#1
Simbesim, wie kent hem niet! Nu mét eigen GS topic:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... _dood.html
Eigenlijk wel triest...
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... _dood.html
Eigenlijk wel triest...
Dat dan weer wel. Ik heb zeker 10 keer terug gespoeld naar die val.Andrew zei:Ik kan alleen maar lachen![]()
In dat filmpje dat nu van youtube af is.pascal828 zei:En waar is die val?
Wtf...tomzor zei:
Deze is helemaal ziek. Wat een psycho.
tomzor zei:Vraag me nog steeds af of hij het niet gewoon half expres deed. Volgens mij wel.
Grave zei:Arme Sim...
Grave zei:Ik hoop niet dat hij voorgoed teruggaat naar Oekraïne...
blu zei:Grave zei:Ik hoop niet dat hij voorgoed teruggaat naar Oekraïne...
Omdat hij geflipte meisjes van 16 dan geen overdosis pep meer kan voeren?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."