#1
Het is wel weer vice, onderzoek onder 12 mensen die niet goed reageerden op SSRI's. SSRI's zijn volgens mij niet de ideale oplossing omdat je er eigenlijk niet meer mee kan stoppen. Maar 12 mensen is voor dit soort onderzoek volgens mij alleen relevant om op te starten, bij Ketamine, ook genoemd in het artikel zijn volgens mij al veel grotere en gemengder groepen onderzocht.
Wel ben ik voor elk depressie medicijn dat geen SSRI is, want daar kom je bjna niet vanaf, ik ken in mijn eigen omgeving meerdere mensen die al lang niet meer depressief zijn of PTSS verschijnselen vertonen, maar nog altijd afhankelijk zijn van een minimale dosis SSRI's, en daar niet mee kunnen stoppen.
Ik heb persoonlijk het idee dat ik als het ware allergisch ben voor plantaardige drugs. Andere middelen bevallen mij beter. Ik ervaar de psychedelische plantaardige middelen als emotioneel beladen, en dat is niet waarom ik ze zou gebruiken, maar misschien goed om psychische klachten naar boven te halen.
Is dat vice artikel de enige link die je hebt, of is er meer onderzoek naar Paddo's of Psylocibine gedaan?
Wel ben ik voor elk depressie medicijn dat geen SSRI is, want daar kom je bjna niet vanaf, ik ken in mijn eigen omgeving meerdere mensen die al lang niet meer depressief zijn of PTSS verschijnselen vertonen, maar nog altijd afhankelijk zijn van een minimale dosis SSRI's, en daar niet mee kunnen stoppen.
Ik heb persoonlijk het idee dat ik als het ware allergisch ben voor plantaardige drugs. Andere middelen bevallen mij beter. Ik ervaar de psychedelische plantaardige middelen als emotioneel beladen, en dat is niet waarom ik ze zou gebruiken, maar misschien goed om psychische klachten naar boven te halen.
Is dat vice artikel de enige link die je hebt, of is er meer onderzoek naar Paddo's of Psylocibine gedaan?