#1
Kijk van een kant .... als ik drugs gebruik op het werk lig ik er ook uit
Van Gelder gebruikte weer cocaïne
Uitgegeven: 13 oktober 2010 15:16
Laatst gewijzigd: 13 oktober 2010 15:23
AMSTERDAM - Yuri van Gelder heeft opnieuw cocaïne gebruikt. Om die reden is de turner uit de Nederlandse selectie gezet voor de wereldkampioenschappen, die zaterdag in Rotterdam beginnen.
''Er is sprake van een terugvalsituatie.
Yuri heeft zich niet gehouden aan de afspraken met de KNGU'', zo verklaarde bondsvoorzitter Jos Geukers woensdag in Ahoy.
Begin jij nou ook al?Drientje zei:Ben je dan geen domme klo0t?
Ja sorry, ik wou gewoon oo doen maar toen stond er ineens oo0 en toen heb ik de eerste maar weggehaald.Exceptional Insight zei:Begin jij nou ook al?Drientje zei:Ben je dan geen domme klo0t?
Immo zei:Dit is een nep nieuws bericht. Hij heeft laten weten dat hij geen drugs heeft gebruikt.
Ja, en bij Tom Boonen hebben ze het in z'n drankje gedaanImmo zei:Dit is een nep nieuws bericht. Hij heeft laten weten dat hij geen drugs heeft gebruikt.

Chris Pontius zei:Immo zei:Dit is een nep nieuws bericht. Hij heeft laten weten dat hij geen drugs heeft gebruikt.
![]()
![]()
Gameverslaving. Hij heeft dit topic vast gelezen:Ivoos zei:Ja, en bij Tom Boonen hebben ze het in z'n drankje gedaanImmo zei:Dit is een nep nieuws bericht. Hij heeft laten weten dat hij geen drugs heeft gebruikt.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."