#1
Hoe kan het dat ze wel weten dat hij dope heeft gebruikt, maar niet precies welke?
Wackie zei:Als de pro-drug lobby nou eens slim is en die verhalen van de anti-drugs idiootjes aanpakt om een punt te maken. Legalisatie maakt betere voorlichting en regulatie mogelijk.
Net zoals dat iedereen weet dat je met alcohol niet in de auto kan en mag rijden kan dan iedereen weten dat je bij andere drugs (en alcohol ook) iemand erbij moet hebben omdat je zelf minder goed verantwoordelijkheid kan nemen. En dan een verhaal erachter met statistieken over hoeveel onverantwoordelijk gedrag en (dodelijke) ongelukken er op dit moment voortkomt uit het gebruik van zowel alcohol als andere drugs.
Maar eerst maar zien of we nog te horen kunnen krijgen dat het eigenlijk gewoon voornamelijk alcohol was waarvan hij onder invloed was.
Chris Pontius zei:Hoe kan het dat ze wel weten dat hij dope heeft gebruikt, maar niet precies welke?
tomzor zei:Chris Pontius zei:Hoe kan het dat ze wel weten dat hij dope heeft gebruikt, maar niet precies welke?
Dat weten ze natuurlijk wel, maar dat wordt niet direct naar buiten gebracht. Meestal worden dat soort dingen in belang van het onderzoek (waarom weet ik niet) achtergehouden.

Dreuge zei:mensen moeten onwetend blijven en denken dat alle drugs even slecht is en dat ze allemaal dit soort ongelukken veroorzaken dus vertellen we niet wat hij op heeft![]()

Wackie zei:Ik dacht net "goh, tomzor maakt een normale post, laat ik er eens normaal op reageren"
Daarna begint ie weer als we gewend zijn. Waarom gaan we er nog op in ?
tomzor zei:Blijkbaar is het nu wel tactisch om niet in de publiciteit te vermelden om welke drug het ging.

Marla Singer zei:Denk dat ie "gewoon" dronken was. Als iemand dronken achter het stuur is gestapt en zo een ongeluk heeft veroorzaakt, spreekt men toch ook altijd van "onder invloed gereden"? Blijkbaar hoef je bij alcohol niet te vermelden dat het om alcohol ging, omdat het toch zo "gewoon" is in onze samenleving?
Marla Singer zei:Denk dat ie "gewoon" dronken was. Als iemand dronken achter het stuur is gestapt en zo een ongeluk heeft veroorzaakt, spreekt men toch ook altijd van "onder invloed gereden"? Blijkbaar hoef je bij alcohol niet te vermelden dat het om alcohol ging, omdat het toch zo "gewoon" is in onze samenleving?
Alcohol is Alcohol, drugs zijn voor losersMarla Singer zei:Alcohol is toch ook gewoon een drug? :P
Marla Singer zei:Alcohol is toch ook gewoon een drug? :P
Dan zou het toch net zo ``belangrijk`` zijn om achter te houden dat ie uberhoubt drugs had gebruikt, naar mijn idee is het loze informatie, in ieder geval incompleet...Chris Pontius zei:tomzor zei:Chris Pontius zei:Hoe kan het dat ze wel weten dat hij dope heeft gebruikt, maar niet precies welke?
Dat weten ze natuurlijk wel, maar dat wordt niet direct naar buiten gebracht. Meestal worden dat soort dingen in belang van het onderzoek (waarom weet ik niet) achtergehouden.
Daar dacht ik ook aan, maar zag er inderdaad niet echt het nut van in om het achter te houden. Buiten dat om lees ik ook vaak dat ze wél melden wat er is gebruikt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."