Toen ik dat “doorgesnoven gek” las ergens anders was mijn eerste idee dat komt van een buurtbewoner af.
Heb er geen enkele aandacht aan besteed rot nu toe.
Die gast gebruikte drugs en deed wel eens wat gekke dingen. In de volksmond zeggen ze dan zulke dingen als dat is een doorgesnoven gek. Roddelaars die niet weten waar de klepel hangt en alles meteen maar op drugs steken als iemand wat geks doet waarvan ze denken dat hij drugs gebruikt.
Het ging mijn ene oor in en meteen het andere weer uit.
Roddels, sensatie, mooie headline pfft weg ermee die onzin
Het is een moordenaar. En een gek lijkt me ook vanzelfsprekend aan de actie te zien. Ik zie niet in waarom zijn drugsgebruik relevant moet zijn in headlines op tv en andere media.
Klaar uit einde verhaal voor mij. In de bajes ermee en laten zitten daar zo lang mogelijk.
Al dat gehannes op tv steeds erover. Was het een terroristische actie of niet. Lekker boeiend al dat gespeculeer. Gewoon opsluiten en weg ermee zulk volk en vooral geen podium geven. Nooit meer terug in de maatschappij zulke mensen.
Beetje respect voor de nabestaanden zou de media sieren. Maar nee we gaan er dagen lang steeds weer over beginnen op tv, vinden de kijkers leuk. ??
Schijnheilig gedoe van het is zo erg maar ondertussen gaan ze over lijken voor de views. Geef wat meer aandacht aan de slachtoffers, hoe hun leefden en wat ze achterlaten en de nabestaanden hoe hun dit ervaren, geef hun een podium. Maar nee dat is geen sensatie.
Laten we lekker over het motief van de dader speculeren. Daar hebben de mensen wat aan. En dan die Peter R de Vries met zijn reacties krijg je helemaal al kotsneigingen van. “Nee het is geen terroristische aanslag hoor riep hij dezelfde avond al, een terroristische aanslag is veel beter voorbereid en beter georganiseerd blabla gezeik” . Hoeveel onvoorbereide of ongeorganiseerde terroristische aanslagen zijn er wel niet geweest? Wat lult die vent. Haat aan.
Sorry voor mijn geratel
![:)]()