Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBrabander gepakt met 22 kilo hasj in auto

Brabander gepakt met 22 kilo hasj in auto

16 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#1
De politie is zaterdagochtend bij toeval op zo'n 22 kilo hasj gestuit in Bergen op Zoom. De drugs met een straatwaarde van ongeveer een ton zijn in beslag genomen, laat de politie maandag weten.

Bij een controle op parkeerplaats de Wouwse Tol bleek rond 08.30 uur dat een man uit Roosendaal nog een belastingschuld heeft en dat zijn auto in beslag genomen mocht worden. Toen de Brabander enkele tassen uit de auto haalde, zagen agenten ruim tweehonderd pakketjes met hasj. De verdachte is in een cel gezet.
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#2
je mag godverdomme ook helemaal niets meer in dit land,hij mag hopen dat ze van de opbrengst van die hasj op zijn minst die belasting schuld betalen en zijn auto terug geven....
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hopen is in dit geval het enige wat hij kan doen.
M
MaximeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Arme kerel
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ze waren dan nog niet eens op zoek naar de drugs... Dat noem ik nou pech hebben.
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#6
Sublimo zei:
Ze waren dan nog niet eens op zoek naar de drugs... Dat noem ik nou pech hebben.
Klik om te vergroten...

Nee dat is gewoon stom. Zorg er dan voor dat je die shit vervoerd zonder redenen om opgepakt te worden. Dus niet met je eigen auto/belastingsschuld gaan rijden..
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#7
Net zoals tegengehouden worden door een kapot remlicht en zo betrapt worden op onder invloed rijden. :beer:
De klassiekers.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#8
KoxBox zei:
Net zoals tegengehouden worden door een kapot remlicht en zo betrapt worden op onder invloed rijden. :beer:
De klassiekers.
Klik om te vergroten...

Of voor vrouwensmokkel; kostte me potverdikkie 3 jaar :(
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Je hoofd in die hoop pep duwen en rennen.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#10
Chris Pontius zei:
KoxBox zei:
Net zoals tegengehouden worden door een kapot remlicht en zo betrapt worden op onder invloed rijden. :beer:
De klassiekers.
Klik om te vergroten...

Of voor vrouwensmokkel; kostte me potverdikkie 3 jaar :(
Klik om te vergroten...

Klote wijven ook altijd! :openmouth:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
KoxBox zei:
Net zoals tegengehouden worden door een kapot remlicht en zo betrapt worden op onder invloed rijden. :beer:
De klassiekers.
Klik om te vergroten...
Gebeurde mij bijna...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
Had 'ie maar niet 22 kilo hasj in z'n auto moeten hebben. Toch?
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Als het nou nog 22 kilo speed geweest was..
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#14
W.F.L. zei:
Als het nou nog 22 kilo speed geweest was..
Klik om te vergroten...

Dan was hij te snel geweest om gepakt te worden.


E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
Chris Pontius zei:
W.F.L. zei:
Als het nou nog 22 kilo speed geweest was..
Klik om te vergroten...

Dan was hij te snel geweest om gepakt te worden.
Klik om te vergroten...
22 kilo remt toch redelijk af zou ik denken..
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#16
I feel a need for speed.
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Chris Pontius zei:
W.F.L. zei:
Als het nou nog 22 kilo speed geweest was..
Klik om te vergroten...

Dan was hij te snel geweest om gepakt te worden.


Klik om te vergroten...

Ge-ni-aal! :tearsofjoy: :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."