Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZwemt daar nu een visstick?

Zwemt daar nu een visstick?

55 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#1
Rabbithole zei:
Ik denk dat je even voor jezelf moet spreken, aangezien jouw mening meestal niet de algemeen geldende mening is.
Klik om te vergroten...
Dat lijkt me niet mijn probleem aangezien mijn "mening" altijd de enige juiste en aanvaardbare weg is.
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#2
snabbel zei:
Rabbithole zei:
Er zijn verschillende soorten intelligentie. EQ, gevoel voor logica, fotografisch geheugen, ruimtelijk inzicht en ga zo maar door. En in mijn optiek is een gevoel voor taal ook een vorm van intelligentie.
Klik om te vergroten...

Klopt, leuk om een keer te doen is de QQ-test van Quest. Deze test zeven soorten intelligenties. http://www.quest.nl/braintainment/home/ ... de-qq-test
Klik om te vergroten...
Haha, de Quest :')
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Je kan je posts ook editen, jij! :grin:
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja, maar ze zouden ook gewoon multi-quoting kunnen implementeren. Zo ingewikkeld is dat niet.
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#5
De QQ-test.. speciaal voor mensen die onzeker worden van de wetenschap geen hoog IQ te hebben.
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#6
Anon zei:
De QQ-test.. speciaal voor mensen die onzeker worden van de wetenschap geen hoog IQ te hebben.
Klik om te vergroten...
"Mijn IQ is maar 38 en ik schijt de hele dag van me af, maar ik ben wel altijd vrolijk en blij"
w
weed_smokerLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik zag laatst nog een hele school visticks zwemmen...in mijn frituurvet :wink:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
Drientje zei:
de natuur
Klik om te vergroten...
Dus als de mens uitsterft, sterft de koe ook uit omdat er dan niemand meer is om kalfjes uit koeien te trekken?
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Een Brits onderzoek heeft aangetoond dat één op de tien kinderen van zeven jaar oud denkt dat er wel degelijk ergens gepaneerde vissticks rondzwemmen. Er werd ook een lijstje gevraagd van welke vissoorten de bengels kenden. De goudvis belandde het vaakst op de eerste plaats. De clownvisjes werden dan weer tweede, dankzij de Pixar-film 'Finding Nemo'. De 'zwemmende' vissticks maken de top drie van meest voorkomende antwoorden vol. Het onderwaterpretpark Sea Life in het Nederlandse Scheveningen gaat jongeren naar aanleiding van het onderzoek nu testen over hun kennis van het leven onder water. Er werden zelfs vier nagemaakte vissticks in een aquarium gestopt.

(Bron: www.WaarMaarRaar.nl)
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Tja, wat moet ik hier op zeggen ?

Het niveau daalt alsmaar verder...
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Sublimo zei:
Tja, wat moet ik hier op zeggen ?

Het niveau daalt alsmaar verder...
Klik om te vergroten...

Eieren en melk komen toch ook uit de fabriek?

Ik ben groot geworden tussen mensen die mij konden vertellen waar producten hun oorsprong vonden en ik maakte het zelf mee als ik bij mijn tante was op de boerderij. Ik heb vaak melk gedronken wat amper uit de koe was, praktisch recht uit de uier.
En we gingen eieren rapen en ik maakte vaak genoeg mee dat er een kalf geboren werd en mijn oom aan de poten van het half geboren kalfje een touw bond om de koe te helpen met het eruit persen van het kalf.

Stel nou dat je een stadskind bent en niet de mogelijkheid om af en toe mee te maken hoe de natuur nou precies werkt en je ouders het ook niet zo goed weten, dan kan ik best geloven dat er kinderen zijn die denken dat er vissticks in de zee zwemmen.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Drientje zei:
Stel nou dat je een stadskind bent en niet de mogelijkheid om af en toe mee te maken hoe de natuur nou precies werkt en je ouders het ook niet zo goed weten, dan kan ik best geloven dat er kinderen zijn die denken dat er vissticks in de zee zwemmen.
Klik om te vergroten...

Als je als ouder zijnde niet weet dat er geen gepaneerde vissticks rondzwemmen in de zee, dan is hun niveau ook laag.

Ik ben niet op de boerderij opgegroeid, ben er maar zelden geweest. Maar toch weet ik al die dingen, omdat mijn ouders mij dat hebben geleerd.

Ik vind dat essentiële dingen, je kunt ergens goed in zijn of niet goed in zijn. Dat is normaal. Maar dit zijn dingen die je hoort te weten.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Exceptional Insight zei:
Drientje zei:
de natuur
Klik om te vergroten...
Dus als de mens uitsterft, sterft de koe ook uit omdat er dan niemand meer is om kalfjes uit koeien te trekken?
Klik om te vergroten...
Nee, ik weet ook niet waarom ze hielpen. Tegenwoordig runnen ze een biologische boerderij waarbij de kalfjes gewoon in de wei worden geboren en bij hun mama blijven.

De zaken waren in de jaren '80 schijnbaar anders. Ik kan er ook met mijn hoofd niet bij.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#14
endor zei:
Ik herinner me nog toen mijn kleine neef zei dat chocomelk uit een bruine koe komt. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Ik heb ook al iemand gekend die dacht dat frieten uit een zak uit de diepvries kwamen... Wist niet dat het van aardappelen was gemaakt :grin:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#15
Sublimo zei:
endor zei:
Ik herinner me nog toen mijn kleine neef zei dat chocomelk uit een bruine koe komt. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Ik heb ook al iemand gekend die dacht dat frieten uit een zak uit de diepvries kwamen... Wist niet dat het van aardappelen was gemaakt :grin:
Klik om te vergroten...

Haha :tearsofjoy:
Maar effe serieus , visticks die rondzwemmen? lijkt me maar een grappig beeld..
Zou dat drijven of zinken? :P
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#16
Do you like fishdicks?
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#17
endor zei:
Sublimo zei:
endor zei:
Ik herinner me nog toen mijn kleine neef zei dat chocomelk uit een bruine koe komt. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Ik heb ook al iemand gekend die dacht dat frieten uit een zak uit de diepvries kwamen... Wist niet dat het van aardappelen was gemaakt :grin:
Klik om te vergroten...

Haha :tearsofjoy:
Maar effe serieus , visticks die rondzwemmen? lijkt me maar een grappig beeld..
Zou dat drijven of zinken? :P
Klik om te vergroten...

Zinken, ik denk dat de massadichtheid van een visstick groter is dan die van water.

En met die frieten: we waren toen een jaar of 6-7. Het ligt echt aan de opvoeding van de ouders, de mijne maakten ze zelf en bij hem thuis kwam alles uit een plastic zak uit de diepvries. Het is maar net hoe je ouders het jou leren.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wij maken ze ook zelf.
Dat is veel lekkerder dan diepvries frieten.

En dat van die bruine koe , toen was mijn neef ook 6 a 7 jaar , en hij kwam net van een boerderijklas met school , waar de boer hem dat had wijsgemaakt. :P
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#19
endor zei:
waar de boer hem dat had wijsgemaakt. :P
Klik om te vergroten...

Dat probeer ik soms ook wel als ik de kans krijg, ik heb bij mij in de klas nog mensen zitten die je alles wijs kunt maken :tearsofjoy:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Drientje zei:
Exceptional Insight zei:
Drientje zei:
de natuur
Klik om te vergroten...
Dus als de mens uitsterft, sterft de koe ook uit omdat er dan niemand meer is om kalfjes uit koeien te trekken?
Klik om te vergroten...
Nee, ik weet ook niet waarom ze hielpen. Tegenwoordig runnen ze een biologische boerderij waarbij de kalfjes gewoon in de wei worden geboren en bij hun mama blijven.

De zaken waren in de jaren '80 schijnbaar anders. Ik kan er ook met mijn hoofd niet bij.
Klik om te vergroten...

Nu ken ik EI niet zo goed, maar volgens mij bedoelde hij dat het gene wat jij 'natuur' noemde, ook niet echt natuur is.


Drientje zei:
ik maakte vaak genoeg mee dat er een kalf geboren werd en mijn oom aan de poten van het half geboren kalfje een touw bond om de koe te helpen met het eruit persen van het kalf.
Klik om te vergroten...

Drientje zei:
Stel nou dat je een stadskind bent en niet de mogelijkheid om af en toe mee te maken hoe de natuur nou precies werkt en je ouders het ook niet zo goed weten, dan kan ik best geloven dat er kinderen zijn die denken dat er vissticks in de zee zwemmen.
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."