Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsYuri van Gelder toch weer aan de coke.

Yuri van Gelder toch weer aan de coke.

38 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kijk van een kant .... als ik drugs gebruik op het werk lig ik er ook uit
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hij zat nu helemaal niet aan de coke, geruchten.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik hoop dat het waar is, die jongen heeft vanaf jongs af aan alles opgeoffert voor ``de sport``, ik hoop voor hem dat ie zichzelf met een verantwoordelijke regelmaat helemaal de tyfus in snuift, en dat hij er van geniet en er voorlopig nog maar niet mee op zal houden...
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoeveel zou hij ervoor betalen?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jammer voor die kerel, daar gaat zijn carriere.
Opzich ook jammer dat het onder de doping valt, maargoed dat ze hem eruit hebben gezet snap ik toch wel. Zal ook wel meer dan 1x gebruikt hebben vrees ik
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dit is een nep nieuws bericht. Hij heeft laten weten dat hij geen drugs heeft gebruikt.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Immo zei:
Dit is een nep nieuws bericht. Hij heeft laten weten dat hij geen drugs heeft gebruikt.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: :tearsofjoy:
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Immo zei:
Dit is een nep nieuws bericht. Hij heeft laten weten dat hij geen drugs heeft gebruikt.
Klik om te vergroten...
Ja, en bij Tom Boonen hebben ze het in z'n drankje gedaan :rolleyes:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Chris Pontius zei:
Immo zei:
Dit is een nep nieuws bericht. Hij heeft laten weten dat hij geen drugs heeft gebruikt.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

http://www.nu.nl/binnenland/2355529/van ... bruik.html
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ivoos zei:
Immo zei:
Dit is een nep nieuws bericht. Hij heeft laten weten dat hij geen drugs heeft gebruikt.
Klik om te vergroten...
Ja, en bij Tom Boonen hebben ze het in z'n drankje gedaan :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Gameverslaving. Hij heeft dit topic vast gelezen:
viewtopic.php?f=11&t=27542&p=937928&hilit=equivalent#p837981
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik vind het idioot dat er zoveel ophef over wordt gemaakt. Coke verbeterd alles behalve zijn sportprestaties.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Tja hij is nou eenmaal een sport icoon.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#13
Men ziet het als doping en dat is fout. Het staat op de lijst verboden middelen, slaat nergens op. Je zal alleen maar slechter presteren.
Immo zei:
Tja hij is nou eenmaal een sport icoon.
Klik om te vergroten...
Te grote naam inderdaad.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ingevoegd bericht van tokobali2:

Waar ik mee vandaag best wel boos over heb gemaakt, is die tekst van de persconferentie van de turnbond. Blijkbaar is Yuri van Gelder teruggevallen in zijn oude gedrag (hij schijnt morgen het tegendeel te beweren). Maar laten we ervan uit gaan dat het wel zo is. Dat daar maatregelen voor moeten komen, is onvermijdelijk. Maar om dan meteen te stellen dat Van Gelders carrière is afgelopen, is toch kortzichtig en buiten alle proporties? Volgens mij heeft een groot deel van de ex-verslaafden wel met een terugval te verduren. Als je weet dat Van Gelder die problemen heeft, en je geeft hem als bond die tweede kans, moet je toch niet na 1 terugval al de stekker eruit trekken?
Kijk naar PSV en Jonathan Reis. Ook die heeft een fout gemaakt na zijn terugkomst. PSV nam maatregelen, maar schopt hem niet de deur uit. Fred Rutten gaf ook aan dat dit risico bestond en dat PSV dat risico heeft geaccepteerd. Had de turnbond niet hetzelfde moeten doen en achter Van Gelder gaan staan in plaats van hem na zijn eerste terugval meteen de deur te wijzen? Ik vind van wel. Hoe denken jullie daarover?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dubbel gevoel ... zal ook veel met geld te maken hebben. Lotto sponsort niet meer nu
T
TokoBali2Lid
01-01-2024, 00:00
#16
De turnbond had dit ook kunnen verwachten. Heel veel verslaafden krijgen een terugval (zijn daar cijfers over?). Daar had de turnbond de sponsors op kunnen voorbereiden. Op dit moment al Van Gelder eruit flikkeren is, naar mijn mening, veel te vroeg de handdoek in de ring te gooien.

En excuus voor het onnodig aanmaken van een nieuw topic. Zal het forum in het vervolg eerst even doorzoeken. :)
T
TokoBali2Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Dat is waar. Maar als een werkgever op de hoogte is van iemands drugsprobleem, en hem die tweede kans gunt, moet je diegene ook helpen met zijn herstel. En een terugval kan daar (helaas) een onderdeel van zijn. Zodra diegene niet meer met zijn herstel bezig is, is het natuurlijk einde verhaal.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik weet niet of een baas je moet helpen. Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen gebruik en herstel. Zeker in de topsport moet je een grens trekken qua drugs gebruik.
Anders heb je dadelijk trippende voetballers bij wijze van
T
TokoBali2Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Dat is ook weer waar. Elf keer George Best in het veld klinkt ook niet best. :P
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#20
Iedereen moet prive doen wat hij zelf wilt ... maar op je werk moet je clean zijn en het is gewoon het beste als de baas er niet achter komt wat je prive doet qua drugsgebruik. Yuri heeft de pech dat hij gecontroleerd wordt op doping, en daar zal men dan ook de coke hebben kunnen uit helpen.

Hij wist het, dus ik vind het geen slimme actie van die kerel.
Wilt denk ik toch wel zeggen dat hij echt wel verslaafd is.
Ben eens benieuwd wat hij morgen zelf gaat zeggen. Toch geloof ik de bont meer dan een 'verslaafde'

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."