Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugsverklikker erg duur

Drugsverklikker erg duur

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
T
TECLid
01-01-2024, 00:00
<<Website: www.spitsnet.nl
DRUGSTEST VOOR THUISGEBRUIK
Goed nieuws voor alle ouders, voogden en ander opvoedend volk. Er is een nieuwe, snelle manier om een drugstest af te nemen bij je kinderen. Britse wetenschappers presenteren de Vantix biosensor.

Het apparaat kan sporen van wiet, cocaïne en andere drugs oppikken uit iemands speeksel. Helaas voor alle middenklassers is de drugsverklikker erg prijzig. Hij gaat rond de 400 euro kosten en per test moet je nog 10 euro extra neerklakken. Wel een leuk speeltje voor alle Gooische vrouwen.>>

Zal dus wel niet zo'n vaart lopen. Maar hebben die Gooische vrouwen ermee te maken :P
A
AalpoepertLid
Handig als je even niet meer weet of je nou van de kaart bent of gewoon een gekke bui hebt.
k
kaasbaasLid
Aalpoepert zei:
Handig als je even niet meer weet of je nou van de kaart bent of gewoon een gekke bui hebt.
Klik om te vergroten...

400 euro voor de slappe lach van je kind te testen :grin:.

En dan beweren dat het niet werkt omdat de test negatief is. :rock:
E
EinsteinLid
Handig hebbedingetje voor alle paranoïde ouders die al minstens zes jaar geen fatsoenlijk gesprek meer met hun kids hebben gehad, de drugs- en seksvoorlichting aan Wikipedia hebben overgelaten, maar wel het geld hebben om dit apparaat te betalen. Eerlijkheid en openheid is soms teveel gevraagd.
Ik krijg de kriebels van al dat getest overal. Er zullen vast wel gevallen zijn waar zo'n test nodig is, maar aan de andere kant denk ik dat ouders bij de echte probleemgevallen allang doorhebben dat er niet in de haak is.
W
WappieWappieLid
Haha, en straks topics verschijnen op DF ala:

"Help morgen een feestje en ik wil gebruiken, maar zondag word ik getest door mijn mama wat nu?!"
m
mattskovicLid
WappieWappie zei:

"Help morgen een feestje en ik wil gebruiken, maar zondag word ik getest door mijn mama wat nu?!"
Klik om te vergroten...

die zijn er nu ook al :rolleyes:
t
tomz0rLid
WappieWappie zei:

Klik om te vergroten...

Hahahaha, zou wel grappig zijn.
F
FlameonLid
Toch denk ik dat genoeg ouders het zullen kopen .... als je kind totaal aan het ontsporen is :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."