#1
Volgens mij ziet bijna iedereen paddo's als emotioneel beladen hoor, dus dat is geen reden om aan te nemen dat je er niet tegen kan. Het verschil zit hem zo te horen meer in wat je met je gebruik wilt bereiken. Paddo's hebben in ieder geval een veel minder grote fun factor dan LSD of 2C-B bijvoorbeeld. Maar paddo's zijn juist door de emotionele lading wel goed in mensen confronteren met hun tekortkomingen. De vraag is wil je geconfronteerd worden of niet. Ook LSD kan trouwens best confronterend zijn vind ik persoonlijk, maar doet dit vaak wel iets vriendelijker dan paddo's.MeejheM zei:Ik heb persoonlijk het idee dat ik als het ware allergisch ben voor plantaardige drugs. Andere middelen bevallen mij beter. Ik ervaar de psychedelische plantaardige middelen als emotioneel beladen, en dat is niet waarom ik ze zou gebruiken, maar misschien goed om psychische klachten naar boven te halen.
Als je liefde een emotie wilt noemen (hint: is het niet). Dan ja, plantaardige zijn flink emotioneel beladen.MeejheM zei:Ik heb persoonlijk het idee dat ik als het ware allergisch ben voor plantaardige drugs. Andere middelen bevallen mij beter. Ik ervaar de psychedelische plantaardige middelen als emotioneel beladen, en dat is niet waarom ik ze zou gebruiken, maar misschien goed om psychische klachten naar boven te halen.
Ben je verliefd geworden op een paddenstoel?Mindless zei:Als je liefde een emotie wilt noemen (hint: is het niet). Dan ja, plantaardige zijn flink emotioneel beladen.MeejheM zei:Ik heb persoonlijk het idee dat ik als het ware allergisch ben voor plantaardige drugs. Andere middelen bevallen mij beter. Ik ervaar de psychedelische plantaardige middelen als emotioneel beladen, en dat is niet waarom ik ze zou gebruiken, maar misschien goed om psychische klachten naar boven te halen.![]()
![]()
Ik moest wel een beetje lachen om deze.Fool zei:Doe je het wel veilig? Heb gehoord dat je daar nogal exotische schimmelinfecties van kunt krijgen.
Nog steeds last van depressieve periode's ZERO? Had je er al een tijdje niet meer over gehoord, dus hoopte eigenlijk dat het de laatste tijd geen rol speelde.ZERO- zei:Ik denk dat ik maar aan de paddo's en keta moet gaan voortaan
MeejheM zei:Ik heb een lichte aversie tegenover plantaardige psychedelica, maar erken er vrijwel altijd een lichtpuntje in te zien. toch prefereer ik synthetische psychedelica altijd.
Volgens mij mis jij het nu even niet bob, lees een paar reacties terug. Hij zegt dat hij het niet zo op paddo's heeft, Mindless reageert erop, nu MeejheM weer.Bobsacamano zei:Kijk dit is nou zon bericht waarvan ik denk "huh gast waarom zeg je dit snap het punt niet wat je wil maken nu"
MeejheM zei:Ik heb een lichte aversie tegenover plantaardige psychedelica, maar erken er vrijwel altijd een lichtpuntje in te zien. toch prefereer ik synthetische psychedelica altijd.
Er zijn zoveel topics op dit forum waarin gediscussieerd wordt over iets dat niets met het oorspronkelijke onderwerp te maken heeft, MeejheM blijft tenminste nog een beetje bij het onderwerp :PBobsacamano zei:My bad danMaar dan nog heeft het niks met de discussie te maken.
Nee momenteel gelukkig niet, maar ik moet wel altijd oppassen. Ik ga uit voorzorg ook dit jaar voor een drugsvrije winter :P Van stimulerende middelen heb ik sowieso sterk het idee dat het alles in mijn hoofd uit balans brengt, maar vraag me af of keta of paddo's wel doable of evt juist helpend zouden kunnen zijn.Psychedelibee zei:Nog steeds last van depressieve periode's ZERO? Had je er al een tijdje niet meer over gehoord, dus hoopte eigenlijk dat het de laatste tijd geen rol speelde.ZERO- zei:Ik denk dat ik maar aan de paddo's en keta moet gaan voortaan
Oh gelukkig! Maar wel oppassen geblazen inderdaad. Volgens mij liggen de klinische keta doseringen een stuk lager dan de recreatieve doseringen, dus keta als zelfmedicatie gaan gebruiken lijkt me wat tricky. Psychedelica lenen zich naar mijn mening juist wel extreem goed voor zelf medicatie aangezien je door het introspectieve karakter juist vaak onderliggende oorzaken kunt analyseren en verwerken. Maar ook dat is natuurlijk geen makkelijke weg en echt anders dan recreatief gebruik.ZERO- zei:Nee momenteel gelukkig niet, maar ik moet wel altijd oppassen. Ik ga uit voorzorg ook dit jaar voor een drugsvrije winter :P Van stimulerende middelen heb ik sowieso sterk het idee dat het alles in mijn hoofd uit balans brengt, maar vraag me af of keta of paddo's wel doable of evt juist helpend zouden kunnen zijn.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."