Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOM eist 25 jaar tegen Sander V.

OM eist 25 jaar tegen Sander V.

28 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dacht ik ook ... van de andere kant denk ik wel dat blowen je leven kan beinvloeden / je ook makkelijker zal denken: fuck it ik doe het gewoon (ontremd gedrag)
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je zal makkelijker denken "fuck it" en helemaal niks doen...
Hij kan zichzelf natuurlijk een psychose geblowd hebben, maar dan ligt de fout bij hem, niet bij wiet.
v
verneukeratiefLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zijn verdediging voert aan dat hij soms meer dan 30 joints per dag rookte. :stoned:
Onmogelijk imo. En dus niet erg sterk en gelo0fwaardig. Maar mocht het wel zo zijn dan lijkt een psychose niet ver weg en zal hij het niet met voorbedachte rade gedaan hebben. TBS lijkt dan meer op zijn plaats.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#4
verneukeratief zei:
Zijn verdediging voert aan dat hij soms meer dan 30 joints per dag rookte. :stoned:
Onmogelijk imo. En dus niet erg sterk en gelo0fwaardig. Maar mocht het wel zo zijn dan lijkt een psychose niet ver weg en zal hij het niet met voorbedachte rade gedaan hebben. TBS lijkt dan meer op zijn plaats.
Klik om te vergroten...
Dan ben je gewoon bekant de hele dag bezig met draaien en blowen!
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#5
En dan kun je je werk als agent ook niet meer uitvoeren denk ik, hij werkte toch nog tijdens het gebeuren?
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gewoon een slap excuus van zijn advocaat. 30 joints per dag :tearsofjoy:, als of ze dat niet zouden merken bij de politie.
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
SchilDpadDo zei:
30 joints, maar de ene joint is de ander nog niet !

het is natuurlijk een wereld van verschil of ik er nou 30 pure rook , of 30 waar een beetje in zit voor de smaak.
Klik om te vergroten...

Zelfs al zou er maar...zeg... 0.1gram per joint erin zitten, dan zou 't als nog 3 gram per dag zijn. Ik kan me nou niet echt voorstellen dat dat handig is. En stel dat je stevig je joint doorrookt en 10 min over elke joint doet (draaien niet meegeteld) dan ben je als nog 10 x 30 = 300 minuten aan 't roken... Dat is 5 uur per dag, een gemiddeld mens is zo'n 16 uur per dag wakker, en dat is dus bijna 1/3 van de dag is ie bezig met roken...

Dat is toch gewoon niet reëel, vooral niet voor iemand die bij de politie werkt.
v
verneukeratiefLid
01-01-2024, 00:00
#8
Aalpoepert zei:
verneukeratief zei:
Zijn verdediging voert aan dat hij soms meer dan 30 joints per dag rookte. :stoned:
Onmogelijk imo. En dus niet erg sterk en gelo0fwaardig. Maar mocht het wel zo zijn dan lijkt een psychose niet ver weg en zal hij het niet met voorbedachte rade gedaan hebben. TBS lijkt dan meer op zijn plaats.
Klik om te vergroten...
Dan ben je gewoon bekant de hele dag bezig met draaien en blowen!
Klik om te vergroten...

Hall0! Hij moet zijn tuin o0k nog bijhouden.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#9
Je had de rechter moeten zijn jcutter.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#10
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#11
Die smerige bloedkanker hond. Ik hoop dat als hij straks in de gevangenis wordt herkend. Gezien hij nu kindermoordenaar, pedofiel(?), en politieagent is (geweest). Dan wordt hij (mogelijk) dagelijks getreiterd, bedreigd, hij beleeft veel traumatische conflicten en volgens mij is hij slim genoeg om te merken dat iedereen in de gevangenis hem uitkotst. Waarschijnlijk doet zelfs zijn eigen moeder dat nu.
Hij komt nog zieker uit de gevangenis, en mag hopelijk een vrijheidsbeperkende kut(?) leven gaan leiden in een TBS-kliniek.
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#12
jcutter zei:
Die smerige bloedkanker hond. Ik hoop dat als hij straks in de gevangenis wordt herkend. Gezien hij nu kindermoordenaar, pedofiel(?), en politieagent is (geweest). Dan wordt hij (mogelijk) dagelijks getreiterd, bedreigd, hij beleeft veel traumatische conflicten en volgens mij is hij slim genoeg om te merken dat iedereen in de gevangenis hem uitkotst. Waarschijnlijk doet zelfs zijn eigen moeder dat nu.
Hij komt nog zieker uit de gevangenis, en mag hopelijk een vrijheidsbeperkende kut(?) leven gaan leiden in een TBS-kliniek.
Klik om te vergroten...
Amen
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
jcutter zei:
kindermoordenaar, pedofiel(?), en politieagent is (geweest).
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#14
Het is al maf als iemand een kind misbruikt en ombrengt, maar dat het een agent is maakt het nog 10x zo erg.
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#15
Flameon zei:
Het is al maf als iemand een kind misbruikt en ombrengt, maar dat het een agent is maakt het nog 10x zo erg.
Klik om te vergroten...

Een agent is net zoveel mens als jij en ik. Sterker nog, mensen die zulke dingen in gedachte hebben zouden juist eerder agent, docent, etc worden vanwege de mogelijkheden die 't bied.

Niet dat alle agenten en docenten gelijk pedofiel en/of moordlustig zijn.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#16
Het zijn altijd mensen waar je het niet van verwacht, net zo bij fritzl en dutroux
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#17
Jullie hebben gelijk .... triest dat het kan, maar daar kan nederland ook niks aan doen opzich
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#18
'Sander V. in beroep met Moszkowicz'

De ex-agent die vrijdag tot achttien jaar cel en tbs is veroordeeld voor de moord op de 12-jarige Milly Boele gaat in hoger beroep. Daarvoor heeft hij een nieuwe advocaat in de arm genomen: Bram Moszkowicz, meldt De Telegraaf op zijn website.

Het Openbaar Ministerie had 25 jaar cel geëist. De verdachte, Sander V., werd bij de rechtbank in Dordrecht bijgestaan door de broers Willem en Hans Anker en Tialing van der Groot. Moszkowicz zegt tegen de krant dat hij zich nog in de zaak moet verdiepen. "Zo op het eerste oog denk ik dat ik vooral ga proberen om die tbs er af te krijgen."
Klik om te vergroten...
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#19
Let op, het gaat hem lukken
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#20
dus.... wie van de 2 is nou de grootste ratl?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."