#1
Wat is daar het voordeel van? Dan moet iedereen z'n pilletje weer gaan breken. Beter zorgen we voor goede doses dat de meeste mensen gewoon een hele pil kunnen nemen. Kan er ook minder fout gaan met doseren.Benzoboss zei:160mg zou tedoen zijn.
Als ik 160mg ineens neem heb ik 4 uur lang ellende hoor...
steelpan90 zei:Coke invoeren of zelf maken? Zal dan wel in het lab moeten worden gemaakt. Denk dat colombia etc niet echt staat te springen dat de overheid duizende kilos gaat inkopen van de kartels.
Zelf maken zoals dat vroeger ook gebeurde, gewoon in Nederland. Niet kartels gaan sponsoren uiteraard. (https://nl.wikipedia.org/wiki/Nederland ... Fnefabriek)
steelpan90 zei:Ik ben voor, maar wel met strikte regels. Nu blijven nog veel jongeren er vanaf omdat het moeilijk en illegaal te verkrijgen is. Verslavingsgevallen springen dan door het dak als iedereen het zomaar in de shop kan krijgen.
neuh uit onderzoek blijkt dat de illegaliteit niet echt een drempel is om te gebruiken voor de meeste jongeren, ook kunnen ze er prima aankomen. Verslaving zal dus ook niet extreem stijgen, de verwachting is zelfs dat verslavingen over de lange termijn zullen dalen. In Nederland zijn ook bijvoorbeeld vrij weinig wietverslaafden vergeleken met andere Europese landen.
steelpan90 zei:Niet perse voor de prijzen, maar meer voor de aantal shops. De vraag voor drigs is zo enorm dat er meer shops zullen moeten komen (in princiepe niet erg), maar ik denk dat een type zoals van Laarhoven achtige eigenaren nou niet echt bepaald op nieuwe winkels zitten te wachten.
Ook zullen de shops elke dag heel veel geld binnen krijgen wat ze weer overval gevoelig maken
Dit kan wel via de apotheek, die verkopen nu ook al drugs en hun magazijnen zijn al beveiligd.
steelpan90 zei:Ook zullen de shops elke dag heel veel geld binnen krijgen wat ze weer overval gevoelig maken
Betalingen worden tegenwoordig bijna allemaal per pin gedaan. Weinig extra overvalgevaar dus.