#1
Weer een stukje verloren van die "voc-mentaliteit" :P

Hellraiser_[NL] zei:whahah ja maar zal niet gewoon een onzin bericht zijn ?
iSmokex zei:Zoiets kan je toch zo goed als niet inschatten? Kan ook betekenen dat er gewoon minder word opgerolt. Dat is wel een goede zaak :P
iSmokex zei:Zoiets kan je toch zo goed als niet inschatten? Kan ook betekenen dat er gewoon minder word opgerolt. Dat is wel een goede zaak :P
Maar ik vind het bericht nogal ongeloofwaardig klinken, ook dat er minder labs opgerold worden zegt nogal weinig, net alsof het aantal labs een constante is ofzo. Ik eerder hoe ze aan de gegevens komen voor de statistieken, al kan ook dat me weinig boeien.pascal828 zei:Ik vraag mij echt af hoe ze achter deze statistieken komen.
W.F.L. zei:Ik vind het inderdaad ook maar een dubieus bericht, zeker nu er net weer terug fucking veel pillen en MDMA beschikbaar zijn. Misschien lopen ze achter op de feiten en zijn er juist meer producenten aan het komen.![]()
Marla Singer zei:W.F.L. zei:Ik vind het inderdaad ook maar een dubieus bericht, zeker nu er net weer terug fucking veel pillen en MDMA beschikbaar zijn. Misschien lopen ze achter op de feiten en zijn er juist meer producenten aan het komen.![]()
Of die "fucking goede pillen" die nu op de markt zijn, zijn in Canada geproduceerd?
W.F.L. zei:Marla Singer zei:W.F.L. zei:Ik vind het inderdaad ook maar een dubieus bericht, zeker nu er net weer terug fucking veel pillen en MDMA beschikbaar zijn. Misschien lopen ze achter op de feiten en zijn er juist meer producenten aan het komen.![]()
Of die "fucking goede pillen" die nu op de markt zijn, zijn in Canada geproduceerd?
Nee. :P Waarom zouden ze? Canada mag dan een grotere producent dan Nederland zijn, export naar een land dat zelf tweede producent is lijkt me nogal een stom idee, gezien de risico's en de kosten, terwijl de afzetmarkt niet zo groot is. Canada heeft toch een betere afzetmarkt aan pakweg de Verenigde Staten? Lijkt me wel dat de MDMA en pillen die je in Nederland aantreft ook daadwerkelijk in Nederland geproduceerd worden, of niet.. Nederland is niet plots gestopt met produceren toch? Daarbij geloof ik nogal weinig van het verhaaltje..
Wij gaan toch ook geen hasj gaan verkopen aan Pakistan..![]()
Chris Pontius zei:ik wil best 4-5 euro voor een goede pil betalen hoor, zo vaak doe ik het toch niet.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."