Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums’Drugs zijn veel te gemakkelijk te krijgen’

’Drugs zijn veel te gemakkelijk te krijgen’

66 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#1
Rayyar zei:
Ik zou me persoonlijk echt ernstig zorgen maken in zo'n geval. Zou zelfs een reden zijn super gezond te gaan leven.

Los van hartonderzoek is het ook een goed idee om je hart zeer frequent te monitoren met een hartslag app wanneer je dope gebruikt. Maar dat hartonderzoek moet je echt doen. En vertel je dokter over je gebruik.
Klik om te vergroten...

Zelf heb ik een tijd terug een goede hart- en bloeddrukmeter aangeschaft, erg handig om te weten hoe je lichaam reageert op verschillende soorten drugs. Een hartslagapp is stukken minder betrouwbaar maar kan wel een goede indicatie geven.

Er zijn echter ook genoeg mensen die ik dit juist niet zou aanraden omdat continu monitoren angstig kan maken en de klachten dan juist in de hand gaat werken. Je moet dit alleen doen als je niet iemand bent die gaat hyperfocussen op die metingen.

In bovenstaand geval echter lijkt het me inderdaad ook eerder noodzaak dan aanbevolen dat er een onderzoek plaats moet vinden, voor Rebell met andere drugs aan de slag gaat...
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Roze olifant zei:
Zelf heb ik een tijd terug een goede hart- en bloeddrukmeter aangeschaft, erg handig om te weten hoe je lichaam reageert op verschillende soorten drugs.
Klik om te vergroten...

Heb ik ook aangeschaft. Ook echt interessant om het te meten voor, tijdens en na een drug. Zo merkte ik dat mijn hartslag bij mdma helemaal niet zo stijgt zoals ik dacht te voelen. Is even een uitgave voor een goede maar echt handig.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Dunne zei:
Heb ik ook aangeschaft. Ook echt interessant om het te meten voor, tijdens en na een drug. Zo merkte ik dat mijn hartslag bij mdma helemaal niet zo stijgt zoals ik dacht te voelen. Is even een uitgave voor een goede maar echt handig.
Klik om te vergroten...
Je moet wel wat over hebben voor je verslaving :sweatsmile: haha
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#4
Rayyar zei:
Heb je wel eens een hartonderzoek laten doen? Mogelijk heb je een zwak hart. Toch goed te weten ivm de toekomst.
Klik om te vergroten...

Ja thanks heb ik laten doen allemaal toen ik met de misbruik van de lachgas veel bij het ziekenhuis was geweest en mijn hart was gezond.
Het klopte allemaal.

Roze olifant zei:
In bovenstaand geval echter lijkt het me inderdaad ook eerder noodzaak dan aanbevolen dat er een onderzoek plaats moet vinden, voor Rebell met andere drugs aan de slag gaat...
Klik om te vergroten...

Ik heb wel een hoge bloeddruk dat heeft er ook mee te maken dat ik veels te veel zout binnen krijg door elke keer GHB te binchen.
Voor de rest ervaar ik deze problemen dus niet met andere drug.

Als ik coke heb gehad die met cafeĆÆne is versneden dan ga ik daar erg fout op.

Elk lichaam is anders en reageerd anders op bepaalde stoffen. En ben ook wel benieuwd of iemand mijn verhaal herkent als diegene pep gebruikt.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#5
De Dunne zei:
Heb ik ook aangeschaft. Ook echt interessant om het te meten voor, tijdens en na een drug. Zo merkte ik dat mijn hartslag bij mdma helemaal niet zo stijgt zoals ik dacht te voelen. Is even een uitgave voor een goede maar echt handig.
Klik om te vergroten...

Ik gebruik de Samsung Health app en kan iig meten met mijn telefoon hoe mijn hartslag is.
Super handig is dat.
Screenshot_20181210-165136_Samsung Health.jpg

Het is met de nieuwste telefoon en heeft een goede meter.
Hij houd ook automatisch bij hoe lang je hebt geslapen en hoeveel je wandelt per dag.
Hou dat de laasten tijd allemaal bij.

Rayyar zei:
Zou zelfs een reden zijn super gezond te gaan leven.
Klik om te vergroten...

Naast mijn drugs gebruik leef ik super gezond en kook veel eten vul alle vitaminen aan met suplementen. En ben bewust van wat ik eet en wat ik binnen krijg.

Het is dus puur bij het pep gebruik.
Daarom dacht ik ook aan een allergischereactie dat het opwekt.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#6
Roze olifant zei:
Zelf heb ik een tijd terug een goede hart- en bloeddrukmeter aangeschaft, erg handig om te weten hoe je lichaam reageert op verschillende soorten drugs. Een hartslagapp is stukken minder betrouwbaar maar kan wel een goede indicatie geven.

Er zijn echter ook genoeg mensen die ik dit juist niet zou aanraden omdat continu monitoren angstig kan maken en de klachten dan juist in de hand gaat werken. Je moet dit alleen doen als je niet iemand bent die gaat hyperfocussen op die metingen.

In bovenstaand geval echter lijkt het me inderdaad ook eerder noodzaak dan aanbevolen dat er een onderzoek plaats moet vinden, voor Rebell met andere drugs aan de slag gaat...
Klik om te vergroten...
Goede tip. Ga ook zo'n meter aanschaffen. Bij mij werkt monitoring heel rustgevend. Werd voorheen wel eens para omdat ik dacht dat mijn hart op hol sloeg. Sinds ik die app gebruik weet ik dat ik ruim in de veilgheidszone zit en weet ik dat ik rustig aan moet doen met mijn gebruik wanneer het te hard gaat. Nooit meer para daarover...
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rebell zei:
Ja thanks heb ik laten doen allemaal toen ik met de misbruik van de lachgas veel bij het ziekenhuis was geweest en mijn hart was gezond.
Het klopte allemaal.



Ik heb wel een hoge bloeddruk dat heeft er ook mee te maken dat ik veels te veel zout binnen krijg door elke keer GHB te binchen.
Voor de rest ervaar ik deze problemen dus niet met andere drug.

Als ik coke heb gehad die met cafeĆÆne is versneden dan ga ik daar erg fout op.

Elk lichaam is anders en reageerd anders op bepaalde stoffen. En ben ook wel benieuwd of iemand mijn verhaal herkent als diegene pep gebruikt.
Klik om te vergroten...

De allereerste keer in mijn leven dat ik speed gebruikte was dat pep met cafeĆÆne erin versneden. Ik had toen veel teveel genomen (300 of 400 mg) omdat ik een minder subtiel effect verwachtte. Dat kwam me zuur te staan de volgende dag want ik had toen een zeer onregelmatige hartslag met inderdaad flauwtes (zwart worden voor ogen bij opstaan). Heel naar. Herken het dus wel, maar op veel hogere dosering. Eigen schuld dikke bult in mijn geval.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#8
Eigenlijk zou iemand (met een flinke zak geld waarschijnlijk) degenen die de War On Drugs in stand houden (overheden) moeten aanklagen voor misdaden tegen de menselijkheid of zelfs schuldig aan massamoord.
Hoeveel mensen zijn direct en indirect wel niet dood gegaan doordat drugs nog steeds niet gelegaliseerd zijn. En dan heb ik het dus niet over criminelen die elkaar en burgers afmaken of de overheden die hen afmaakt; maar ook iedereen die een overdosis heeft gehad door slechte voorlichting, vervuilde drugs door 0 toezicht, kids die doodgaan door slechte voorlichting. Dat is allemaal te herleiden tot de WOD.

Ik zeg niet dat het realistisch is iets te verwachten van zo'n proces, maar misschien dat iemand met teveel geld (Elon Musk of zo) daar zin in heeft...

Maar puur pragmatisch gezien snap ik gewoon niet wat er tegen legalisatie is. Ik zie alleen maar voordelen, ook voor overheden (belastinginkomsten, gezondheidszorg oa). Ofwel zijn er andere, veel grotere belangen die het interessant maken deze huidige illegaliteit in stand te houden. Misschien is er inmiddels een hele industrie achter de WOD? Of komen er teveel lijken uit de kast (van de overheden, etc.)? Ik vind het onderhand verdacht worden dat die legalisatie maar niet mogelijk is...
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#9
acht.zes zei:
Wellicht is het een idee om alleen de dealers die vervuilde troep verkopen flink hoger te straffen? Dan wordt het belang om zuiver spul te verkopen ook voor hun een stuk groter.
Klik om te vergroten...
Die marktplaatsen op het darkweb zijn daarom heel goed. Mss nog niet perfect, maar de beste transparantie welke je in deze illegale situatie kan verwachten. Puntensysteem, ratings van kopers, etc.
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik haal al mijn drugs bij m'n buren, rofl, veel te makkelijk eigenlijk.
P
PrisonLid
01-01-2024, 00:00
#11
Er zou veel betere voorlichting moeten komen, verplichte kost op basis en middelbare scholen.
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Drugs zouden eigenlijk gewoon bij de apotheek verkrijgbaar moeten zijn zonder recept en op eigen verantwoording.

Lekker makkelijk en natuurlijk goed spul. Goede kwaliteitscontrole. Alleen legale drugs uit de beste fabrieken en laboratoria waar al onze andere medicijnen ook worden gemaakt.

Geen drugscriminaliteit en gedeal meer in de straat.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik kan sneller drugs regelen dan ik bier bij de super kan halen
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#14
DeApotheek zei:
Ik kan sneller drugs regelen dan ik bier bij de super kan halen
Klik om te vergroten...
Ik heb een x sos besteld en tegelijk een pizza en iemand anders een taxi (toevallig hoor) 3x raden wie er met een kwartier voorsprong als eerste was
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zwijgrecht zei:
Ik heb een x sos besteld en tegelijk een pizza en iemand anders een taxi (toevallig hoor) 3x raden wie er met een kwartier voorsprong als eerste was
Klik om te vergroten...

de sos boer
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#16
yes sterker nog we zaten nog wat te drinken toen de pizza kwam en tja eten is om te delen dus eindstand ook nog is halve pizza weg, kutleveranciers die op tijd zijn:grinning::relieved:

Nee drugs is inderdaad wel heel makkelijk verkrijgbaar. maar mis de tijden van vroeger niet ,wanhopig op zoek naar een pil weken gewacht om opgelicht te worden met ibuprofen ipv voor alles is er wel iemand die je kent die het verkoopt:grimacing:
P
Psychedelic-experienceLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zwijgrecht zei:
Ik heb een x sos besteld en tegelijk een pizza en iemand anders een taxi (toevallig hoor) 3x raden wie er met een kwartier voorsprong als eerste was
Klik om te vergroten...
Grappige vergelijking, zoiets heb ik laatst bij een uitzending van spuiten en slikken gezien.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#18
Verschikkelijk verhaal!
En dan die foto erbij van die meid.
Mensen die dat soort dingen verkopen hadden het moeten testen of weten.
Voor zulke mensen mogen de gevangenis straffen extreem hoog zijn!

Dus eigenlijk is goede drugs niet te makkelijk te verkrijgen.
Neem als voorbeeld coke.
Er word zoveel troep verkocht wat mensen in neus stoppen.
Mensen stoppen er van alles in.
Op zich is Nederland nog een land waar wel veel goede drugs word verkocht gelukkig.
Heb laatst een reportage gezien over een testcentrum in Engeland.
Daar bleek dus meer!!! dan 50% van de pillen geen MDMA te bevatten.
Maar een synthetische vorm van MDMA die behoorlijk gevaarlijk is.

Kan er nu niet zo snel op komen hoe dat programma heet maar ik ga het even opzoeken.
Heel indrukwekkend en ongelooflijk.
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#19
Amfitamientje Power zei:
Drugs zouden eigenlijk gewoon bij de apotheek verkrijgbaar moeten zijn zonder recept en op eigen verantwoording.

Lekker makkelijk en natuurlijk goed spul. Goede kwaliteitscontrole. Alleen legale drugs uit de beste fabrieken en laboratoria waar al onze andere medicijnen ook worden gemaakt.

Geen drugscriminaliteit en gedeal meer in de straat.
Klik om te vergroten...
Geen drugscriminaliteit meer? Ik weet niet hoe jij t voor je ziet als elke Barry die net 18 is gewoon bij de apotheek een grammetje sos een flugel g en twee snoepjes kan halen maar ik voorspel niet veel goeds

Laat staan ruud de simpele boerenzoon die opeens 80 procent pure sos krijgt met pillen van 250 mg
8
8ļøāƒ£6ļøāƒ£Lid
01-01-2024, 00:00
#20
@Zwijgrecht
Dan weet Barry tenminste wat ie koopt, lijkt me toch een stuk beter dan mogelijk met atropine vervuilde shit van de eerste de beste op t schoolpleintje wat nu t geval is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."