#1
deontologie in Belgie (waar nog ?)Benzoboss zei:Waar komt dit Vandaan?autysd zei:deontologie: 'dokters zijn er niet om patienten gelukkig te maken'
daar met name moeten we vanaf !
-zit natuurlijk logica in: de dure pretpillen eruit en vervangen door niet-euforische lange-termijn AD bvb
!