#1
Ach geef iedereen gewoon het virus.
Ik denk juist dat het onderschat wordt. Ik acht het wel mogelijk dat binnen een week of 2 NL op lockdown staat.zucht. Corona corona corona.
Je kan wel weer zien hoe bang mensen zijn voor de dood. Ik vraag me echt af hoe ver het zal doorschieten met de paniek er omheen. Als het straks in Afrika uitbreekt dan is het kansloos om het te stoppen. Stiekem hoop ik er een beetje op. Ik wil eigenlijk wel kijken of ik er tegen op gewassen ben.
Misschien moet ik het niet te hard denken. Straks denkt het universum. Fuck jou sterf.
Zoals alle rommel: made in China.Volgens bepaalde niet nader te noemen bronnen, is dit virus ontsnapt uit een research lab in wuhan. Gemaakt door mens dus.
Veel eten inslaan dat lang houdbaar is. Rijst, eten in conservenblikken, etc.Die vent was er al van overtuigd dat het allemaal geen zin heeft. Je kan niet stoppen met leven. Moet ik straks 6 maanden thuis blijven? Wie gaat mij eten brengen?
Inderdaad. Die Hollandse nuchterheid is vaak gewoon vermomde naïviteit. Maar wanneer straks de straten leeg zijn zoals in Italië zal het bij de meesten wel gaan doordringen. Mocht dat gebeuren... En daar is best kans op.Je zag dit van afstand aankomen. Wie nu nog zegt dat het allemaal meevalt...
Mondkapjes had ik al een maand geleden besteld. En wie te dicht bij komt krijgt van mij te horen dat ze afstand moeten houden. Sommige mensen snappen het gewoon niet... Laatst kwam er iemand met ernstige griepklachten bij mij op bezoek. Bizar gewoon.
Nee, dit is ziekelijk vasthouden aan economische prioriteiten. Je ogen sluiten zodat de economie blijft draaien (VVD....). Dit land moet gewoon even een paar weken op slot. En daarna kan je kijken of het versoepeld kan worden.Inderdaad. Die Hollandse nuchterheid is vaak gewoon vermomde naïviteit. Maar wanneer straks de straten leeg zijn zoals in Italië zal het bij de meesten wel gaan doordringen. Mocht dat gebeuren... En daar is best kans op.
Veel eten inslaan dat lang houdbaar is. Rijst, eten in conservenblikken, etc.
Inderdaad. Die Hollandse nuchterheid is vaak gewoon vermomde naïviteit. Maar wanneer straks de straten leeg zijn zoals in Italië zal het bij de meesten wel gaan doordringen. Mocht dat gebeuren... En daar is best kans op.
Ik had het even over vele gewone burgers die het onderschatten en eerder naïef zijn dan 'nuchter'.Nee, dit is ziekelijk vasthouden aan economische prioriteiten. Je ogen sluiten zodat de economie blijft draaien (VVD....). Dit land moet gewoon even een paar weken op slot. En daarna kan je kijken of het versoepeld kan worden.
We zijn in NL al heel lang niet gewend wat stress is. Overal wordt voor gezorgd. En wanneer er zich dan iets potentieel gevaarlijks voordoet reageren we niet adekwaat. Paniek moet natuurlijk niet. Gewoon common sense.@Martinus
Misschien gaat alles, wie weet. Je doet wat je kunt doen, meer kan niet. In paniek raken heeft sowieso geen zin.
Ik had het even over vele gewone burgers die het onderschatten en eerder naïef zijn dan 'nuchter'.
Laten we gewoon dankbaar zijn... Dit virus is een gift van moedertje aarde. Aan het mensenras dat niet wilde luisteren, maar nu moet voelen... En gaat ook lekker rustig worden op DF denk ik![]()
Ik bid alvast voor jou @Purplext![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."