D zien.
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mooi, dan hoef ik ze na het instellen van mijn dictatuur niet meer te ruimen of op te sluiten in werkkampen.
r
ragnarokLid
01-01-2024, 00:00
#12
het deed me denken aan: http://en.wikipedia.org/wiki/Paris_syndrome

en ik vind het een beetje zielig en denk stiekem in mijn hoofd: "only in America"

BTW ik moet de film nog steeds zien maar het komt er niet van...
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#13
Only in America syndroom
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#14
Gek verhaal. Ik denk dat het idee achter de film ook is geweest om mensen bewust te maken van waar we mee bezig zijn. De film is in mijn ogen een metafoor voor wat er hier op Aarde gebeurt en dat is best wel confronterend. Om er dan weer suïcidaal van te worden.. :rolleyes: Bewustzijn is de eerste stap naar verandering hoop ik.
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#15
ImmortalTech zei:
Gek verhaal. Ik denk dat het idee achter de film ook is geweest om mensen bewust te maken van waar we mee bezig zijn. De film is in mijn ogen een metafoor voor wat er hier op Aarde gebeurt en dat is best wel confronterend. Om er dan weer suïcidaal van te worden.. :rolleyes: Bewustzijn is de eerste stap naar verandering hoop ik.
Klik om te vergroten...

Tja, maar goed. Het verhaal an zich is niks bijzonders. tis niks anders dan het Pocahontas verhaal in een nieuw jasje, welke verschrikkelijk mooi gebracht wordt.
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#16
ImmortalTech zei:
Gek verhaal. Ik denk dat het idee achter de film ook is geweest om mensen bewust te maken van waar we mee bezig zijn. De film is in mijn ogen een metafoor voor wat er hier op Aarde gebeurt en dat is best wel confronterend. Om er dan weer suïcidaal van te worden.. :rolleyes: Bewustzijn is de eerste stap naar verandering hoop ik.
Klik om te vergroten...
Het doel is om miljarden te verdienen.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nu maar wachten op het verbod.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ok de film is leuk en de wereld van pandora is idd prachtig gemaakt maar om nou suicidaal te worden omdat het fake is gaat wel erg ver... :tearsofjoy:
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#19
TeKNoZem zei:
ImmortalTech zei:
Gek verhaal. Ik denk dat het idee achter de film ook is geweest om mensen bewust te maken van waar we mee bezig zijn. De film is in mijn ogen een metafoor voor wat er hier op Aarde gebeurt en dat is best wel confronterend. Om er dan weer suïcidaal van te worden.. :rolleyes: Bewustzijn is de eerste stap naar verandering hoop ik.
Klik om te vergroten...

Tja, maar goed. Het verhaal an zich is niks bijzonders. tis niks anders dan het Pocahontas verhaal in een nieuw jasje, welke verschrikkelijk mooi gebracht wordt.
Klik om te vergroten...
:grin:
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dubz zei:
TeKNoZem zei:
ImmortalTech zei:
Gek verhaal. Ik denk dat het idee achter de film ook is geweest om mensen bewust te maken van waar we mee bezig zijn. De film is in mijn ogen een metafoor voor wat er hier op Aarde gebeurt en dat is best wel confronterend. Om er dan weer suïcidaal van te worden.. :rolleyes: Bewustzijn is de eerste stap naar verandering hoop ik.
Klik om te vergroten...

Tja, maar goed. Het verhaal an zich is niks bijzonders. tis niks anders dan het Pocahontas verhaal in een nieuw jasje, welke verschrikkelijk mooi gebracht wordt.
Klik om te vergroten...
:grin:
Klik om te vergroten...


Haha. Geniaal. :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."