Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Waarom doet je lichaam dit? De stofjfen worden er toch niet eerder uitgeschud ofwel? Is daar een reden voor, voor dat trillen?"
"onder andere... waar is dat goed voor? wil je lichaam daar een bepaald doel mee bereiken ofzo?"
"Ik weet van kleins af aan al dat vis van vissen uit de zee komen en dat friet van aardappelen gemaakt is etc. Ik woon in een dorpje en ik hielp mijn vader vroeger altijd in de moestuin die hij destijds had. Ik plukte die rode besjes als klein kind zo van de plant en stak het zo in mijn mond. Heerlijk vond ik dat"
"Thc en speed, misschien een beetje te veel speed voor de eerste keer ik ben super duizelig en alles tintelt, ik ben met vlagen ook wat misselijk, ik moest net kotsen..."
"knolselderij zei: Matrixx zei: Thc en speed, misschien een beetje te veel speed voor de eerste keer ik ben super duizelig en alles tintelt, ik ben met vlagen ook wat misselijk, ik moest net kotsen... Klik om te vergroten... dan ben ik benieuwd hoeveel je hebt gehad Klik om te vergroten... Vraag het me niet ik weet het niet precies. Een lijntje of vijf. XD Volgens Sim was het nog niet de optimale dosis maar ik vond het wel genoeg voor vandaag."
"W.F.L. zei: knolselderij zei: Matrixx zei: Thc en speed, misschien een beetje te veel speed voor de eerste keer ik ben super duizelig en alles tintelt, ik ben met vlagen ook wat misselijk, ik moest net kotsen... Klik om te vergroten... dan ben ik benieuwd hoeveel je hebt gehad Klik om te vergroten... Kan ook de combinatie THC + speed zijn, daar krijg ik ook tintelingen van. In a good way zelfs.. Klik om te vergroten... Ik had maar iets van vier hijsjes genomen ofzo dus lijkt me sterk..."
"Had gisterenochtend niks gegeten voor de speed want ik moest de trein halen. Dit is de eerste keer voor mij dat ik speed gebruikt heb. Voor het snuiven een blikje energy op en tijdens heb ik wel 3 glazen water gedronken laatste lijn half 4 's middags ingenomen toen ging het nog gewoon goed maar daarna zo een twee uur later na de laatste lijn sloeg de speed heel sterk in en heb ik echt alles wat ik binnenkreeg weer uitgekotst. Eten en drinken ging niet meer dus... Daarna had ik dat doof-achtige tintelende gevoel ook op mijn oren, en als ik opstond dat ik bijna omviel en allemaal sterretjes zag en dat alles zwart werd zoals jij ook beschreef maar jij zegt dat je het de dag erna had, en ik vanmiddag en vanavond nog heel erg. Nu heb ik rond half twee 40mg oxazepam geplugd en later nog 10mg oraal ingenomen. Net een glas water gedronken en dat bleef er dus wel in, voel me ook alweer wat rustiger en begin een beetje moe te worden en de duizeligheid is een stuk minder, al ben ik nog niet echt heel slaperig en zit ik nog helemaal te trillen. Maar komt dat doof-achtige tintelende gevoel en dat flauwvalgevoel wanneer je opstaat nou alleen doordat ik te weinig gegeten heb of ook omdat ik voor de eerste keer een te hoge dosis heb genomen? Of was het gewoon rotzooi? Nouja slapen heeft nu ook geen zin meer denk ik lukt nou toch niet. Maar als de pep straks helemaal uitgewerkt is kan ik dan niet beter nadat ik straks (om een uur of 10 ofzo) goed ontbeten heb nog een klein beetje speed bijnemen maar dan een stuk minder dan gisteren natuurlijk? Want ik moet eigenlijk vandaag nog hartstikke veel doen, heb het hartstikke druk. En dan morgenavond vroeg naar bed met wat oxazepam en dan hopen nadat ik normaal gegeten heb met een kleine dosis dat mijn maag iets minder van streek is? En goed bijslapen ofzo want anders ontregelt mijn slaap-waakritme toch ook ofnie? Tips zijn altijd welkom..."
"Ik heb geeneens speeksel"
"Drientje zei: Het heeft toen zoveel indruk gemaakt dat je nu niet meer weet wat voor rode besjes het waren. Er zitten er toch verdomd veel tussen die giftig zijn. Klik om te vergroten... De aalbes inderdaad. Die wordt gewoon rode bes genoemd. Deze bedoel ik:"
"Drientje zei: Ik vond die dingen nooit lekker, ik ging meteen voor de aardbeien en bramen. En die kinderen die nu niet weten waar een visstick van gemaakt is dat zijn wel de kinderen die later voor de wereld gaan zorgen. Ik zie het somber in. Klik om te vergroten... Ik hield als kind al van lekker zuur. Maar aardbeien vond (vind) ik ook lekker, die hadden we ook in onze moestuin. Maar die stadskinderen leren het ook wel, alleen duurt het misschien wat langer. Ze zouden misschien meer open dagen op een boerderij moeten houden ofzo, met een rondleiding en uitleg over hoe alles werkt, kan een boer ook weer wat bij verdienen..."