Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsUrk doet hasj en wiet in de ban

Urk doet hasj en wiet in de ban

39 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gozer, het is niet de paus die wietroken gaat beboeten in Urk.
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#2
URK - De gemeente Urk gaat het gebruik en bezit van softdrugs in de openbare ruimte verbieden. Dat zei een woordvoerster van de gemeente woensdag.

Wie met een jointje of een paar gram wiet op zak staande wordt gehouden, gaat onverbiddelijk op de bon.

De voltallige gemeenteraad van Urk gaf dinsdagavond tijdens een commissievergadering aan voorstander te zijn van het voorstel van het college van burgemeester en wethouders om softdrugs van het voormalige eiland te bannen. Urk wijkt daarmee af van het landelijke gedoogbeleid, waarbij het bezit van maximaal vijf gram hasj of wiet is toegestaan.

Volgens de zegsvrouw is burgemeester Kroon het niet eens met het beleid van de overheid en deelt de gemeenteraad zijn mening. De raad zal naar alle waarschijnlijkheid tijdens de gemeenteraadsvergadering op 3 maart zijn fiat geven.


http://www.nu.nl/binnenland/2448199/urk ... n-ban.html


Ik hoop niet dat andere gemeenten dit over gaan nemen.
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ze zitten daar toch allemaal aan de sos? of was dat Volendam??
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Dr Gonzo zei:
Ze zitten daar toch allemaal aan de sos? of was dat Volendam??
Klik om te vergroten...

Volendam :)
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#5
willen ze dit doen dmv preventief fouilleren anders werkt dit toch nooit?
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Er zullen wel pvv stemmers wonen,kut wilders....
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dr Gonzo zei:
Er zullen wel pvv stemmers wonen,kut wilders....
Klik om te vergroten...


:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#8



Bestuur ChristenUnie, HVU, SGP
Zetels
ChristenUnie 4
Hart voor Urk 4
CDA 4
SGP 3
Unie Gemeentebelangen 2


Het orthodox-protestantse karakter van Urk is ook goed te merken aan de partijen die in de gemeenteraad zijn vertegenwoordigd. Alle partijen, ook de Unie Gemeentebelangen, hebben een christelijke grondslag.





Zegt genoeg. Wat mij betreft hoop ik oprecht dat iemand een enorme hoeveelheid clusterbommen op dat kruipende madengat dumpt.

E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
Angramar Temenos zei:
Wat mij betreft hoop ik oprecht dat iemand een enorme hoeveelheid clusterbommen op dat kruipende madengat dumpt.
Klik om te vergroten...
Woon jij daar?
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Exceptional Insight zei:
Angramar Temenos zei:
Wat mij betreft hoop ik oprecht dat iemand een enorme hoeveelheid clusterbommen op dat kruipende madengat dumpt.
Klik om te vergroten...
Woon jij daar?
Klik om te vergroten...

Nee, maar ik ben een voorstander van ongedierte verwijderen van deze mooie planeet. Het zou best leuk zijn als je een gen kon isoleren wat voor religie zorgt, en je vervolgens een stof kon maken dat selectief zich aan dat DNA hecht en vervolgens als een extreem potent gif werkt. Christenenspray :hearteyes:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
Angramar Temenos zei:
Nee, maar ik ben een voorstander van ongedierte verwijderen van deze mooie planeet.
Klik om te vergroten...
Wie ben jij om te bepalen wat ongedierte is?

En verder.. Ben je als peuter een keer door de dominee in je reet geneukt ofzo? Wat is in godsnaam (pun intended) jouw probleem?
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Exceptional Insight zei:
Angramar Temenos zei:
Nee, maar ik ben een voorstander van ongedierte verwijderen van deze mooie planeet.
Klik om te vergroten...
Wie ben jij om te bepalen wat ongedierte is?

En verder.. Ben je als peuter een keer door de dominee in je reet geneukt ofzo? Wat is in godsnaam (pun intended) jouw probleem?
Klik om te vergroten...

Ik ben niemand, net als iedereen, even betekenisloos als alle energie en materie in de kosmos, alleen walg ik vanuit mijn subjectieve ego ongelofelijke van parasieten die wel claimen "de waarheid" in pacht te hebben, en miljoenen mensen geestelijk verkrachten en verminken voor hun eigen welzijn. De mensheid is duizenden jaren achter de tijd door religie.

Het is een soort walgelijke manier van misbruik maken van inherente menselijke zwakheid; Beetje als speed verkopen als dieetpillen op een Pro-Ana forum. Maar dan maatschappelijk aangemoedigd.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zoiets was wel te verwachten in Urk. Daar is het meer taboe als je ongelovig bent.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nee, ik ga met Azgaza wel ergens discussieren waar dit zin heeft. Ies, laat dit gedoe gewoon gaan :/.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
Angramar Temenos zei:
blabla
Klik om te vergroten...
Misschien zijn ze wel gewoon gelukkig en willen ze dit geluk delen en denken ze dat dit de beste manier is om dat te doen.

Want zeg eens, hoe is het beter voor hun welvaart als andere mensen hetzelfde geloven als zij?
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#16
Exceptional Insight zei:
Angramar Temenos zei:
blabla
Klik om te vergroten...
Misschien zijn ze wel gewoon gelukkig en willen ze dit geluk delen en denken ze dat dit de beste manier is om dat te doen.

Want zeg eens, hoe is het beter voor hun welvaart als andere mensen hetzelfde geloven als zij?
Klik om te vergroten...

Voor priesters, bischoppen, imams, de paus etc is het zeker beter, meer geld en meer macht. Zij "Verkopen" gebakken lucht om er zelf beter van te worden. De meeste gelovigen zijn gewoon misleidt en gemanipuleerd en worden dus opgelicht, en een deel van de scam is dat ze hun kinderen hetzelfde aandoen.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#17
En wat dan nog? Zou dat jullie ervan weerhouden te doen wat je wilt?
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#18
Angramar Temenos zei:
alleen walg ik vanuit mijn subjectieve ego ongelofelijke van parasieten die wel claimen "de waarheid" in pacht te hebben
Klik om te vergroten...
Ik ruik wat onbedoelde, latente ironie :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#19
Einstein zei:
Angramar Temenos zei:
alleen walg ik vanuit mijn subjectieve ego ongelofelijke van parasieten die wel claimen "de waarheid" in pacht te hebben
Klik om te vergroten...
Ik ruik wat onbedoelde, latente ironie :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:
Klik om te vergroten...
Zo latent is het niet. Het ligt er altijd best dik bovenop bij hem.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#20
Einstein zei:
Angramar Temenos zei:
alleen walg ik vanuit mijn subjectieve ego ongelofelijke van parasieten die wel claimen "de waarheid" in pacht te hebben
Klik om te vergroten...
Ik ruik wat onbedoelde, latente ironie :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Volgens mij ruik je verkeerd, het is best wel bedoelde, actieve ironie op een manier; Ik zou schijnbaar hetzelfde doen als zij doen, en dat claimen, alleen ik begrijp de waardeloosheid en subjectiviteit van mijn "waarheid."

Als ik cynisch zit te lullen maak ik die dingen wel vrij duidelijk, en ben ik me ook volledig bewust van wat je eruit kan porren als je gaat mierneuken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."