Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGökmen (37) is doorgesnoven gek, een drugsdealer en een instabiel figuur

Gökmen (37) is doorgesnoven gek, een drugsdealer en een instabiel figuur

68 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zeg ja ja maar ook nee nee

Wat een kut tekst @Amfitamientje Power
D

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
De Zandman
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Mensen om je heen vormen altijd een mening over je.
Altijd, en iedereen doet dit.
Heeft niets met drugs te maken.
Wat ik niet begrijp is dat er hier nu over deze meneer vanalles wordt neergezet, en er vele, vele anderen zijn, die in de bak zitten, en veel ergere misdaden begaan hebben.
Hoe zit dat? Waarom wél over deze man, en niet over al die anderen een topic starten?
Maar goed.
Dit laatste gezegd hebbende, zeg ik niets meer hier in dit forum, topic over deze man.
Verspilling van energie en moeite.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#3
@Yceman224
Waarom wél over deze man, en niet over al die anderen een topic starten?
Klik om te vergroten...
Deze meneer heeft een verleden van drugs(mis)gebruik en dat werd dus razendsnel opgepikt door de media. En aangezien dit een drugsforum is lijkt me de link duidelijk.

Uiteraard zal getest zijn of hij onder invloed was vlak nadat hij werd aangehouden, en de uitslag zal zeer waarschijnlijk wel bekend worden gemaakt, dat doen ze volgens mij vrijwel altijd. Maar tot dan blijft het speculeren.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het is volgens mij dus juist die link, die hier mogelijk gemaakt wordt, en alle gebruikers een wel heel slecht imago geeft.
Die koppeling moeten we niet stimuleren. Het is al erg genoeg dat de media dit al doen.
En op de keper beschouwd, er zijn naast gebruikende misdadigers, nog veel, en veel meer niet gebruikende boeven!
Juist het feit, dat deze idioot kennelijk een doorgewinterde gebruiker is, wordt meteen met vette letters als extra spectaculair gegeven direct opgepakt door de media, want hoe spectaculairder het nieuws dat verslagen wordt, hoe beter dit nieuws verkoopt!
Hoe te meer kranten e.d. er over de toonbank zullen gaan, en hoe temeer geld er verdiend kan gaan worden aan deze trieste gebeurtenis!
Zoals ik al vaker heb gezegd, het hele leven draait nu eenmaal om de fluit en de duit.
Wie ooit eens met een verslaggever te doen heeft gehad weet, hoezeer de originele boodschap verdraaid wordt om diezelfde boodschap zo spectaculair mogelijk in het nieuws te brengen.
Want dat verkoopt gewoon beter.
Dat de waarheid in deze gevallen geweld wordt aangedaan, is kennelijk van minder groot belang.

Ik heb dit vaker meegemaakt.
Van origineel nieuws blijft maar weinig meer over.

Terug naar dit forum:
Iedereen weet, dat drugs, of eigenlijk alle genotmiddelen, vaak stevig in de prijs lopen. Veel drugssoorten zijn heel erg duur.
Dat wordt een groot probleem, als er een verslaving aan te pas komt.
Van een gewoon salaris kan deze verslaving domweg niet meer bekostigd worden.
En wat gebeurt er dan?
Juist. Er wordt creatief naar extra inkomsten gezocht.
Hoe meer inkomsten, des te hoger het gebruik zal worden.
Dat deze creatieve manieren om aan geld te komen heel vaak van criminele aard zijn, is volkomen logisch.
Met een krantenwijkje kom je er immers niet...
Maar toch is lang niet iedere gebruiker meteen een crimineel, alhoewel dit wel heel vaak gesuggereerd wordt.
U
Undercover BusterLid
01-01-2024, 00:00
#5
Toen ik dat “doorgesnoven gek” las ergens anders was mijn eerste idee dat komt van een buurtbewoner af.
Heb er geen enkele aandacht aan besteed rot nu toe.
Die gast gebruikte drugs en deed wel eens wat gekke dingen. In de volksmond zeggen ze dan zulke dingen als dat is een doorgesnoven gek. Roddelaars die niet weten waar de klepel hangt en alles meteen maar op drugs steken als iemand wat geks doet waarvan ze denken dat hij drugs gebruikt.
Het ging mijn ene oor in en meteen het andere weer uit.
Roddels, sensatie, mooie headline pfft weg ermee die onzin :)
Het is een moordenaar. En een gek lijkt me ook vanzelfsprekend aan de actie te zien. Ik zie niet in waarom zijn drugsgebruik relevant moet zijn in headlines op tv en andere media.
Klaar uit einde verhaal voor mij. In de bajes ermee en laten zitten daar zo lang mogelijk.
Al dat gehannes op tv steeds erover. Was het een terroristische actie of niet. Lekker boeiend al dat gespeculeer. Gewoon opsluiten en weg ermee zulk volk en vooral geen podium geven. Nooit meer terug in de maatschappij zulke mensen.
Beetje respect voor de nabestaanden zou de media sieren. Maar nee we gaan er dagen lang steeds weer over beginnen op tv, vinden de kijkers leuk. ??
Schijnheilig gedoe van het is zo erg maar ondertussen gaan ze over lijken voor de views. Geef wat meer aandacht aan de slachtoffers, hoe hun leefden en wat ze achterlaten en de nabestaanden hoe hun dit ervaren, geef hun een podium. Maar nee dat is geen sensatie.
Laten we lekker over het motief van de dader speculeren. Daar hebben de mensen wat aan. En dan die Peter R de Vries met zijn reacties krijg je helemaal al kotsneigingen van. “Nee het is geen terroristische aanslag hoor riep hij dezelfde avond al, een terroristische aanslag is veel beter voorbereid en beter georganiseerd blabla gezeik” . Hoeveel onvoorbereide of ongeorganiseerde terroristische aanslagen zijn er wel niet geweest? Wat lult die vent. Haat aan.

Sorry voor mijn geratel :)
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ze hebben hem gepakt. De straten zijn weer veilig. Ik herhaal het is veilig op straat.
S
SlownLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als je niet voorheen al een flinke kronkel in de bovenkamer hebt zitten, zal je van drugsgebruik niet veranderen in een massamoordenaar. Maar als je al extreme denkwijzen hebt, kan drugs diegene wel extra gevaarlijk maken denk ik.
Zelfde met doping. Van dopinggebruik word je geen topsporter, maar veel topsporters gebruiken het wel om nog beter te willen presteren.

En verder is men natuurlijk altijd geneigd om vingers te wijzen in dergelijke situaties en alles simpel te willen verklaren.
U
Undercover BusterLid
01-01-2024, 00:00
#8
Slown zei:
Als je niet voorheen al een flinke kronkel in de bovenkamer hebt zitten, zal je van drugsgebruik niet veranderen in een massamoordenaar. Maar als je al extreme denkwijzen hebt, kan drugs diegene wel extra gevaarlijk maken denk ik.
Zelfde met doping. Van dopinggebruik word je geen topsporter, maar veel topsporters gebruiken het wel om nog beter te willen presteren.

En verder is men natuurlijk altijd geneigd om vingers te wijzen in dergelijke situaties en alles simpel te willen verklaren.
Klik om te vergroten...

Om nog beter te *kunnen* presteren :wink:
S
SlownLid
01-01-2024, 00:00
#9
Meneer Koekepeer zei:
Om nog beter te *kunnen* presteren :wink:
Klik om te vergroten...

Ja
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."