Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugslab opgerold bij Belgische grens

Drugslab opgerold bij Belgische grens

15 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#1
W.F.L. zei:
:cry:

Dit is echt gestoord.. 100 kg per week..

Er wordt geschat dat er in Nederland maximaal 1.7 ton speed per jaar wordt gebruikt dus die gasten konden ruim voldoen aan de vraag op jaarbasis van heel Nederland (1.7) en BE (2.2 ton) of zelfs heel de EU (52 ton max/jaar). ZIEK. KUT politie. :(

Export van amfetamine gebeurt bij mijn weten bijna uitsluitend naar andere EU-landen, dus exporteerden ze volgens mij ook een groot deel (er van uitgaande dat ze iedere week 100kg produceerden, maar dat geloof ik niet). En gezien het enkel in de EU echt populair is.. :openmouth:

R.I.P. speed :grin:

Wel episch dat iemand van 59 in het complot zat. Speedbompa :rock:
Klik om te vergroten...

snuiven belgen meer speed dan nederlanders?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Daar kan je wel een mooie lijn mee trekken
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#3
-spaceman- zei:
snuiven belgen meer speed dan nederlanders?
Klik om te vergroten...
In totaal wel geloof ik.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Barbaren
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#5
De recherche heeft eergisteren een groot drugslaboratorium opgerold in het Brabantse Ulicoten, nabij de Belgische grens. Vermoedelijk werd hier zo'n honderd kilo amfetamine per week geproduceerd. Drie mannen zijn aangehouden, meldt het Openbaar Ministerie vandaag.

Het laboratorium was verborgen in een voormalige varkensschuur. De recherche trof hier 3500 liter chemicaliën aan, waaronder 335 liter zoutzuur, 1080 liter mierenzuur en 130 liter formamide.

De drie opgepakte Tilburgers van 33, 43 en 59 jaar worden vandaag voorgeleid.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dit soort berichten stemmen mij altijd treurig. :(

Olle
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#7
Sow 100 kg per week, das nogal wat. Idd jammer dat zoiets wordt opgerold
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
:cry:

Dit is echt gestoord.. 100 kg per week..

Er wordt geschat dat er in Nederland maximaal 1.7 ton speed per jaar wordt gebruikt dus die gasten konden ruim voldoen aan de vraag op jaarbasis van heel Nederland (1.7) en BE (2.2 ton) of zelfs heel de EU (52 ton max/jaar). ZIEK. KUT politie. :(

Export van amfetamine gebeurt bij mijn weten bijna uitsluitend naar andere EU-landen, dus exporteerden ze volgens mij ook een groot deel (er van uitgaande dat ze iedere week 100kg produceerden, maar dat geloof ik niet). En gezien het enkel in de EU echt populair is.. :openmouth:

R.I.P. speed :grin:

Wel episch dat iemand van 59 in het complot zat. Speedbompa :rock:
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#9
W.F.L. zei:
:cry:

Dit is echt gestoord.. 100 kg per week..

Er wordt geschat dat er in Nederland maximaal 1.7 ton speed per jaar wordt gebruikt dus die gasten konden ruim voldoen aan de vraag op jaarbasis van heel Nederland (1.7) en BE (2.2 ton) of zelfs heel de EU (52 ton max/jaar). ZIEK. KUT politie. :(

Export van amfetamine gebeurt bij mijn weten bijna uitsluitend naar andere EU-landen, dus exporteerden ze volgens mij ook een groot deel (er van uitgaande dat ze iedere week 100kg produceerden, maar dat geloof ik niet). En gezien het enkel in de EU echt populair is.. :openmouth:

R.I.P. speed :grin:

Wel episch dat iemand van 59 in het complot zat. Speedbompa :rock:
Klik om te vergroten...
Haha, zo had ik er nog nooit over nagedacht :grin: Geniaal :grin:
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Oom Klaas zei:
Daar kan je wel een mooie lijn mee trekken
Klik om te vergroten...

Daar kan je een de hele Nederlandse grens mee aangeven. :grin:
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#11
-spaceman- zei:
snuiven belgen meer speed dan nederlanders?
Klik om te vergroten...

Denk het niet, maar België zou wel één van de grootste speed-producenten kunnen zijn van Europa..

Toch wel spijtig dat dit weg is.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#12
deadlock zei:
-spaceman- zei:
snuiven belgen meer speed dan nederlanders?
Klik om te vergroten...
In totaal wel geloof ik.
Klik om te vergroten...

Maar het aantal Tekno feestjes is beduidend minder. En tja, ik moet het toegeven, vrijwel iedereen op een tekno feest zit aan de speed...

Maargoed, alles kan...
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#13
deadlock zei:
W.F.L. zei:
:cry:

Dit is echt gestoord.. 100 kg per week..

Er wordt geschat dat er in Nederland maximaal 1.7 ton speed per jaar wordt gebruikt dus die gasten konden ruim voldoen aan de vraag op jaarbasis van heel Nederland (1.7) en BE (2.2 ton) of zelfs heel de EU (52 ton max/jaar). ZIEK. KUT politie. :(

Export van amfetamine gebeurt bij mijn weten bijna uitsluitend naar andere EU-landen, dus exporteerden ze volgens mij ook een groot deel (er van uitgaande dat ze iedere week 100kg produceerden, maar dat geloof ik niet). En gezien het enkel in de EU echt populair is.. :openmouth:

R.I.P. speed :grin:

Wel episch dat iemand van 59 in het complot zat. Speedbompa :rock:
Klik om te vergroten...
Haha, zo had ik er nog nooit over nagedacht :grin: Geniaal :grin:
Klik om te vergroten...

Als een ton 100kg zou zijn, zou het inderdaad geniaal zijn. Helaas is de genialiteit niet helemaal compleet omdat een ton toch echt 1000kg is.
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#14
100KG per week is 5,2 ton per jaar en in 2009 zelfs 5,3 ton.

Dat is dus meer dan 1,7 ton. Alleen dat gedeelte van de EU is dan onzin maar /care.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#15
-spaceman- zei:
Maar het aantal Tekno feestjes is beduidend minder. En tja, ik moet het toegeven, vrijwel iedereen op een tekno feest zit aan de speed...
Klik om te vergroten...
Minder tekno feestjes in België? Volgens mij kunnen die belgen er ook wat van hoor.

Olle
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Wacky zei:
deadlock zei:
W.F.L. zei:
:cry:

Dit is echt gestoord.. 100 kg per week..

Er wordt geschat dat er in Nederland maximaal 1.7 ton speed per jaar wordt gebruikt dus die gasten konden ruim voldoen aan de vraag op jaarbasis van heel Nederland (1.7) en BE (2.2 ton) of zelfs heel de EU (52 ton max/jaar). ZIEK. KUT politie. :(

Export van amfetamine gebeurt bij mijn weten bijna uitsluitend naar andere EU-landen, dus exporteerden ze volgens mij ook een groot deel (er van uitgaande dat ze iedere week 100kg produceerden, maar dat geloof ik niet). En gezien het enkel in de EU echt populair is.. :openmouth:

R.I.P. speed :grin:

Wel episch dat iemand van 59 in het complot zat. Speedbompa :rock:
Klik om te vergroten...
Haha, zo had ik er nog nooit over nagedacht :grin: Geniaal :grin:
Klik om te vergroten...

Als een ton 100kg zou zijn, zou het inderdaad geniaal zijn. Helaas is de genialiteit niet helemaal compleet omdat een ton toch echt 1000kg is.
Klik om te vergroten...

Oh ja, je hebt gelijk. :tearsofjoy: Ik vond het al ziek klinken. Maar 5.2 ton/jaar is nog steeds belachelijk veel. :wink:

Ik vind het trouwens ook maar een vage berekening dat Belgen meer pep zouden snuiven dan Nederland. En ja, pep is populair bij tekno. Denk inderdaad dat er minder tekno is in BE dan NL hoor, NL is namelijk het 2de land dat aan tekno begon te doen na Engeland en Spiral Tribe. Maar tekno is toch niet de enigste pepscene volgens mij. Ik vind het maar een vaag cijfer, maar het komt uit een officieel rapport dusja..

Ierland en Engeland stonden ruim voorop als het gaat om consumptie van speed overigens. :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."