Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDit is nog maar het begin - Joe Rogan en Michael Osterholm over Corona

Dit is nog maar het begin - Joe Rogan en Michael Osterholm over Corona

38 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ach geef iedereen gewoon het virus.
b
benzzzy

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Je kunt 4000 euro krijgen voor corona injecties BTW.

Houd Wss wel in dat je een maand lang vol met naalden zit.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#3
www.ad.nl

Gezocht: vrijwilligers die zich willen laten besmetten met coronavirus

Britse wetenschappers zijn op zoek naar enkele vrijwilligers die ze mogen besmetten met het coronavirus in het kader van een klinisch onderzoek. Focus van dat onderzoek? Het nieuwe coronavirus, Covid-19, verslaan met behulp van een adequaat vaccin.
www.ad.nl www.ad.nl
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#4
zucht. Corona corona corona.
Je kan wel weer zien hoe bang mensen zijn voor de dood. Ik vraag me echt af hoe ver het zal doorschieten met de paniek er omheen. Als het straks in Afrika uitbreekt dan is het kansloos om het te stoppen. Stiekem hoop ik er een beetje op. Ik wil eigenlijk wel kijken of ik er tegen op gewassen ben.
Misschien moet ik het niet te hard denken. Straks denkt het universum. Fuck jou sterf.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
Martinus zei:
zucht. Corona corona corona.
Je kan wel weer zien hoe bang mensen zijn voor de dood. Ik vraag me echt af hoe ver het zal doorschieten met de paniek er omheen. Als het straks in Afrika uitbreekt dan is het kansloos om het te stoppen. Stiekem hoop ik er een beetje op. Ik wil eigenlijk wel kijken of ik er tegen op gewassen ben.
Misschien moet ik het niet te hard denken. Straks denkt het universum. Fuck jou sterf.
Klik om te vergroten...
Ik denk juist dat het onderschat wordt. Ik acht het wel mogelijk dat binnen een week of 2 NL op lockdown staat.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Volgens bepaalde niet nader te noemen bronnen, is dit virus ontsnapt uit een research lab in wuhan. Gemaakt door mens dus.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rivalrie zei:
Volgens bepaalde niet nader te noemen bronnen, is dit virus ontsnapt uit een research lab in wuhan. Gemaakt door mens dus.
Klik om te vergroten...
Zoals alle rommel: made in China. :sweatsmile:

Maar serieus: Het begint nu toch vrij ernstig te lijken allemaal. Het zal mij ook niet verbazen dat wij hier in NL binnen heel korte tijd in lockdown gaan.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik denk ook dat alles op slot gaat.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Die vent was er al van overtuigd dat het allemaal geen zin heeft. Je kan niet stoppen met leven. Moet ik straks 6 maanden thuis blijven? Wie gaat mij eten brengen?
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#10
Je zag dit van afstand aankomen. Wie nu nog zegt dat het allemaal meevalt...
Mondkapjes had ik al een maand geleden besteld. En wie te dicht bij komt krijgt van mij te horen dat ze afstand moeten houden. Sommige mensen snappen het gewoon niet... Laatst kwam er iemand met ernstige griepklachten bij mij op bezoek. Bizar gewoon.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#11
Martinus zei:
Die vent was er al van overtuigd dat het allemaal geen zin heeft. Je kan niet stoppen met leven. Moet ik straks 6 maanden thuis blijven? Wie gaat mij eten brengen?
Klik om te vergroten...
Veel eten inslaan dat lang houdbaar is. Rijst, eten in conservenblikken, etc.

שמש zei:
Je zag dit van afstand aankomen. Wie nu nog zegt dat het allemaal meevalt...
Mondkapjes had ik al een maand geleden besteld. En wie te dicht bij komt krijgt van mij te horen dat ze afstand moeten houden. Sommige mensen snappen het gewoon niet... Laatst kwam er iemand met ernstige griepklachten bij mij op bezoek. Bizar gewoon.
Klik om te vergroten...
Inderdaad. Die Hollandse nuchterheid is vaak gewoon vermomde naïviteit. Maar wanneer straks de straten leeg zijn zoals in Italië zal het bij de meesten wel gaan doordringen. Mocht dat gebeuren... En daar is best kans op.
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#12
GA 312 Rudolf Steiner:

" Wanneer je niets anders kunt bedenken voor jezelf,

dan angst voor de ziektes welke zich rondom jou afspelen in een epidemisch verlopende ziektehaard,

en in de nacht gaat slapen met deze gedachten aan angst,

dan worden onbewuste nabeelden en beeldkrachten -, doordrenkt van angst, in de ziel geschapen.

En dit is een goede bedding, waarin ziektekiemen zich kunnen nestelen, gedijen en een prettige voedingsbodem vinden."
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mindless zei:
Inderdaad. Die Hollandse nuchterheid is vaak gewoon vermomde naïviteit. Maar wanneer straks de straten leeg zijn zoals in Italië zal het bij de meesten wel gaan doordringen. Mocht dat gebeuren... En daar is best kans op.
Klik om te vergroten...
Nee, dit is ziekelijk vasthouden aan economische prioriteiten. Je ogen sluiten zodat de economie blijft draaien (VVD....). Dit land moet gewoon even een paar weken op slot. En daarna kan je kijken of het versoepeld kan worden.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#14
Laten we gewoon dankbaar zijn... Dit virus is een gift van moedertje aarde. Aan het mensenras dat niet wilde luisteren, maar nu moet voelen... En gaat ook lekker rustig worden op DF denk ik :grinning:
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mindless zei:
Veel eten inslaan dat lang houdbaar is. Rijst, eten in conservenblikken, etc.


Inderdaad. Die Hollandse nuchterheid is vaak gewoon vermomde naïviteit. Maar wanneer straks de straten leeg zijn zoals in Italië zal het bij de meesten wel gaan doordringen. Mocht dat gebeuren... En daar is best kans op.
Klik om te vergroten...

Ja natuurlijk. alle Nederlanders snel naar de supermarkt pakken meel inslaan. Dat is een leuk idee maar hoe hou je dat 6 maanden vol? Dit is de supergriep. Het is 10 keer zo dodelijk en net zo onstopbaar als je die expert mag geloven. En denk je dat mensen in hun huis gaan blijven?
Dit is gewoon mensen die bang zijn om dood te gaan aan iets waar ze geen controle over hebben. Dat noem je als je psychedelics neemt. Problemen met loslaten.
Onze hele maatschappij is gebouwd op het economische principe. Als de economie gaat. Dan gaat alles. Als niemand meer geld heeft en iedereen honger heeft. Probeer dan mensen maar in hun huis te houden....
Wie gaat er 6 maanden lang voedsel verbouwen terwijl iedereen binnen zit?
Het is pure waanzin.... Een land kan niet stil staan. Dan sterft het. Net als een organisme die niet eet....
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik bid alvast voor jou @Purplext :tonguewink:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#17
@Martinus
Misschien gaat alles, wie weet. Je doet wat je kunt doen, meer kan niet. In paniek raken heeft sowieso geen zin.


שמש zei:
Nee, dit is ziekelijk vasthouden aan economische prioriteiten. Je ogen sluiten zodat de economie blijft draaien (VVD....). Dit land moet gewoon even een paar weken op slot. En daarna kan je kijken of het versoepeld kan worden.
Klik om te vergroten...
Ik had het even over vele gewone burgers die het onderschatten en eerder naïef zijn dan 'nuchter'.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mindless zei:
@Martinus
Misschien gaat alles, wie weet. Je doet wat je kunt doen, meer kan niet. In paniek raken heeft sowieso geen zin.



Ik had het even over vele gewone burgers die het onderschatten en eerder naïef zijn dan 'nuchter'.
Klik om te vergroten...
We zijn in NL al heel lang niet gewend wat stress is. Overal wordt voor gezorgd. En wanneer er zich dan iets potentieel gevaarlijks voordoet reageren we niet adekwaat. Paniek moet natuurlijk niet. Gewoon common sense.
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#19
שמש zei:
Laten we gewoon dankbaar zijn... Dit virus is een gift van moedertje aarde. Aan het mensenras dat niet wilde luisteren, maar nu moet voelen... En gaat ook lekker rustig worden op DF denk ik :grinning:
Klik om te vergroten...

Dit. Precies. Allen, ontwaak! 💜

שמש zei:
Ik bid alvast voor jou @Purplext :tonguewink:
Klik om te vergroten...

Dit waardeer ik zeer :praying2:
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."