#1
Mooi gezegd marla, zo is het maar net. Ik ken via mijn werk genoeg moeders die hun kind niet kunnen op voeden en zo'n kind wat dan nog bij haar is, is vaak al ten 'dode' opgeschreven. Het is in nederland heel moeilijk om een kind te laten weghalen bij een gezin. Geen sterk bewijs, dan staat de moeder zeer sterk.