#1
Hoe ga je dan als staat om met de gezondsheidsgevolgen indien je drugs legaliseert? Drugs gereguleerd aanbieden en tegelijk mensen die door die drugs gezondsheidsklachten krijgen de nodige zorg vergoeden?
Sta je reclames voor drugs of aanbieders toe? / Hef je als staat accijnzen op drugs?
Hoe ga je als staat om met voorlichting over drugs?
Hoe ga je om met drugstoerisme?
Stel je een leeftijdsgrens in en hoe handhaaf je deze?
Hoe ga je als staat om met illigale export?
Bij wie leg je de verantwoordelijkheid om "goed" om te gaan met bijvoorbeeld heroine en cocaine?
Sta je reclames voor drugs of aanbieders toe? / Hef je als staat accijnzen op drugs?
Hoe ga je als staat om met voorlichting over drugs?
Hoe ga je om met drugstoerisme?
Stel je een leeftijdsgrens in en hoe handhaaf je deze?
Hoe ga je als staat om met illigale export?
Bij wie leg je de verantwoordelijkheid om "goed" om te gaan met bijvoorbeeld heroine en cocaine?