Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGökmen (37) is doorgesnoven gek, een drugsdealer en een instabiel figuur

Gökmen (37) is doorgesnoven gek, een drugsdealer en een instabiel figuur

68 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#1
שמש zei:
Je weet nog steeds niet wat projectie is hè? Blijf gerust in je carroussel.
Klik om te vergroten...

Ja, sorry. Ik was even vergeten dat jouw reacties het toonbeeld zijn van objectiviteit en daarom ook geen argumentatie behoeven.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Neo-Shulginist zei:
Ja onder mensen die drugs snuiven is het heel normaal om acht mensen op klaarlichte dag in een druk stadscentrum neer te schieten..
Klik om te vergroten...
Jammer dat dat er altijd weer bij moet, onlangs de irrelevantie.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gaat weer helemaal nergens over allemaal..
A
AvīciLid
01-01-2024, 00:00
#4
Eve's drop zei:
Ja ik ben ook wel benieuwd
Klik om te vergroten...

Ja, dat is hij. Die dude in de witte bloes om exact te zijn.
A
AvīciLid
01-01-2024, 00:00
#5
acht.zes zei:
Ook onder drugsgebruikers zitten mafketels, maar zegt dat iets over drugsgebruikers?
Klik om te vergroten...

Als je door buurtbewoners als een paranoïde drugsgebruiker wordt betitelt dan hecht ik hier meer waarde aan dan iemand die de stereotypering op een drugsforum probeert te weerleggen. :)

Maar ik waardeer je neiging naar nuance hoor.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#6
Draaiboek werkt: Nederland reageert met voorbarige oordelen, politieke verdeeldheid en blinde paniek

Voorbereiding op mogelijk terreur werpt vruchten af

19 maart 2019 door Jochem van den Berg en Simoon Hermus

De jarenlange dreiging van terreur heeft ervoor gezorgd dat Nederland goed is voorbereid op mogelijk terreur. Door de zorgvuldige voorbereiding van de afgelopen jaren is er gepast gereageerd met voorbarige oordelen, politieke verdeeldheid en blinde paniek.

Minister van Justitie Ferdinand Grapperhaus kijkt met tevredenheid naar hoe er volgens het draaiboek is gereageerd in alle lagen van de samenleving. “De minister-president heeft alvast gesproken over een daad van terreur en een aanval op beschaving, voordat het motief van de dader bekend was. En de tragische gebeurtenis is door velen aangegrepen om zo snel mogelijk te oordelen op halve geruchten, de gebeurtenis acuut te politiseren en uit te vergroten.”

Grapperhaus is zichtbaar opgelucht na het handelen van de instanties. “Je ziet dat partijen het incident gebruiken voor politiek gewin of je hele redactie stilleggen de dag voor de verkiezingen. Dat kun je aan de tekentafel bedenken, maar op zo’n dag als gisteren gaat alles razendsnel. Het is geruststellend dat we ook onder grote druk de kalmte kunnen bewaren om rationeel en volgens plan de situatie volledig te laten escaleren.”

https://speld.nl/2019/03/19/draaibo...elen-politieke-verdeeldheid-en-blinde-paniek/
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#7
@שמש
Je plaatst wel dingen die in de media zijn verschenen die bepaalde zaken suggereren. Misschien is het dan handig om er de volgende keer je eigen mening bij te zetten zodat we daar op kunnen inhaken in plaats van op je post.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#8
Neo-Shulginist zei:
Nee het probleem is dat je zelf niet doorhebt hoe je overhaaste generalisaties maakt, met je 'blijkbaar' ga je mensen doodschieten van cocaïne. Tuurlijk mag je risico's vermelden. Daarom schrijf ik direct in bovenstaande reactie dat je agressiever kunt worden van langdurig cocaïnegebruik. Maar dat is wat anders dan iedereen die snuift in verband brengen met moordlustige jihadisten.
Klik om te vergroten...
Het is je eigen perceptie. Waar heb ik geschreven: 'blijkbaar' ga je mensen doodschieten van cocaïne.' Alleen jij toch? Probeer me niet in een hoekje te plaatsen. Over kortzichtigheid gesproken.
Heel simpel gezegd, ik reageerde op jouw
Neo-Shulginist zei:
a onder mensen die drugs snuiven is het heel normaal om acht mensen op klaarlichte dag in een druk stadscentrum neer te schieten..
Klik om te vergroten...
Dat is dus blijkbaar heel normaal. Misschien niet in jouw wereld. Maar er gebeuren helaas meer dingen in deze wereld. Dus mijn reactie lijkt me vrij duidelijk. Als jij mij dan vervolgens woorden in de mond gaat schuiven... tja.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#9
שמש zei:
Blijkbaar dus wel. Misschien niet in jouw vriendenkring. Maar in andere groepen wel.
Klik om te vergroten...

Ik verzin die parafrase niet hoor.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#10
Neo-Shulginist zei:
Ik verzin die parafrase niet hoor.
Klik om te vergroten...
dus?
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#11
acht.zes zei:
@שמש
Je plaatst wel dingen die in de media zijn verschenen die bepaalde zaken suggereren. Misschien is het dan handig om er de volgende keer je eigen mening bij te zetten zodat we daar op kunnen inhaken in plaats van op je post.
Klik om te vergroten...
Ik plaats liever de koude feiten. Die spreken volgens mij voor zich. Isis en andere gevechtsgroepen in Syrië die zich volstoppen met speed. Dat lijkt mij een duidelijk antwoord. Betreffende groepen gebruiken júist drugs om mensen af te maken.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#12
שמש zei:
dus?
Klik om te vergroten...

Het gaat om de verbanden die je trekt. 'Blijkbaar' is een signaalwoord voor een logische conclusie die ergens uit volgt. Dat is mijn hele punt. Er is geen direct verband tussen cocaïne snuiven en mensen doodschieten. Je gaat niet mensen doodschieten OMDAT je cocaïne gebruikt. Als dat zo was dan zouden er een stuk meer mensen vermoord worden in Nederland.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#13
שמש zei:
Ik plaats liever de koude feiten. Die spreken volgens mij voor zich. Isis en andere gevechtsgroepen in Syrië die zich volstoppen met speed. Dat lijkt mij een duidelijk antwoord. Betreffende groepen gebruiken júist drugs om mensen af te maken.
Klik om te vergroten...

Alle mannen die oorlog voeren hebben kleding aan dus kennelijk word je moordlustig van kleding dragen.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#14
Neo-Shulginist zei:
Alle mannen die oorlog voeren hebben kleding aan dus kennelijk word je moordlustig van kleding dragen.
Klik om te vergroten...
Haha. Wel, als je dit soort reacties plaatst ga ik je niet meer serieus antwoorden :wink:
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#15
שמש zei:
Haha. Wel, als je dit soort reacties plaatst ga ik je niet meer serieus antwoorden :wink:
Klik om te vergroten...
Goed idee. Ga maar wat tijd steken in het lezen over drogredenen en het verschil tussen correlatie en verband.

Tip:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Drogreden
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#16
Neo-Shulginist zei:
Goed idee. Ga maar wat tijd steken in het lezen over drogredenen en het verschil tussen correlatie en verband.

Tip:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Drogreden
Klik om te vergroten...
Ga jij je dan inlezen over projecties? :)
https://frithluton.com/articles/projection/

Hee, waarom voel je je eigenlijk zo persoonlijk aangevallen? Blijf gewoon bij de feiten. Succes verder.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Mensen die oorlog voeren onder invloed van drugs is zowat al zo oud als de mensheid. Het enige wat je artikel zegt is dat dit dus nog steeds gebeurt.

Drugs kan op vele manieren worden gebruikt, o.a. ter ontspanning, maar ook als doping bij sporters, en zelfs als 'doping' bij oorlogsvoering, wat dus niks nieuws onder de zon is.

En dan vraag ik me af welke feiten voor zichzelf spreken. Volgens mij nog geen enkele, want het is nog niet eens duidelijk of deze peroon uberhaupt onder invloed was laat staan dat we weten welke invloed drugs op deze persoon hebben gehad. We kunnen zelfs nog niet eens over een terroristische aanslag spreken zolang het motief nog niet duidelijk is.

Dus zit ik in kamp @Neo-Shulginist in deze.
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Blijkbaar is het heel makkelijk om langs elkaar te praten in een topic als dit, ik denk dat ik mezelf daar ook wel eens schuldig aan maak overigens.
Terwijl ik dit topic zat te lezen dacht ik aan een onderwerp dat ik een paar weken voorbij zag komen.

https://nos.nl/artikel/2272845-stop...-op-sociale-media-vraagt-slachtofferhulp.html

En ja, bij drugsgebruik wil het nog wel eens gebeuren dat mensen minder geremd zijn. Precies dat is ook de reden dat in sommige oorlogen drugs voorgeschreven wordt aan de militairen. Niets nieuws onder de zon.
Een beetje amfetamine iedere dag stompt lekker af, kan je met een frisse neus weer piefpafpoefen.

Mensen die andere mensen menen te vermoorden omdat ze zelf ergens moeite mee hebben heb ik sowieso een broertje dood aan. Of ze dat nu doen onder invloed van drugs, Allah, Jezus of JHWH. Gewoon niet doen.
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ach, in het verkeer komen veel mensen om door het gebruik van drank en drugs. Ook vechtpartijen onder invloed van drank of drugs komen nog al eens voor. Mensen die zwaar trippen of in een psychose door drugs zitten veroorzaken ook de nodige schade en ongelukken.

Het aantal doden en gewonden bij dit incident met een rondschietende doorgesnoven kerel valt in het niets vergeleken bij alle ongelukken en doden door het gebruik van drugs.

Het imago van drugs is sowieso al slecht, en terecht als je de statistieken er op na kijkt.

Wees als amfitamientje power. Maak geen ongelukken en bega geen stommiteiten onder invloed van drugs.

Heel veel sterkte voor de vrienden, de familie en nabestaanden van de slachtoffers die zijn gevallen bij het onnodige geweld in Utrecht.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#20
Amfitamientje Power zei:
Mensen die flakka gebruiken rennen naakt op straat en slopen autos. Mensen die coke gebruiken plegen massamoorden. Mensen die speed gebruiken aaien poesjes. Mensen die blowen en/of alcohol gebruiken doen aan wildplassen.
Klik om te vergroten...
Je romantiseert speed een beetje.. Ik zie speed snuivers niet als poesjes aaiers hoor... Het is: Mensen die M gebruiken aaien poesjes en mensen die speed gebruiken lopen rondjes :wink:
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."