#1
W.F.L. zei:![]()
Dit is echt gestoord.. 100 kg per week..
Er wordt geschat dat er in Nederland maximaal 1.7 ton speed per jaar wordt gebruikt dus die gasten konden ruim voldoen aan de vraag op jaarbasis van heel Nederland (1.7) en BE (2.2 ton) of zelfs heel de EU (52 ton max/jaar). ZIEK. KUT politie.![]()
Export van amfetamine gebeurt bij mijn weten bijna uitsluitend naar andere EU-landen, dus exporteerden ze volgens mij ook een groot deel (er van uitgaande dat ze iedere week 100kg produceerden, maar dat geloof ik niet). En gezien het enkel in de EU echt populair is..![]()
R.I.P. speed
Wel episch dat iemand van 59 in het complot zat. Speedbompa![]()
snuiven belgen meer speed dan nederlanders?
