Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums+1 voor de onderwereld

+1 voor de onderwereld

31 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik denk dat de onderwereld zich wel zorgen maakt over hun gewelddadige reputatie, ja. :sunglasses:
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Chris Pontius zei:
Ik denk dat de onderwereld zich wel zorgen maakt over hun gewelddadige reputatie, ja. :sunglasses:
Klik om te vergroten...
... Ook als hier een onderzoek wordt gestart, en mensen worden opgepakt van hun.

Zoiets werkt vaak alleen in hun nadeel.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het zal vast niet alleen in hun nadeel werken, anders zouden ze het niet doen.
Maar goed, ik weet er het fijne niet van dus houd het op een:

j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja, en ik ben seropositief met een hersenvliesontsteking!
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vind het wel jammer want nou moet ik 120 meter verder fietsen, verder vind ik het een grote cabaretshow.
f
fs180Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Flameon zei:
Hoe kan het dat dat de onderwereld in nederland zoveel macht heeft?
Goeie organisatie .... zwarkte van politiestaat?!
Klik om te vergroten...
Waarom je handen branden aan dit soort zaken als je achteraf toch maar op het matje wordt geroepen door je chef/de politiek/boze menigde.

Hard werken en je als goede burger gedragen wordt niet langer beloond..
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Flameon zei:
Hoe kan het dat dat de onderwereld in nederland zoveel macht heeft?
Goeie organisatie .... zwarkte van politiestaat?!
Klik om te vergroten...

Ieder land heeft wel een groep die de touwtjes in handen heeft van de illegale handel enzovoort.

Nou moet ik wel zeggen dat de onderwereld opeens wel een stuk meer van zich laat zien.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Chris Pontius zei:
Ik denk dat de onderwereld zich wel zorgen maakt over hun gewelddadige reputatie, ja. :sunglasses:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#9
cropp zei:
Ik begin een beetje het idee te krijgen dat dit verhaal even flink opgeklopt word om als argument voor die wietpas te gebruiken, en om te kunnen schreeuwen dat de wiet-scene bestaat uit wrede criminelen
Klik om te vergroten...
Ik vermoed dat een reeks incidenten als deze niet snel zal voorkomen in de kinderkledingsector. Ergens zit er dus wel een kern van waarheid in :confused:
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Einstein zei:
cropp zei:
Ik begin een beetje het idee te krijgen dat dit verhaal even flink opgeklopt word om als argument voor die wietpas te gebruiken, en om te kunnen schreeuwen dat de wiet-scene bestaat uit wrede criminelen
Klik om te vergroten...
Ik vermoed dat een reeks incidenten als deze niet snel zal voorkomen in de kinderkledingsector. Ergens zit er dus wel een kern van waarheid in :confused:
Klik om te vergroten...

Ach dit heeft alles met geld te maken, als kinderkleding illegaal was zou 't wel in die sector gebeuren.
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#11
Precies :grin: En dat is precies waar de redenering van onze Haagse antidrugshelden ophoudt, de optie om de boel te legaliseren komt om verschillende redenen niet in ze op. In plaats daarvan wordt er gelijk maar weer een enorme politiemacht opgegooid, die zich waarschijnlijk voornamelijk bezig gaat houden met het invullen van formulieren. Knallen :rock:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#12
kaasbaas zei:
Einstein zei:
cropp zei:
Ik begin een beetje het idee te krijgen dat dit verhaal even flink opgeklopt word om als argument voor die wietpas te gebruiken, en om te kunnen schreeuwen dat de wiet-scene bestaat uit wrede criminelen
Klik om te vergroten...
Ik vermoed dat een reeks incidenten als deze niet snel zal voorkomen in de kinderkledingsector. Ergens zit er dus wel een kern van waarheid in :confused:
Klik om te vergroten...

Ach dit heeft alles met geld te maken, als kinderkleding illegaal was zou 't wel in die sector gebeuren.
Klik om te vergroten...

Kinderkleding is legaal omdat het geen gevaar voor de volksgezondheid vormt, wiet wel.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."