#1
ik zag laatst nog een hele school visticks zwemmen...in mijn frituurvet ![:wink:]()
Dus als de mens uitsterft, sterft de koe ook uit omdat er dan niemand meer is om kalfjes uit koeien te trekken?Drientje zei:de natuur
Sublimo zei:Tja, wat moet ik hier op zeggen ?
Het niveau daalt alsmaar verder...
Drientje zei:Stel nou dat je een stadskind bent en niet de mogelijkheid om af en toe mee te maken hoe de natuur nou precies werkt en je ouders het ook niet zo goed weten, dan kan ik best geloven dat er kinderen zijn die denken dat er vissticks in de zee zwemmen.
Nee, ik weet ook niet waarom ze hielpen. Tegenwoordig runnen ze een biologische boerderij waarbij de kalfjes gewoon in de wei worden geboren en bij hun mama blijven.Exceptional Insight zei:Dus als de mens uitsterft, sterft de koe ook uit omdat er dan niemand meer is om kalfjes uit koeien te trekken?Drientje zei:de natuur
endor zei:Ik herinner me nog toen mijn kleine neef zei dat chocomelk uit een bruine koe komt.![]()
Sublimo zei:endor zei:Ik herinner me nog toen mijn kleine neef zei dat chocomelk uit een bruine koe komt.![]()
Ik heb ook al iemand gekend die dacht dat frieten uit een zak uit de diepvries kwamen... Wist niet dat het van aardappelen was gemaakt![]()
endor zei:Sublimo zei:endor zei:Ik herinner me nog toen mijn kleine neef zei dat chocomelk uit een bruine koe komt.![]()
Ik heb ook al iemand gekend die dacht dat frieten uit een zak uit de diepvries kwamen... Wist niet dat het van aardappelen was gemaakt![]()
Haha![]()
Maar effe serieus , visticks die rondzwemmen? lijkt me maar een grappig beeld..
Zou dat drijven of zinken? :P
endor zei:waar de boer hem dat had wijsgemaakt. :P
Drientje zei:Nee, ik weet ook niet waarom ze hielpen. Tegenwoordig runnen ze een biologische boerderij waarbij de kalfjes gewoon in de wei worden geboren en bij hun mama blijven.Exceptional Insight zei:Dus als de mens uitsterft, sterft de koe ook uit omdat er dan niemand meer is om kalfjes uit koeien te trekken?Drientje zei:de natuur
De zaken waren in de jaren '80 schijnbaar anders. Ik kan er ook met mijn hoofd niet bij.
Drientje zei:ik maakte vaak genoeg mee dat er een kalf geboren werd en mijn oom aan de poten van het half geboren kalfje een touw bond om de koe te helpen met het eruit persen van het kalf.
Drientje zei:Stel nou dat je een stadskind bent en niet de mogelijkheid om af en toe mee te maken hoe de natuur nou precies werkt en je ouders het ook niet zo goed weten, dan kan ik best geloven dat er kinderen zijn die denken dat er vissticks in de zee zwemmen.
Sublimo zei:endor zei:waar de boer hem dat had wijsgemaakt. :P
Dat probeer ik soms ook wel als ik de kans krijg, ik heb bij mij in de klas nog mensen zitten die je alles wijs kunt maken![]()
Andrew zei:Komt vast door spongebob dat ze dat zo denken, cartoons are bad
In de huidige informatiecultuur vind ik dat ieder mensch uiteindelijk verantwoordelijk is voor zijn of haar intellectuele inhoudt. De meeste kinderen zijn nieuwsgierig, nieuwsgierige stadskinderen hebben toegang tot een bibliotheek. En valt het internet of Discovery Channel nog weg te denken vandaag de dag? In any case, voor -stads of land- kinderen heeft de school het als primaire pedagogische functie om te zorgen dat het kind z'n horizon wordt verbreed, of in dit geval oceaan.Drientje zei:Stel nou dat je een stadskind bent en niet de mogelijkheid om af en toe mee te maken hoe de natuur nou precies werkt en je ouders het ook niet zo goed weten, dan kan ik best geloven dat er kinderen zijn die denken dat er vissticks in de zee zwemmen.

Solidius zei:In de huidige informatiecultuur vind ik dat ieder mensch uiteindelijk verantwoordelijk is voor zijn of haar intellectuele inhoudt. De meeste kinderen zijn nieuwsgierig, nieuwsgierige stadskinderen hebben toegang tot een bibliotheek. En valt het internet of Discovery Channel nog weg te denken vandaag de dag? In any case, voor -stads of land- kinderen heeft de school het als primaire pedagogische functie om te zorgen dat het kind z'n horizon wordt verbreed, of in dit geval oceaan.Drientje zei:Stel nou dat je een stadskind bent en niet de mogelijkheid om af en toe mee te maken hoe de natuur nou precies werkt en je ouders het ook niet zo goed weten, dan kan ik best geloven dat er kinderen zijn die denken dat er vissticks in de zee zwemmen.
Desondanks weer een prachtig voorbeeld dat het onderwijs óntzettend hard achteruit is gegaan de afgelopen decenia. Sea Life kan overigens beter investeren in het nog wat proberen over te dragen van kennis i.p.v. het te testen want het is hier echt niet beter![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."